Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin nenälävistyksen ja mies sanoi mun näyttävän lepakolta, kun mulla ei ole meikkiä

Vierailija
07.09.2018 |

Ikinä aiemmin ei ole mun ulkonäöstä sanonut mitään negatiivista, vaikken meikkaakaan kotona. Nytkin istuin koneella pelaamassa kuulokkeet korvilla, keltaisessa liian isossa miesten hupparissa ja legginsseissä. Pitää varmaan alkaa meikkaamaan joka päivä, niin saa sitten ihmetellä mistä nyt tuulee.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäkorut ovat naisellisia. Mun Intialaisella naapurilla on sirossa, suorassa nenässään pieni kultainen, chakran muotoinen nenäkoru, joka kauniisti täydentää hänen oliivin sävyistä ihoaan. Siitä lähtien oon ajatellut, että nenäkorut on kauniita! 

Höpsö, nenäkorut kuuluvat hindulaisuuteen, kun räkä nenään -  ei sovi meille.

Vierailija
62/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on kiva kun ihmiset pukeutuu kuin haluaa. Mulle on omaperäisyys ja oman tyyli kaunista oli sitten meikkiä tai ei :) Ihmiset saa ja pitää laittautua miten haluaa. 

Ei nenäkoru ole omaperäinen, niitä on kolmellatoista tusinassa. Todella wt.

Aivan, ihan yhtä "omaperäinen" ja tyhjäpäiden hommaa kuin tatuoinnitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nenälävistys on karsein lävistys.

Pieni timantti nenänpielessä ei nyt hirveesti ulkonäköä muuta.

Ap

Niin. Näyttää äkkiseltään katsottuna vain joltain vähän isommalta näppylältä. Varmasti miehelläsikin on ihossaan esim. luomia.

Just niin - kun jollakin on nenäkoru, mä aina ensin katson, että sillä on joku roska, näppylä tai räkää nenässään. Karseen näköistä.

Vierailija
64/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nenälävistys on karsein lävistys.

Pieni timantti nenänpielessä ei nyt hirveesti ulkonäköä muuta.

Ap

Niin. Näyttää äkkiseltään katsottuna vain joltain vähän isommalta näppylältä. Varmasti miehelläsikin on ihossaan esim. luomia.

Miksi koet tarvetta arvostella?

No tämähän on mielipidepalsta - ja täällä arvostellaan. Tuliko yllätyksenä?

Vierailija
65/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet ap 15-vuotias muuten aiheuttaa käsittämätöntä myötähäpeää, että tulet tänne tällaisesta avautumaan.

Onhan se nyt niin väärin avautua omasta miehestään. Ihan kuin sitä ei muutkin tekisi.

Omasta miehestään - onko ne naimisissa?

Vierailija
66/66 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies aina ollut sitä vastaan, että hankkisit nenäkorun?

Toki miehen mielipidettä on hyvä kuunnella, mutta en itsekään luovu kielilävistyksestäni vain siksi, että mieheni haluaisi. Siitä ei ole minkäänlaista haittaa hampailleni (koska en sitä koe tarpeelliseksi hinkata legojani vasten), eikä se juuri edes näy puhuessani. Nauraessani suu auki koru vilkkuu, mutta kukaan ei tähän mennessä ole asian takia menettänyt yöuniaan saati henkeään. Työpaikatkin olen korusta huolimatta saanut.

Minua turhauttaa ihmiset, jotka valitsevat (oletettavasti hyväksyen) ystäväpiiriinsä/kumppanikseen tietynnäköisen ihmisen, mutta kuitenkin myöhemmin aloittavat tämän muutosprosessin.

Mulla on ollut lävistyksiä ennenkin ja yhtä lävistystäni mies pitää seksikkäänä. Tuota pientä timanttia nenänpielessäni mies ei ensin edes huomannut.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan