Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku itkee taas huumori aloituksia pois.

Vierailija
07.09.2018 |

Eli ei mitään uutta vauviksella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori on taitolaji. Harvat av:llä sitä taitaa.

Vierailija
2/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "huumori aloitukset" ovat surkeita ja tylsiä. Keksi hauskoja huumorialoituksia, ne voivat saavuttaa suurta suosiota. Niin, ei taida taidot riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen ja kakkonen sen jo sanoivatkin. Se ei valitettavasti riitä, että itse ajattelee jonkin asian olevan "hauskaa".

Vierailija
4/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "huumori aloitukset" ovat surkeita ja tylsiä. Keksi hauskoja huumorialoituksia, ne voivat saavuttaa suurta suosiota. Niin, ei taida taidot riittää.

Ei mun aloituksia vaan tänään muiden ja niihin vastatessa sivua ei voi näyttää. Joitakin mun aloituksia on muuten tykätty ihan kivasti. Varsinkin kun ottaa huomioon miehisen näkökulman. Tänään olen vain pari aloitusta tehnyt ja ne on näkyvissä joskin tippuneet alas.

Ap.

Vierailija
5/5 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun aloituksia vaan tänään muiden ja niihin vastatessa sivua ei voi näyttää. Joitakin mun aloituksia on muuten tykätty ihan kivasti. Varsinkin kun ottaa huomioon miehisen näkökulman. Tänään olen vain pari aloitusta tehnyt ja ne on näkyvissä joskin tippuneet alas.

Ap.

Jatkoa. Mä olen se sälli joka arjen inhottavuuksista mainitsin herätyskellon ja mitä sen keksijälle olisi pitänyt tehdä. Viimeksi kun näin sen nuolet oli yli 900 ylös ja 36 alas. Se oli tosin 50/50 huumorilla. Inhoan ihan v.t.sti herätyskelloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi