Mistä rintavalle takki?
Hakusessa siisti syystakki. Kaikki sovittamani olivat superkireitä rintojen kohdalta, ja kun etsi koon johon rinnat mahtuvat niin alaosa oli kuin puolijoukkueteltta.
Kommentit (10)
Biubiulla oli jotain takkeja, ei varmaankaan kovin paksuja https://www.biubiu.pl/category/en/zakiety?horizontal
Samaa mietin. Rinnat on mullakin se murheenkryyni ja samoin käsivarret, olisi melkoisen tarpeellista että syystakin allekin mahtuisi paksumpaa neuletta mutta ei, hihat on niin kapeita että hyvä kun menee hihaton toppi alle. Pituutta niissä kyllä tuntuu piisaavan. Isompi koko sitten ei istu enää mitenkään hartioista ja alaosaan mahtuisikin jo kaksi takapuolta. Niille kardashianeilleko vaatteet tehdään nykyisin sopimaan vai miksi tuo mitoitus on noin pöljää?
Mä käytän suosiolla puolijoukkuetelttoja, erityissuosikkini on viittamalliset takit. 80 H koon tissit vaan näyttää pahalta vähänkään istuvissa takeissa. Ongelma itse asiassa korostuu vaan jos takki on tissien alta paremmin istuva, sitten ne tissit vasta valtavilta näyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Zizziä meinasin itsekin ehdottaa.
Eikö zizzillä koot ala jostain 42:sta? Takit siis on liian isoja muualta kuin rintamuksesta. Ei rintava välttämättä tarkoita lihavaa tai muuten rotevaa. Mulla on rintsikoissa ympärysmitta 65, kuppikoko on iso. En meinaa itsekään löytää kivoja yläosia kun rintojen kohdalta pitäisi olla koko 42 muualta 38 :(
Vierailija kirjoitti:
Zizziltä
Ootko sä koskaan kokeillut noita vaatteita? Ne on tehty jollekin toooosi isolle(pitkälle ihmiselle jolla on ihan järjetön booty. Se mitoitus on noissa niin omituinen ettei tosikaan.
Mielipiteenne ruudullisesta takista?
Ostaisitteko mieluiten yksivärisen?
Joku parkka jonka saa kiristettyä vyötäröltä istuvaksi. Itsellä vuosia vanha hm talvitakki jossa irrotettava vuori. Istuu hyvin ja mahtu jopa viimisillään raskaana.