Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Saan tästö keskustelusta päivän parhaat naurut :’D
En ymmärrä tätä kitinää. Minusta on kiva että on ns tuntemattomia artistejakin mukana. Ei kaikkia kiinnosta Loiri, Kaija Koo tai Cheek.
Anne! Tuli mieleen The Carpenters!
Olisinpa halunnut kuulla sen sanasta sanaan käännetyn version😂
Mun mies on kateissa, vauva nukkuu ja mä juttelen vauva palstalla vain elämää: stä. Taidan olla yksinäinen.
Bore se oli. Läsäytti tosi kovaa In the shadows biisin. Meinasin kuolla tylsyyteen 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Paula Vesalan ahdistuneista erobiiseistä päätellen Lauri ei ole lainkaan symppis, ja minustakin näyttää siltä että feikkaa vahvasti.
Paula on varmaan aika herkkis, mutta silti.
Vesala on aina tykännyt tehdä itkuvirsiä. Se on sen juttu.
Cheekin olis ehdottomasti pitänyt vielä tulla rääkymään lopetuslopetus-oikeesti-nyt-finaalilopetus rääkymiset. Sillon olisin minäkin nyyhkyttänyt onnesta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kateissa, vauva nukkuu ja mä juttelen vauva palstalla vain elämää: stä. Taidan olla yksinäinen.
Se on vain elämää
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä kitinää. Minusta on kiva että on ns tuntemattomia artistejakin mukana. Ei kaikkia kiinnosta Loiri, Kaija Koo tai Cheek.
Ja minua ei kiinnosta nuo iänikuiset runonlausujat, jotka esiintyvät laulajina. Kuka tahansa osaa tehdä ja esittää minkä tahansa kappaleen ainoastaan puhumalla sen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Pepe kattoo niin kyllästyneenä?
Pepen perusilme.
Vierailija kirjoitti:
Pepee jänskättää. Oma vuoro vielä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri on niin symppiksen oloinen. Tulee tosi hyvä mieli puolestaan. Ja onhan noi sen biisit ihan mahtavia. Nää versiot ei vaan oikeen toimi.
Niin se aina menee. Parhaiden esiintyjien päivinä on tylsimmät versiot.
Ei se Laurikaan mikään hyvä esiintyjä ole. Hyviä biisejä sen bändillä on kyllä, mut se ei tee siitä parasta esiintyjää.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa halunnut kuulla sen sanasta sanaan käännetyn version😂
Anne yritti kääntää mutta ei osannut, sehän sano.
Vierailija kirjoitti:
Cheekin olis ehdottomasti pitänyt vielä tulla rääkymään lopetuslopetus-oikeesti-nyt-finaalilopetus rääkymiset. Sillon olisin minäkin nyyhkyttänyt onnesta.
Yritä nyt päästä yli tuosta Cheek-vihastasi. Hän lopetti jo, lopeta sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepee jänskättää. Oma vuoro vielä edessä.
Se repäisee. Kerää voimia nääs.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua, yritä nyt löytää joku muu sylkykuppi itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Paula Vesalan ahdistuneista erobiiseistä päätellen Lauri ei ole lainkaan symppis, ja minustakin näyttää siltä että feikkaa vahvasti.
Erot on aina ahdistavia.