Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi useilla norjalaisillakin on vinot silmät kuin suomalaisillakin?

Vierailija
06.09.2018 |

Onkohan sinne kulkeutunut suomiheimoa jääkauden jälkeen?
Ennen aina kuvittelin kaikki norjalaiset pallosilmisiksi kikkurapäiksi, mutta enemmän siellä näkyy viirusilmiä suoratukkia olevan.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö samoja geenejä viirusilmien takaa?

Vierailija
2/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun niitä viirusilmiä ei tähän mennessä ole vastaan tullut, ja Norjassa tullut nyt asusketua 22 vuotta.

Ole muuten varovainen puheissasi ainakin norjalaisten kuullen!  En takaa mitä tapahtuu jos joku kuulee vihjauksenkin että vorjalaisilla olisi suomalaisia geenejä!! Norjalaiset ovat ylpeää kansaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-Norjassa on suomalaisia ja saamelaisia niin paljon, että sekoittumista on tapahtunut.

Vierailija
4/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun niitä viirusilmiä ei tähän mennessä ole vastaan tullut, ja Norjassa tullut nyt asusketua 22 vuotta.

Ole muuten varovainen puheissasi ainakin norjalaisten kuullen!  En takaa mitä tapahtuu jos joku kuulee vihjauksenkin että vorjalaisilla olisi suomalaisia geenejä!! Norjalaiset ovat ylpeää kansaa!

Tajuatko kuinka yksinkertainen ja rasistinen olet?

1.) Mitä vikaa on suomalaisissa geeneissä? Suomalaiset ovat sellainen voimapesä kansa, että on ollut pakko keksiä rasistinen pohjavire suomalaisuuteen, jotta he eivät valloittaisi koko maailmaa. Olemmehan monessa mittarissa maailman parhaita ja ei ole kauaa kun olimme köyhä kehitysmaa-  kertoo jotain suomalaisista kansana.

2.) Asut Norjassa ja itse suomalaisena kannustat ja tuet tätä rasismia tyytyväisenä? Mitä vikaa sun päässäsi on?

3. ) Tajuatko, että tuo on rasismia mitä juuri kerroit. Oletko rasisti, kannustatko rasismia? Niin, eikö olekin outoa , että suomalaisia kohtaan voi olla rasisti ihan avoimesti, jopa suomalainen itse.

Vierailija
5/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Reese Witherspoonekin mennyt leikkauttamaan suomalaissaamelaisten geeniensä kautta saamansa paksut yläluomet.  Nyt killittää pienet pyöreät tähtisilmät nenänjuuressa kireiden poskipäiden yllä, eikä persoonallisesta ulkonäöstä tietoakaan.

Vierailija
6/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eno, jolla on mongoli-silmät ja kas sattuu olemaan myös mensan jäsenkin. Ohohoh. Eli siis onko ne geenit huonot vai ei????????? Kertokaa se mulle ÄO- 89 arjalaiset?

Vierailija
7/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko me suomalaiset vinosilmiä? Muistan, että lapsena missikilpailuja katsoessani kadehdin niitä, joilla oli "vinot" silmät ja olenkin aina ajatellut, että se ei ole suomalaisille ominainen piirre. Tietysti sitä tottuu siihen, miltä kaikki ympärillä näyttävät, niin ei erota vinoa suorasta.

Vierailija
8/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset todellakin ovat vinosilmäisä. Lisäksi suomalaisilla on leveät poskipäät. Ihan selkeä todiste siitä, että tänne on tultu Mongoliasta.

Itse en ole kantasuomalainen ja huomaan nuo piirteet selvästi. Esimerkkinä luistelija Laura Lepistö. Hänen näköisiään on Suomi pullollaan.

Ja hei, se on OK!

Vierailija
9/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se Reese Witherspoonekin mennyt leikkauttamaan suomalaissaamelaisten geeniensä kautta saamansa paksut yläluomet.  Nyt killittää pienet pyöreät tähtisilmät nenänjuuressa kireiden poskipäiden yllä, eikä persoonallisesta ulkonäöstä tietoakaan.

Ei Reese Witherspoon vaan Renee Zellweger.

Vierailija
10/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset todellakin ovat vinosilmäisä. Lisäksi suomalaisilla on leveät poskipäät. Ihan selkeä todiste siitä, että tänne on tultu Mongoliasta.

Itse en ole kantasuomalainen ja huomaan nuo piirteet selvästi. Esimerkkinä luistelija Laura Lepistö. Hänen näköisiään on Suomi pullollaan.

Ja hei, se on OK!

Laura Lepistön piirteet olen huomannut minäkin, mutten ole osannut pitää niitä suomalaisille ominaisina, vaan eksoottisina ja itämaisina. Toisaalta en myöskään osaa erottaa itä- ja länsisuomalaisten paljon puhuttuja eroavaisuuksia (jos joku haluaa tässä eritellä niitä tyhmälle, niin olen kiitollinen!), joten minusta ei ole sanojaksi.

Vierailija
11/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.) Mitä vikaa on suomalaisissa geeneissä? Suomalaiset ovat sellainen voimapesä kansa, että on ollut pakko keksiä rasistinen pohjavire suomalaisuuteen, jotta he eivät valloittaisi koko maailmaa. Olemmehan monessa mittarissa maailman parhaita ja ei ole kauaa kun olimme köyhä kehitysmaa-  kertoo jotain suomalaisista kansana.

2.) Asut Norjassa ja itse suomalaisena kannustat ja tuet tätä rasismia tyytyväisenä? Mitä vikaa sun päässäsi on?

3. ) Tajuatko, että tuo on rasismia mitä juuri kerroit. Oletko rasisti, kannustatko rasismia? Niin, eikö olekin outoa , että suomalaisia kohtaan voi olla rasisti ihan avoimesti, jopa suomalainen itse.

Oijoi kylläpä kolahti!! :)

Ja se rasisti siis olen minä? Koska kerron mitä norjalaiset suomalaisista ajattelevat? Tämän 22 vuoden aikana olen oppinut mm sen, että norjalaiset ovat omasta mielestään maailman parhaita. On sitten kyse mistä tahansa.  Täällä asuu kuitenkin valtavan paljon kymmenistä eri maista tulleita ja heidät hyväksytään. Koskaan kuitenkaan ei voi nousta norjalaisen tasolle, heidän mielestään.

Minulla on paljon norjalaisia ystäviä kuten monen muun maalaisiakin. Rasistiksi en itseäni katso. Peiliin katsomisen paikka sen sijaan varmaan suomalaisilla Suomessa? Se, että asun täällä ja kotini on täällä ja tänne tulen jäämään kuolemaani asti, ei katso pois sitä, että saan ja voin arvostella epäkohtia täällä. Ei tämä ole Onnela mutta miljoona kertaa parempi kuin konkurssi-Suomi, valitettavasti.

Ihmettelen edelleen tuota varsin voimakasta reaktiotasi? Mistä juontuneekaan?

Vierailija
12/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se rasisti siis olen minä? Koska kerron mitä norjalaiset suomalaisista ajattelevat? Tämän 22 vuoden aikana olen oppinut mm sen, että norjalaiset ovat omasta mielestään maailman parhaita. On sitten kyse mistä tahansa.  Täällä asuu kuitenkin valtavan paljon kymmenistä eri maista tulleita ja heidät hyväksytään. Koskaan kuitenkaan ei voi nousta norjalaisen tasolle, heidän mielestään.

Minulla on paljon norjalaisia ystäviä kuten monen muun maalaisiakin. Rasistiksi en itseäni katso. Peiliin katsomisen paikka sen sijaan varmaan suomalaisilla Suomessa? Se, että asun täällä ja kotini on täällä ja tänne tulen jäämään kuolemaani asti, ei katso pois sitä, että saan ja voin arvostella epäkohtia täällä. Ei tämä ole Onnela mutta miljoona kertaa parempi kuin konkurssi-Suomi, valitettavasti.

Vierailija
13/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norja kiinnostaa minua! Voitko kertoa lisää, minkälainen Norja on asuin- ja työpaikkana? Oletko norjalaisen kanssa naimisissa? Minkälaisia norjalaiset ovat?

Vierailija
14/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän norjalaisia kauniina/komeina ja muutenkin ihastuttavina sekä heidän luontoaan todella kauniina myös, mutta miltä tuntuu elää "alempiarvoisena" heidän joukossaan? Eikö tule sellainen olo, että olet ikuisesti kelpaamaton ja huonompi siellä?

Vierailija
15/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita vinosilmäisiä on lähinnä itäsuomalaisessa perimässä. Y-kromosomitutkimuksessa on havaittu että juuria tosiaan on monella Siperian suunnalla (Itä-Siperian jakuuteilla tietty haploryhmä on yhtä yleinen kuin pohjoissavolaisilla).

Vierailija
16/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsisuomalaiset, ruotsalaiset ja norjalaiset ovat geeneiltään hyvin lähellä toisiaan.

Vierailija
17/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaiset, ruotsalaiset, norjalaiset ja tanskalaiset on kaikki toisensa näkösiä. Samalla tavalla kun slaavit näyttää kaikki toisiltaan.

Vierailija
18/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen rasistinen ketju. Että vinoissa silmissä ja korkeissa poskipäissä on jotakin vikaa?

Aasialaisethan ovat keskimäärin mm.paljon älykkäämpiä kuin muut.

Vierailija
19/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka viirusilmiä arvostelee niin on itse näitä juntteja mulkosilmiä.

Vierailija
20/38 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hei, se on OK!

Laura Lepistön piirteet olen huomannut minäkin, mutten ole osannut pitää niitä suomalaisille ominaisina, vaan eksoottisina ja itämaisina. Toisaalta en myöskään osaa erottaa itä- ja länsisuomalaisten paljon puhuttuja eroavaisuuksia (jos joku haluaa tässä eritellä niitä tyhmälle, niin olen kiitollinen!), joten minusta ei ole sanojaksi.

Laura Lepistö ei ole lainkaan suomalaisen näköinen. Luistelijoista Juulia Turkkila on tyypillisen etnisen suomalaisen näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme