Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksi kanaa: strictly style ja mette

Vierailija
07.09.2018 |

ai että meinasi mullakin tulla pissit housuun kun kuuntelin niiden "laadukasta" podcastia synnytyksestä. Jälkimmäinen blondi ei tiennyt kahden kersan jälkeen mitä on raskausarvet "siis ai ne tulee niinkuin raskaana ollessa". no tää bimbo kun ei ole lihonnut kultipuppeleiden jälkeen, ei ole suonikohjuja tai ei ole revennyt. siis noloa. ja kääk mikä honottava tekoääni on Hannalla ja apua kuinka maailmankansalainen viljelee noita enkunkielisiä fraaseja....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

amen!

Vierailija
2/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

so true

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö muilla ole mielipiteitä 

Vierailija
4/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on sitä noloa kun saa suonikohjut, raskausarvet ja lihoo. Metti ja Hanna on laatunaisia jotka ei anna itselleen tapahtua mitään tuollaista.

Vierailija
5/14 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä tätä kaksikkoa, jotka ovat niin "maailman naisia" kun äijät tienanneet fyffet. Kyllä siinä kelpaa patsastella Chaneleissa tissit tanassa

Vierailija
6/14 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh mitä oman navan pyörittäjiä. MInä ja minun ihana Chanel ja ihanat hiukset. Joka kuvassa ollaan ylittämässä katua kuin "nykissä"

Vierailija
7/14 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällöttömiä sössöttäjiä.

Vierailija
8/14 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin niin. mette varsinkin niin laho päästä ja yksinkertainen. Materia vaan ratkaisee. On kuin luuviulu. Säälin lapsia ja Miglua. Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
9/14 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huh mitä oman navan pyörittäjiä. MInä ja minun ihana Chanel ja ihanat hiukset. Joka kuvassa ollaan ylittämässä katua kuin "nykissä"

Mikä ihmeen trendi tuo muuten on bloggaajien kuvissa, että tyyliin joka kuvassa ollaan ylittämässä katua? Aika typerää ja vaarallista, nykyään sellaisia raivopäitä ja kaiken maailman aineissa ajelijoita liikenteessä meinaan.

Vierailija
10/14 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Podcastin perusteella leideistä saa kyllä todella typerän vaikutelman. Aiheet voisivat olla ihan kiinnistaviakin, mutta keskustelun taso on todella kehno - pelkkää hihittelyä, huonoa artikulointia ja suorastaan raivostuttavaa asioista tietämättömyyttä.

Laadukkaampia bloggaajapodeja ovat ainakin pupulandian afterwork ja natan ja vivianin ysistä viiteen.

Vierailija
11/14 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin nauruun jo otsikosta, joten oli pakko käydä vilkaisemassa mitä nää leidit on. En tee sitä virhettä toiste.

Vierailija
12/14 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä uusin jakso "miehen suusta", joko on kuunneltu?

Vierailija
13/14 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi miehen suusta lopettaa koko podcastin.

Vierailija
14/14 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein aina tajua mitä ihmiset saavat moisesta negatiivisuudesta. Jos ei jostain pidä niin eikö ole vain helpompi jättä omaan arvoonsa. Morkkaaminen vain ruokkii omia huonoja fiiliksiä

Olen muuten joskus laittanut tuonne podcastiin palautetta ja vaikka se ei ollut pelkkää kehua, sain hyvin rakentavan ja fiksun kommentin takaisin.Arvostan ihmisiä,jotka pysytät ottamaan myös rakentavaa palautetta takaisin.

Tuo mainitsemani asia myös parani loppuja jaksoja kohden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä