Palstan vakiotrollit
Kommentit (45)
Mä oon yks näistä vakiotrolleista. teen tyhmiä aloituksia ja tyhmiä kommentteja saadakseni tietää mitä mieltä ihmiset ovat tyhmistä asioista. Olen lukiolainen ja koska olen kympin oppilas niin tunnit ovat tylsiä joten teen siksi tätä sivuharrastelua. Lisäksi olen yhteiskunnallisesti kiinnostunut joten otan usein kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Sitten joskus teeskentelen huolestunutta vanhempaa ja odotan että vallankumlukselliset kasvatusmetodini saavat täystyrmäyksen. Yksi suumimmista onnistumisistani oli ekokyläketju, jossa halusin perustaa ekokylän naisille ja lapsille.
Sitten on tämä naisia vastustava sovinistitrolli, jonka oikeasti tulis hakea apua. Tämä kirjoittelee päivässä ehkä neljä viiva kymmenen provoa jotka käsittelevät naisten alisteista asemaa ja sen hyväksyntään. Toivottavasti ette sekoita meitä keskenään.
-Kakkapissa-trolli eli se, joka tekee jatkuvasti noihin asioihin liittyviä typeriä aloituksia.
Minä. Käsialaani ovat mm. valtaosa naapuri-provoista, mies-provoista ja olen myös tehnyt palstalle yli 300 "Mitä ajattelet ihmisestä..." -avausta vuosien varrella! :)
Monella puolueella on täällä oma trolli, joka julistaa puolueen agendaa. Ainakin perussuomalisilla, kokoomuksella ja vasemmistoliitolla.
Ja itsehän en siis lue tätä palstaa kun trollausmielessä, mutta täytyy yhtyä tuohon mielipiteeseen, että tällä palstalla järkevät ihmiset ovat vähemmistössä. Ehkäpä joskus saadaan ketju, jossa trollit juttelevat keskenään ja kertovat elämästään.
Ples jos palstalla on trolleja haluaisin tietää miten teillä menee elämässä näin muuten. Itselleni trollaus on harrastus, ja minulla on mukava elämä ja tällä hetkellä opiskelen yhteiskuntatieteitä ja kirjoitan lehtiin ihan asiallisiakin kolumneja salanimellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yks näistä vakiotrolleista. teen tyhmiä aloituksia ja tyhmiä kommentteja saadakseni tietää mitä mieltä ihmiset ovat tyhmistä asioista. Olen lukiolainen ja koska olen kympin oppilas niin tunnit ovat tylsiä joten teen siksi tätä sivuharrastelua. Lisäksi olen yhteiskunnallisesti kiinnostunut joten otan usein kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Sitten joskus teeskentelen huolestunutta vanhempaa ja odotan että vallankumlukselliset kasvatusmetodini saavat täystyrmäyksen. Yksi suumimmista onnistumisistani oli ekokyläketju, jossa halusin perustaa ekokylän naisille ja lapsille.
Sitten on tämä naisia vastustava sovinistitrolli, jonka oikeasti tulis hakea apua. Tämä kirjoittelee päivässä ehkä neljä viiva kymmenen provoa jotka käsittelevät naisten alisteista asemaa ja sen hyväksyntään. Toivottavasti ette sekoita meitä keskenään.
Voisitko nostaa sen ekokyläketjun? Kiinnostaisi tutustua siihen! :D
Sukunimet
Ikis
Kivikissa
Kärähtää mieheni pettämisestä -aloitukset
Haluaa vain seksiä ja isoa munaa -aloitukset ja viestit
Aloittaiskos joku nettitrollien keskusteluketjun, ehkäpä voitas trollailla yhdessä. Tällaisia trollien ryhmiä on jo mutta niiden sisältö on melko extreemiä.
Itseäni kiinnostaisi kyllä tehdä yhteistyötä muidenkin trollien kanssa.
t: ekohippi ja natsivanhempi trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko nostaa sen ekokyläketjun? Kiinnostaisi tutustua siihen! :D
https://www.vauva.fi/keskustelu/3255604/haluaisin-perustaa-jonkinlaisen…;
hopeakettu
Se sukunimistä jankkaaja ei minusta ole trolli, olen nimittäin aivan samaa mieltä niistä sen pointeista. Kyllä tässä maailmassa moni ajattelee eri tavalla, kuin häihin persot naiset, jotka tekevät mitä tahansa ollakseen morsiamia ja miehensä vaimoja. Ei se ole trollausta jos pitää sitä kummallisena vielä tänä päivänä.
Minä en siis ole se jankkaaja, mutta minusta jankkaa ihan asiasta.
Syöpätrolli?
En tunnustaudu 😃. Olen vain joissain ketjussa maininnut sairastavani syöpää. Aloituksia en oo koskaan tehnyt ko asiasta.
Minua on haukuttu täällä useinkin trolliksi tai mieheksi, jos esitän vain rehellisen mielipiteeni.
Hyvä että jossain voi sanoa asiat suoraan, ilman että joku tilaa lanssia paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Yksi suumimmista onnistumisistani oli ekokyläketju, jossa halusin perustaa ekokylän naisille ja lapsille.
Oletko harkinnut liftata hääpuvussa tai pyöräillä arabímaiden läpi, osoittaaksesi että ihmiset siellä ovat hyvinkin feministisiä ja länsimaita tasa-arvoisempia? Suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Monella puolueella on täällä oma trolli, joka julistaa puolueen agendaa. Ainakin perussuomalisilla, kokoomuksella ja vasemmistoliitolla.
olet väärässä mä olen noi kaikki
t natsihippitrolli ja ekokylätrolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olet väärässä mä olen noi kaikki
t natsihippitrolli ja ekokylätrolli
ja oikeasti olen siis kokoomusnuori
Meidän koko perhe äänestää Huhtasaarta -trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi suumimmista onnistumisistani oli ekokyläketju, jossa halusin perustaa ekokylän naisille ja lapsille.
Oletko harkinnut liftata hääpuvussa tai pyöräillä arabímaiden läpi, osoittaaksesi että ihmiset siellä ovat hyvinkin feministisiä ja länsimaita tasa-arvoisempia? Suosittelen lämpimästi.
en, koska opiskelen
Vierailija kirjoitti:
Sukunimet
Ikis
Kivikissa
Kärähtää mieheni pettämisestä -aloitukset
Haluaa vain seksiä ja isoa munaa -aloitukset ja viestit
viimonen olen minä
t natsiäiti ekohippi trolli
Putintrollit jotka tulevat aina mukaan kun keskustellaan Natosta.