Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäero ystävyydessä?

Vierailija
08.09.2018 |

Kuinka suuri ikäero teillä on parhaiden ystävienne kanssa?
Voiko esim. 15 vuotta nuorempi tai vanhempi olla paras ystävä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on minua noin 12 vuotta vanhempi. Hänen lisäkseen minulla on muutama erittäin hyviä ystävä, jotka ovat ikäisiäni tai kymmenisen vuotta vanhempia. Vanhin ystäväni on minua 48 vuotta vanhempi. En näe asiassa mitään outoa. Ystävyys ei katso ikää.

Vierailija
2/7 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisin ystäväni on vain 4 vuotta vanhempi kuin esikoiseni. Ollaan oltu ystäviä jo 10 vuotta. Ikäeroa meillä siis 21 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v.

Vierailija
4/7 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävissä on n. 20 v. nuorempia ja n. 20 v. vanhempia - loput siitä väliltä eli omanikäisiä on. Ystävyys (ja rakkaus) eivät katso ikää ja ikä on vain numeroita. Klisee, mutta pitää todellakin paikkansa. Parhaan ystävän äiti on saman ikäinen kuin minä. Keskusteluissamme tämä ei kuitenkaan tule ikinä esiin ja hänen äitinsä onkin hyvin erilainen kuin itse olen. Ikäero on rikkaus!

Vierailija
5/7 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä vuotta ikäeoa rakastavaisilla herättää aina jossain pahoja puheita, mutta sama ikäero ystävyksillä on vain rikkaus.

Outoa, eikö?

Vierailija
6/7 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen vuotta. Hengailin esiteininä ja teini-iässä itseäni paljon vanhempien tyyppien kanssa, ja siitä jäi aika paha maku.

Vierailija
7/7 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka 60 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi