Jäädäkkö väkivaltaiseen suhteeseen?
Luulin aina että se olis niin helppoa vaan lähteä kun niin käy, no ei ole.
Mulla on tennispallon kokonen kuhmu päässä ja selässä verestävä lyömäjälki ja itken täällä yksinäni kun mies on lapsen kanssa. Tiedän ettei lapsella ole mitään hätää eikä mies häntä satuttaisi ikinä mikä saakin epäilemään. Onko tää sen arvosta etten saa olla joka päivä läsnä mun lapsen elämässä? Lapsi on alle vuoden kaiken lisäksi. Sattuu, pelottaa ja ahdistaa. Päällimäisenä pettymys siitä että valitsin tälläsen kumppanin.
Kommentit (18)
Mitäs luulet, että täällä vastataan? "Juu, totta kai pitää jäädä väkivaltaiseen suhteeseen, onhan miehellä oikeus hakata".
Vierailija kirjoitti:
0/5
En provoa. Mies heitti kaukosäätimellä mistä tuli kuhmu, selkään löi märällä paidalla mikä napsahti kun ruoska.
Kuinka tyhmä on että edes miettii jäämistä?Alle vuoden ikäinen lapsi kuuluu äidin huostaan.
Juu jää ilmanmuuta suhteeseen ja ole yhtä tyhmä kuin minä aikoinaan.
Tiedän, lähteminen on vaikeaa.
Ensimmäisen iskun sain raskausaikana, viimeisen lapsen ollessa 7v kun lähdin suhteesta.
Erosta nyt 3v, jälkiviisaana olisin lähteny jo ensimmäisestä iskusta.
Lapsi ei ansaitse tuollaista kasvualustaa. Niin meilläkin luulin että iskut kohdistuu vain minuun mutta myöhemmin lapsikin sai osansa.
Et jää tuollaiseen suhteeseen. Piste. Lähde lapsen kanssa pois jo tänään. Jos et välitä omasta itsestäsi, niin ajattele edes lasta.
Olen kyllä kuullut tapauksista, joissa väkivalta on loppunut jonain päivänä - viimeinen isku oli nimittäin tappava.
Ikävä sanoa näin julmasti, mutta väkivaltainen käytös ei lopu. Ei, vaikka mies miten vannoisi sen olleen taas kerran viimeinen kerta.
Lähdet tuollaisesta suhteesta HETI.
Olisiko sittenkin parempi sekä sinulle että lapselle, että olisit erossa lapsestasi noin 4 päivää kuukaudessa, eli silloin kun olisi tapaamassa isäänsä? Saisithan sinä olla lapsesi kanssa sentään noin 25 päivää joka kuukausi.
Mene nyt ainakin päivystykseen hakemaan lääkärintodistus vammoistasi siltä varalta, että sittenkin katsot paremmaksi pelasta jonakin päivänä itsesi - ja mikä tärkeintä - LAPSESI.
Kai sinä ymmärrät, että lapselle on kamalan pelottavaa ja traumaattista katsoa sivusta, kun äitiä tapetaan. Sellaisen lapsuudenko sinä sallit omalle lapsellesi vain siksi, että olet itse liian laiska lähtemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
En provoa. Mies heitti kaukosäätimellä mistä tuli kuhmu, selkään löi märällä paidalla mikä napsahti kun ruoska.
Kyl hyvin on heittänyt jos kaukosäädin saa päässä aikaan tennispallon kokoisen kuhmun. Suosittele miehelle jotain Seinäjoen mailaveikkoja tms. tuollaiselle heittokädelle olis jo käyttöä.
Mä en usko sun aloituksesta sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulin aina että se olis niin helppoa vaan lähteä kun niin käy, no ei ole.
Mulla on tennispallon kokonen kuhmu päässä ja selässä verestävä lyömäjälki ja itken täällä yksinäni kun mies on lapsen kanssa. Tiedän ettei lapsella ole mitään hätää eikä mies häntä satuttaisi ikinä mikä saakin epäilemään. Onko tää sen arvosta etten saa olla joka päivä läsnä mun lapsen elämässä? Lapsi on alle vuoden kaiken lisäksi. Sattuu, pelottaa ja ahdistaa. Päällimäisenä pettymys siitä että valitsin tälläsen kumppanin.
Tottakai kannattaa jäädä. Ei tule tylsää päivää elämässä kun aina on pikkujänskää ilmassa! Eikä lapsellakaan mitää hätää niin mitäs tossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kyl hyvin on heittänyt jos kaukosäädin saa päässä aikaan tennispallon kokoisen kuhmun. Suosittele miehelle jotain Seinäjoen mailaveikkoja tms. tuollaiselle heittokädelle olis jo käyttöä.
Mä en usko sun aloituksesta sanaakaan.
Miksi et? Onko sinulla oma lehmä ojassa tai luuranko kaapissa?
Mun ex löi mua ensimmäisen ja viimeisen kerran. Sen jälkeen en enää ikinä vastannut puheluihin enkä viesteihin vaikka itkien aneli. Taustalla oli valehtelua, päihderiippuvuutta ja ainakin yksi tahtoni vastainen seksiakti. Olin mielessäni päättänyt, että kerran kun lyö, saa mennä. Kaksi vuotta siihen meni.
Up