Minkälaisia puhelinmyyjiä teille soittelee?
Mulle soitti eilen oikeesti ihan ihme äijä. Kuulosti että olis ollut, jopa vähän humalassa ja alko kyselee lapsen ikää ja kaikkee. Tarjos käsityölehteä ja perhelehteä... sanoin että ei ole nyt budjettia tilata ja rupes vielä jotain kuntolehteä kauppaan... tyyliin että raskaudesta on jäänyt varmaan painoa ja kuntolehti auttaa sen pudottamisessa :) rupes kyllä himppasen ahistaan. En haluis niille aina lyödä luuria korvaan kun joskus voin jotain tilatakin...
Kommentit (7)
että kuvittelee naisen ostavan lehden tyypiltä joka vinoilee sille raskauskiloista!!
Mulle soittelee lähinnä ne jotka väittävät että mä olen voittanut jotain jossain arvonnassa johon en ole ikinä osallistunutkaan, ja se palkinto on aina että jos mä ostan niiltä lehden niin ja niin moneksi kuukaudeksi niin saan kaupan päälle x kuukautta. Mä en tajua miten tuollainen voi olla edes laillista.
en nimittäin vastaa niille, tai sitten lyön luurin korvaan alkumetreillä!
jos mä jotain haluan tilata niin saan sen netin kauttakin... en jaksa kuunnella niitten samoja jorinoita!!
olen voittanut jossain arvonnassa (aijaa...) ja saa vuoden lehdet ilmaiseksi! muuta ei oleis tarvinnut maksaa kuin käsittelykylut lehdistä, muutaman euron kipaleelta. Nauratti...
Toisen kerran elämässäni. Oli vaan niin hyvä tarjous... Kahdella kympillä viisi sisustuslehteä ja päälle digitaalinen lihalämpömittari.
Se toinen kerta oli, kun olin aikonut tilata lapselle Akun ja myyjä sattui soittamaan ja sattui vielä olemaan Akua myyvästä firmasta.
Yleensä sanon, että kiitos, en ole tilaamassa lehtiä ja ei tuhlata kummankaan aikaa. Toimii 90-prosenttisesti heti ja toistamalla lähes aina. Korvaan ei ole ikinä tarvinnut lyödä luuria.
Toi arvonnan voittaminen ja kuinka he mulle "etuasiakkaana haluaa nyt tarjota lehdet ilmaseksi, maksan vaan sen ja sen verran", on ihan perusjuttu.
Perusjuttuja on myös murteen vääntäminen. Kaikki jotka mulle on soittaneet eivät ole takuuvarmasti olleet oikeasti savolaisia.
Joskus on soittanut tosi nuoren kuulonen poikakin. Ylipäänsä mua aina huvittaa kuunnella onko myyjä jo myyjä isolla M:llä vai vasta-alkaja. Sen usein kuulee ihan helposti.
On soittanut väkisinmyyjää, epävarmaa, luovuttajaa, vitsikästä...
Tässä kesällä huvitti joku tyttöjen kerhon kauppaaja, kun sanoin kohteliaasti, että ei kiitos, niin tämä paiskasi luurin korvaan! Eikös se yleensä ole se asiakas joka pasikaa luurin korvaan? Eikös myyjän kuuluisi tossa kohtaa olla kuulematta kieltäytynmistä ja paahtaa täysillä.
kun kyllästyin koko hommaan ja asetin kiellon puhelinmarkkinoinnille.
(Jos jotakuta kiinnostaa, niin "Robinson-palvelusta" saa tietoa sivulta http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35.)
Sinnikkäitä tosin. Mutta sitä on pakko ollakin tuollaisessa työssä, jos haluaa voita leipänsä päälle.