kuulin tänään bussipysäkillä AIKUISEN änkyttävän
ei saanut sanaa suustaan tyttöystävän kuullen :D olen luullut että vain lapset änkyttävät.
M33
Kommentit (18)
Kyllä, puhevikoja esiintyy myös aikuisilla! Maailma on ihmeellinen.
Jospa nyt tietäisit että aikuisetkin änkyttää.
Kaverilla aivokasvain, ollut lievää änkytystä koko ikänsä.
Niin?
Googlaa änkytys, ei se välttämättä katoa mihinkään kun kasvaa. Joillakin se ilmenee kun innostuu tai hermostuu, itsellä änkytystä ajoittain.
Mikä ihmeen umpiossa kasvanut oot?
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla aivokasvain, ollut lievää änkytystä koko ikänsä.
Olisi mielenkiintoista tietää, kumpi on seurausta kummasta: änkytys aivokasvaimesta vai aivokasvain änkytyksestä. Vai liittyykö toisiinsa ollenkaan.
Et taida olla mikään penaalin terävin kynä. No, änkytys on sairaus, mutta tuollaista tyhmyyttä ei voi mitenkään puolustella.
Huomenta 😄😄😄😃😃
Aikuiset änkyttää ..googlaa ensikerralla jos et tiedä👍
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla mikään penaalin terävin kynä. No, änkytys on sairaus, mutta tuollaista tyhmyyttä ei voi mitenkään puolustella.
Ei se änkytys nyt mikään sairaus ole, häiriö mieluummin normaalista puheesta. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Änkytys
Minä luulin, että jalattomana syntyneelle kasvaa jalat aikuisikään mennessä.
Mutta ei se mitään, kädettömänä syntyneen lapsen vanhemmat veivät hänet vuosikaudet (helluntai)kirkkoon
Ja rukoilivat lapselle käsiä.
En ole maailman ainoa tyhmä.
Miksi ap provoaa aina tällä samalla (paskalla) aiheella? Onko hän kenties epätoivoinen ja mielenterveysongelmainen änkyttäjä, joka kaipaa hyväksyntää ja huomiota, mutta ei epävarmuudessaan uskalla sitä suoraan hakea? Tai ehkäpä änkyttäjä kiusasi häntä koulussa, minkä jälkeen ap syrjäytyi ja katkeroitui mammapalstaa häiriköimään?
Villakangasmi kirjoitti:
Minä luulin, että jalattomana syntyneelle kasvaa jalat aikuisikään mennessä.
Mutta ei se mitään, kädettömänä syntyneen lapsen vanhemmat veivät hänet vuosikaudet (helluntai)kirkkoon
Ja rukoilivat lapselle käsiä.En ole maailman ainoa tyhmä.
Täällä myös yksi tyhmä! Lapsena odotin kovasti, että mulle kasvais pippeli. Ei oo vieläkään kasvanu.
Hmmmmh niin, ei se nuoruusiän diabeteskaan minnekään katoa vaikka aikuiseksi kasvetaan ja vanhetaan. Ei myöskään änkytys vaikka se normaalisti ilmenee lapsena kun opitaan puhumaan. Jotkut oppivat siitä pois, monet oppivat "väistämään" sitä (esim. eivät käytä niitä sanoja jotka ovat hankalia ja "laukaisevat" sen).
Minä änkytän lievästi joissain tilanteissa.
Pitäisikö minun hävetä sitä tai jotain? Kertokaa nyt pian!
Vierailija kirjoitti:
Minä änkytän lievästi joissain tilanteissa.
Pitäisikö minun hävetä sitä tai jotain? Kertokaa nyt pian!
Ei pidä hävetä.
Änkytys on ihan sairaus, että ole hyvä, ehkä maailmasi avartui.