Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avioero? -mies ei siivoa

Vierailija
08.09.2018 |

Olen 18 viikolla raskaana. Olen kärsinyt pahasta raskauspahoinvoinnista, olen joutunut olemaan tiputuksessakin. Nyt on tultu siihen pisteeseen, että en enää jaksa!

Helteillä ruuat ja tiskit homehtui ja aiheutti lisää pahoinvointia. Pyysin useasti tiskaamaan, mutta aen mies koki pomotteluna ja nalkuttamisena. Tänään pyysin myös, meni riidaksi ja huudoksi ja mies suuttui lopulta ja lähti pois. Olisi pitänyt lähteä meidän maalle ajamaan, nyt en voi lähteä yksin ajelemaan kun oksettaa niin paljon. Mies lähti jonnekin, en tiedä minne.

Millä mies perustelee laiskuuttaan? Kun ei jaksa, on niin väsynyt olo, yövuorot. Jne.

Ei mies jaksa mitään nyt eikä pitemmällä tähtäimellä, kuin hän olisi joku vähä-älyinen.. Minä olen järjestänyt kaikki yleensä, kihlaukset, häät, nyt katsomme suurien riitojen jälkeen ensinmäistä asuntia (pakko muuttaa, emme voi jäädä vuokrakaksioon kun vauva tulee) tämäkin on minun järjestämää,minun varaamat pankkiajat, minun varaamat ja valitsemat näytöt, minä katson miehen vuorotyölistan ja sovitan sen mukaisesti.

Ainoa, mitä mies tekee on ruoka ja ruuanosto. Minua on oksettanut läpi raskauden lihanhaju ja eilenkin mies paistoi kinkkupitsaa, vaikka sanoin etten kestä, meinasi tulla oksennus. Mies ei tajua eikä ota vakavasti minun oloa. Olen ollut tiputuksessakin pahoinvoinnin takia.

Mihin hän kuluttaa ajan? Hän, 32v mies joko pelaa tietokoneella tai katsoo youtubevideoita. Ja pitää kuulemma saada rentoutua.

Olen vakavasti miettinyt, että muutan 60km päähän vanhempieni paikkakunnalle, ostan sieltä oman asunnon, siellä asunnot on halpoja ja silloin minulle jää huollettavaksi vain itseni ja pikkulapsi. Minua harmittaisi erota, mutta koen, että nämä jatkuvat riidat kuluttaa minua niin paljon.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokin on minun nimissä ja minun maksama niin vien sen mukanani. Mies voi tulla katsomaan lasta jos häntä huvittaa, mutta hänellä on nykyisellä paikkakunnalla vakityö ja ei autoa sen jälkeen kun minä sen vien mukanani, niin siinäpähän saa vaikka bussilla tulla katsomaan jos kiinnostaa.

Ap

Vierailija
2/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollanen vätys sai kikkinsä sun sisään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkulle kävi noin. Tosin serkku luuli miehen muuttuvan ja saivat kaksikin lasta.

Nyt on serkkuni lastensa kanssa ja mies jäi kotiin tuijottaan ruutua.

Jos teillä olisi kyse VAIN siivoamisesta, niin sitten hankitte kotisiivoojan.

Vierailija
4/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää on provo.

Vierailija
5/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap teki aloitteen siinäkin.

Vierailija
6/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aiemmin tehnyt kaikki kotityöt? Mies tottunut siihen. Ei tuohon muu auta kuin että komennat miestä etkä mene tekemään itse jos mies ei tee.

Vierailija
7/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, ei kuulosta terveeltä parisuhteelta.

Vierailija
8/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä yhteen kenenkään kanssa sopimatta perusasioista?

Miten haetaan siivoushommat, ruoanlaitto, kaupoissa käynnit, laskut ja kaikki mikä liittyy yhteiselämään.

Nuo pitää sopia ajoissa eikä rarvii sitten tulla valittamaan jälkikäteen.

Vierailija
9/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"se oli niin ihanan villi ja jännä ku tavattiin....mun oli pakko antautua sille....sit mä myöhemmin krapulassa raskaana tajusin, et ei siitä oo isäksi...Ei! On siitä! Mä kyllä muutan sen. Sen on pakko muuttua ku se on niin ihanan villi ja raju...! Aaahhhh!"

Vierailija
10/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin vielä sain miehen tekemän mitä halusin.

Vierailija
11/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo provo.

Mies välillä petraa, mutta siihen tarvitaan jumalaton määrä riitelyä ja nalkuttamista. Jos vieraita tulee, mies antaa kuvan että hän siivoaa.

Ap

Vierailija
12/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käy töissä, koska kirjoitat yövuoroista? 

Käytkö itse?

Minusta itsestään selvää, että se joka on kotona hoitaa kotihommat kahden ihmisen taloudessa. 

Vaikutat itse saamattomalta, jos tiskata ei se verran viitsi, että astiat pääsee homehtumaan. 

Vierailija
13/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo provo.

Mies välillä petraa, mutta siihen tarvitaan jumalaton määrä riitelyä ja nalkuttamista. Jos vieraita tulee, mies antaa kuvan että hän siivoaa.

Ap

Miehesi on tunneälyltään 5-vuotiaan tasolla ja todennäköisesti masentunut. Tekemättömyys on defenssi.

Vierailija
14/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti lähdetään yhdessä kuorossa haukkumaan miestä, vaikka ties mikä on totuus. 

Ap vaikuttaa marttyyrilta "tiputuksineen". Alkuraskaudessa toki useilla on pahoinvointia ja voimakastakin. Mutta miten se estää tiskaamasta?

Ehkä mies ei halunnut mitään kihlajaisia tai häitä? Ehkä hän on aivan tyytyväinen kaksiossa. Mistä lähtien kaksiossa ei ole yhden vauvan kanssa voinut olla jne. ? 

Vierailija
15/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tiskata, koska oksennan. Jos ei ole hyperemeesiä kokenut ei voi ymmärtää. Käyn kokopäivätöissä ja minulla on enenmän omaisuutta.

Ap.

Vierailija
16/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen tilanne, missä nainen yrittää alistaa miehen täysin raskauteen vedoten. 

Siihenhän kukaan mies ei oikein voi esittää vastavetoja. Totuus on, että raskausaikana on vähintäänkin osittain toimintakykyinen, suurin osa ihan täysin. 

Että tiskiharja vain omaan käteen ja anna miehesi käydä rauhassa töissä. Tuo varmaan rahaa kuitenkin vai millä laskunne maksatte. Kaikesta päätellen sinä vain makaat kotona. 

Vierailija
17/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi tiskata, koska oksennan. Jos ei ole hyperemeesiä kokenut ei voi ymmärtää. Käyn kokopäivätöissä ja minulla on enenmän omaisuutta.

Ap.

Varmaan muistat koko ajan miehellekin korostaa, että sinulla on omaisuutta enemmän. 

Ei ihme, ettei kotihommat maistu. Pitäisi siis mielistellä sinua ja olla palvelijana, koska olet varakkaampi (varakas?)

Vierailija
18/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekan lapsen kanssa meni vielä hyvin, mutta nyt toista lasta odottaessa menee täysin hermo. Itse olen sairaslomalla supistusten vuoksi ja hoidan parivuotiasta esikoista kotona. Nyt mies ei tee enää ollenkaan kotitöitä ja taaperon hoito on myös miehen kotona ollessa alkanut valumaan yhä enemmän minun vastuulleni. Tunnen itseni lähes yksinhuoltajaksi. Vielä pari viikkoa sitten olin kokopäivätyössä eikä miehellä ollut mitään ongelmia hoitaa omaa osaansa. Nyt yhtäkkiä kun olen kotona hän onkin muka koko ajan aivan poikki eikä jaksa tehdä yhtään mitään. Ja minun odotetaan jaksavan päivät pitkät kotihommia ja esikoisen nostelua, vaikka olen supistusten takia työkyvytön kevyeen toimistotyöhön. Tuntuu yhdeltä vitsiltä tämäkin sairasloma. No, jos menee pahemmaksi niin joudun osastolle, jääköön mies tänne ihmettelemään mikä meni vikaan.

Vierailija
19/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä on hauska ketju. Ensin ap haukutaan maanrakoon siksi että hän on muka lompakkoloinen ja makaa kotona, ja sitten kun tämäkin oletus paljastuu virheelliseksi niin seuraavaksi haukutaan siitä että hän on puolisoaan varakkaampi. Onko ulimiehillä tänään tavallistakin huonompi päivä?

Vierailija
20/63 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Eikö töissä okseta? Ei sinua poloista auta muu kuin siedätyshoito. Tiskaa vaikka oksettaakin. Varaa toinen allas oksennukselle ja toisessa tiskaat, kaksi allasta teillä on kuitenkin, koska käsin tiskaatte. Miestäsi ymmärrän: on raskasta katsoa kärsivää, kun ei voi kärsimyksiä helpottaa. Koeta ymmärtää hänen tuskaansa. Jos muutat sinne 60 kilometrin päähän, niin luuletko oksetuksen vähenevän vai lisääntyisikö? Syö aina aterian aluksi suklaata, se tulee sitten oksentaissa viimeisenä ulos ja suuhun jää hyvä maku.