Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2018

Vierailija
07.09.2018 |

Alkaa tänään Laurin päivällä.

Kommentit (1839)

Vierailija
1661/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään noista fani, mutta jotenkin tykkään tämän kauden rauhallisuudesta. Ja tuntuu että kaikki osallistujat hyväksyvät toisensa. Hyvä ja toisiaan kunnioittava tunnelma porukassa.

Millä kaudella osallistujat ei muka oo kunnioittaneet ja hyväksyneet toisiaan?

Ovat ovat. Mutta seassa ollut aina joku teeskentelijä.

No tällä kaudella ainakin Eve ei tunnu kunnioittavan kollegoitaan pöydän ääressä. Murjottaa koko ajan, ellei puheenaiheena ole Evelina itse.

Vierailija
1662/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressaannun varmaan pienestä mut häiritsee toi silmien räpsyttely 😫

Kenen silmien räpsyttely? Mun mielestä ainakin Ellinooran silmien räpsyttely on vaan hauskan näköistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään noista fani, mutta jotenkin tykkään tämän kauden rauhallisuudesta. Ja tuntuu että kaikki osallistujat hyväksyvät toisensa. Hyvä ja toisiaan kunnioittava tunnelma porukassa.

Ainakin viime kauden ryhmädynamiikassa oli jotain pahasti pielessä. En tiedä oliko se kunnioituksen puutetta vai mitä, mutta esim.Sanista tai Arttu Wiskarista en saanut hyvää kuvaa.

Vierailija
1664/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tällä kaudella se on ollut Pyhimys.

Mun mielestä Anne on on teeskentelijä, täysin feikki.

Anne on "vanha sielu" ja jalat tukevasti maassa. Hän on erilainen kuin monet muut, mutta ei se tee hänestä teeskentelijää tai feikkiä.

Vierailija
1665/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiko joku, montako kertaa eilisessä jaksossa kuultiin "niinku"? Hyvän juomapelin tuosta ainakin olisi saanut: Ota huikka aina kun kuulet sanan niinku!

Vierailija
1666/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälitti kun Pepe kertoi omana päivämäärä että kaikki palkintorahat olivat menneet ulosottoon.

Toivottavasti on saanut velat jo maksettua.

Pepellä on pitkä ura takana, mutta vuosiin mahtuu varsin hiljaisiakin aikoja, jolloin keikkoja ei ihan hirveästi tainnut olla.

Vierailija
1667/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän Evelinasta. Hän on monipuolinen ja taitava, persoonaltaan tuntuu olevan just samanlainen kuin mäkin: ei tykkää puhua päälle ja ei halua olla huomion keskipisteenä. Vaikutti sarjan kuvausten aikaan olevan muutenkin ehkä jotenkin maassa? Jos oli raskas vaihe menossa. 

Ellinoorastakin tykkään, on persoonallinen. Pyhimys on loistava sanoittaja ja hänellä on ollut kauden hauskimpia letkautuksia. 

Muut ei ole niin iskeneet, paitsi Tuuren veto nyt Evelinan päivänä oli loistava. Tykkään tästä kaudesta, vaikka onkin aivan erilainen kuin muut kaudet. 

Vierailija
1668/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän Evelinasta. Hän on monipuolinen ja taitava, persoonaltaan tuntuu olevan just samanlainen kuin mäkin: ei tykkää puhua päälle ja ei halua olla huomion keskipisteenä. Vaikutti sarjan kuvausten aikaan olevan muutenkin ehkä jotenkin maassa? Jos oli raskas vaihe menossa. 

Ellinoorastakin tykkään, on persoonallinen. Pyhimys on loistava sanoittaja ja hänellä on ollut kauden hauskimpia letkautuksia. 

Muut ei ole niin iskeneet, paitsi Tuuren veto nyt Evelinan päivänä oli loistava. Tykkään tästä kaudesta, vaikka onkin aivan erilainen kuin muut kaudet. 

Ei halua olla huomion keskipisteenä? Hmmmmmm.

Vierailija
1669/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se Evelina kaahasi komeasti paikalle autollaan niin että tie vaan pöllysi, eikä ollut edes turvavyö kiinni.

Vierailija
1670/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Ellinooran räpyttely johtui silmätulehduksesta?

Viime kaudella Sani ja Viskari olivat tosiaan että hauskaa vaikka väkisin. Muistatteko että Miraa moitittiin siitä, että ei puhunut paljoa, vaan oli tarkkailija.

Vierailija
1671/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tällä kaudella se on ollut Pyhimys.

Mun mielestä Anne on on teeskentelijä, täysin feikki.

Anne on "vanha sielu" ja jalat tukevasti maassa. Hän on erilainen kuin monet muut, mutta ei se tee hänestä teeskentelijää tai feikkiä.

Mun mielestä sen kehut ei todellakaan kuulosta aidoilta. Sellasta teennäistä lässytystä.

Vierailija
1672/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimyksen versio Evelinan Sireeneistä on mykistävän hieno! Pyhimys teki omilla sanoituksillaan biisistä taideteoksen.

Vierailija
1673/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelinan ja Laurin vedot ehdottomasti Pepen päivän parhaimmat! 

Vierailija
1674/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaako kukaan Aamun Pepen päivänä?

Vierailija
1675/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhimys sanoi että Evelinan perusilme ja -olemus on sellainen joka saa muut kuvittelemaan ettei Evelinaa vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
1676/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhimys sanoi että Evelinan perusilme ja -olemus on sellainen joka saa muut kuvittelemaan ettei Evelinaa vois vähempää kiinnostaa.

Itsellä on muuten aivan sama homma. Järkytyin hieman kun äänitin normaalia puhettani ja kuulostin siltä että aion tappaa itseni ihan hetken päästä.

Vierailija
1677/1839 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evelina! Ihana versio, ei yhtään muokattu.

Vierailija
1678/1839 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä laurin veto evelinan päivänä oli hirveä. Mitä ootte mieltä?

Vierailija
1679/1839 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan, eihän se ole kuin ehkä tunnetuin Pepen biisi. Tuskin sitä kukaan laulaa.

Vierailija
1680/1839 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk kirjoitti:

Mun mielestä laurin veto evelinan päivänä oli hirveä. Mitä ootte mieltä?

Laurilta ei oo kuultu ohjelmassa yhtään oikeasti hyvää versiota mistään biisistä. Onneton laulajana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi