Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Ruotsindemokraatit voittaa vaalit oletko tyytyväinen vai ei

Vierailija
08.09.2018 |

Otsikossa

Jos Ruotsindemokraatit voittaa vaalit oletko tyytyväinen vai ei

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen utelias näkemään mitä sen jälkeen tapahtuu, ei sen kummempia fiiliksiä. Asun Ruotsissa, joten pitäisi varmaan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen utelias näkemään mitä sen jälkeen tapahtuu, ei sen kummempia fiiliksiä. Asun Ruotsissa, joten pitäisi varmaan olla.

Eiköhän ruotsia palauteta vanhaan hyvään aikaan , mikäli SD saa suuren voiton. Näyttäisi, että maltillinen kokoomuskin on pitkälti samoilla linjoilla nykyään ja mahdollinen hallituskumppani.

Vierailija
4/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ruotsia palauteta vanhaan hyvään aikaan , mikäli SD saa suuren voiton. Näyttäisi, että maltillinen kokoomuskin on pitkälti samoilla linjoilla nykyään ja mahdollinen hallituskumppani.

Ei kannata toivoa liikoja, hallituksen muodostaminen voi olla todella vaikeaa. Ja senkin jälkeen radikaalit muutokset on takkuisen tien päässä. Mutta kuten sanottu, olen utelias näkemään. Ei tämä ainakaan tylsää ole.

Vierailija
5/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata toivoa liikoja, hallituksen muodostaminen voi olla todella vaikeaa. Ja senkin jälkeen radikaalit muutokset on takkuisen tien päässä. Mutta kuten sanottu, olen utelias näkemään. Ei tämä ainakaan tylsää ole.

Mielenkiintoista tosian nähdä, millaisiin demokratiaa halveksuviin temppuihin ”vanhat puolueet” ovat valmiita säilyttääkseen valta-asemansa. No temppuilut tietysti tulevat vain lisäämään SD:n kannatusta entisestään.

Vierailija
6/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi, että ainakin suomessa halutaan ruotsiin muutosta. Ellei sitten joku foolaa äänestämällä useaan kertaan.

Vierailija
7/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä hyvänä näpäytyksenä unelmaporukalle. Varaan popcornia ja seuraan Rasmus-sivustoa. Mikähän olisi Ruotsin vastava? Se voisi olla erityisen hyvää viihdettä.

Vierailija
8/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten nautin taas toimittelijoiden itkun vääristämistä naamoista ja ulinasta ;-)

Pirkko Pöntinen odottaa vieläkin Trumpin voittoäänten laskennan lopullisia tuloksia,

Ruotsidemokraatit eivät koskaan voi voittaa vaaleja, kuten Trump ei voi voittaa.

Vierailija
9/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista tosian nähdä, millaisiin demokratiaa halveksuviin temppuihin ”vanhat puolueet” ovat valmiita säilyttääkseen valta-asemansa. No temppuilut tietysti tulevat vain lisäämään SD:n kannatusta entisestään.

SD:n puheenjohtaja on itsekkin jo puhunut että vaikuttaminen oppositiossa voi olla heille parempi ratkaisu, että en tiedä tarvitseeko siinä mitään sen kummempia venkoiluja jos SD ei edes itse halua hallitukseen.

Vierailija
10/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SD:n puheenjohtaja on itsekkin jo puhunut että vaikuttaminen oppositiossa voi olla heille parempi ratkaisu, että en tiedä tarvitseeko siinä mitään sen kummempia venkoiluja jos SD ei edes itse halua hallitukseen.

Minusta heidät kannattaisi laittaa hallitukseen vaikka väkisin, mutta minä olenkin rationaalinen suomalainen.

Utelias

11/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi on hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun asioihin ei osata puuttua ajoissa. Hyssytellään vaan ja kielletään tosiasiat, vaikka kaduilla autot palaa. Poliisikin sai ohjeet olla hiljaa...

Onneksi Suomessa keskustelu on ollut avoimempaa ja fiksumpaa, toki ylilyöntejäkin on ollut, mutta Ruotsiin verrattuna täällä on hoidettu asiat todella fiksusti.

Ei toisteta Ruotsin virheitä, vaan puhutaan asioista avoimesti, myös ongelmista.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeminen on tulevaisuutta. Jos demokraatit voittavat niin ei ole paljon näkemistä.

Vierailija
13/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Ruotsissa ja en usko että SD tulee saamaan jonkun jumyvoiton. Mutta se nähdään huomenna.

Vierailija
14/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla enään niin merkitystä. Ruotsi jo niin menetetty tapaus Ranskan ohella, Saksa hyvää vauhtia menossa perässä :(

Vierailija
15/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ruotsi on hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun asioihin ei osata puuttua ajoissa. Hyssytellään vaan ja kielletään tosiasiat, vaikka kaduilla autot palaa. Poliisikin sai ohjeet olla hiljaa...

Onneksi Suomessa keskustelu on ollut avoimempaa ja fiksumpaa, toki ylilyöntejäkin on ollut, mutta Ruotsiin verrattuna täällä on hoidettu asiat todella fiksusti.

Ei toisteta Ruotsin virheitä, vaan puhutaan asioista avoimesti, myös ongelmista.

Kyllä, Ruotsi on hyvä varoittava esimerkki. Valitettavasti en kuitenkaan voi olla samaa mieltä että suomalainen keskustelu on hyvää.

Se, että meillä on vähemmän ongelmia kuin Ruotsissa johtuu yksinkertaisesti siitä, että näitä ongelmia aiheuttavia henkilöitä on meillä toistaiseksi paljon vähemmän kuin Ruotsissa. Nimenomaan keskustelun ollessa tätä tasoa tulemme hyvin nopeasti päätymään samaan jamaan kuin Ruotsi. Päätä työnnetään Suomessa koko ajan pensaaseen, virallinen totuus vallitsee ja väärät mielipiteet hiljennetään tai leimataan öyhötykseksi. Se ei todellakaan ole keskustelua.

Vierailija
16/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän sitä hyvänä näpäytyksenä unelmaporukalle. Varaan popcornia ja seuraan Rasmus-sivustoa. Mikähän olisi Ruotsin vastava? Se voisi olla erityisen hyvää viihdettä.

Ruotsissa ei itse asiassa enää ole mitään tuollaista rasmustelua, varmaan ollut 20 vuoteen. Sen verran suomalaisia fiksumpia ja tilannetajuisia kuitenkin ovat :)

Vierailija
17/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tiedekunnassa se olikaan kun sai opintosuorituksia jos osallistui refuģees welcome mielenosoitukseen?

Tiedekunta voisi antaa oppareita myös jos menee samalla tavalla rääkymään johonkin Ruotsin terrorismilähiöön. Ja jos tulee raiskatuksi ja on siitä hiljaa niin saa yhden opan lisää.

Vierailija
18/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tiedekunnassa se olikaan kun sai opintosuorituksia jos osallistui refuģees welcome mielenosoitukseen?

Tiedekunta voisi antaa oppareita myös jos menee samalla tavalla rääkymään johonkin Ruotsin terrorismilähiöön. Ja jos tulee raiskatuksi ja on siitä hiljaa niin saa yhden opan lisää.

Veikkaisin, että joku humanistinen tiedekunta. Siellä älykkyys ei loista.

Vierailija
19/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen sukupuolentutkimus (entinen naistutkimus)

https://www.turkulainen.fi/artikkeli/616532-turun-yliopisto-jakoi-opint…

Vierailija
20/49 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tapahdu mitään, koska liberaalit paskahousut vääntävät jollain verukkeella ruotsidemokraatit pois vallasta ja sama pommienpaukuttelun edistäminen jatkuu.