Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua virtsatulehdukseen viikonloppuna?

Vierailija
07.09.2018 |

Saako mistään apua virtsatietulehdukseen viikonloppuna? Voiko tämä takia soittaa päivystykseen? Vaiva ei ole mikään uusi minulle, mutta ennen ei ole sattunut viikonloppuun. Ennen olen soittanut työterveyteen, joka on laittanut virtsakokeisiin ja määrännyt lääkkeet. Miten nyt perjantai-iltana ja viikonloppuna?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että reseptin saa päivystyksestä uusittua, jos on vanha vaiva.

Vierailija
22/28 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan päivystykseen otettu kun ekan vti:n sairastin. Soitin kauhuissani päivystykseen arki-iltana, kun virtsaamiskivun lisäksi alkoi tulla veristä pissaa. Ei kuulemma mitään hätää kun ei selkäkipua eikä kuumetta. Neuvoivat seuraavana päivänä terveyskeskukseen, mutta sitä ennen vetämään karpalomehua ja runsaasti nestettä, seka buranaa maksimiannoksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään pahempia kipuja, mutta vähän jomottaa kyljessä ja selässä ja rakon kohdalla. Buranaa en saa syödä, mutta auttaakohan Panadol? Kuumetta ei ole, mutta menee vilunväristyksiä ja palelen. Minulla on pitkäaikaissairaus, jonka takia olen huolissani. Kokeilen soittaa sinne huomenna ja katsotaan, mitä he sanovat. Kiitos teille vastauksista ja neuvoista. 

Vierailija
24/28 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oireet pahat: kova kipu vatsalla/selässä niin päivystys. Lievemmät oireet: runsaasti nesteitä Ja Panadol 1g × 3 + Burana 600mg ×3. Otat siis panadolin ja Buranan yhtäaikaa 3 × vuorokaudessa. Jos maanantaina oireita niin yhteys tk.

Vierailija
25/28 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oireet pahat: kova kipu vatsalla/selässä niin päivystys. Lievemmät oireet: runsaasti nesteitä Ja Panadol 1g × 3 + Burana 600mg ×3. Otat siis panadolin ja Buranan yhtäaikaa 3 × vuorokaudessa. Jos maanantaina oireita niin yhteys tk.

Ja nyt vasta huomasin että et saa syödä Buranaa.

Vierailija
26/28 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatiin lämmintä vettä, luraus omenaviinietikkaa ja oma paljas peffa. Sain alkavan tulehduksen pois tämmöisellä metodilla vaikka aika typerältä tuntui istua vadissa polvet suussa.

Vierailija
27/28 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hälytit Medihelin?

Vierailija
28/28 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en hälyttänyt Mediheliä. Enkä ottanut yhteyttä päivystykseen. Pahin vessassa ravaaminen helpotti yön aikana, mutta vieläkin on oireita. Kiitos noista vihjeistänne. Buranaa tosiaan en voi syödä, mutta kokeilen Panadolia. En tiedä, auttaako se. Ajattelin odottaa maanantaihin, jos oireet eivät pahene. Soitan sitten työterveyteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme