Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, millainen on hyvä nainen sängyssä?

Vielä opittavaa
06.09.2018 |

Tuli tosta toisesta aloituksesta mieleen että millainen on hyvä nainen sängyssä?

Joo ei mikään lahna saa olla mutta täytyykö osata/tykätä ratsastaa ja olla viejänä vai kelpaako nainen kuka nauttii enemmän siitä että mies vie?

Mielipide asioita osaltaan mutta kertokaa miehet että millainen käytös naisissa kiihottaa?
Millaista et painais enää toista kertaa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt väliä ole kunhan on vaihtelua. Siinäkin kuka vie ja kuka antaa nautintoa ja kenelle.

Jos kumppani on sängyssä aivan totaalinen koomapotilas niin toista kertaa ei tule.

Vierailija
2/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelua tarjoava. Ei saa kangistua kaavoihin.

Joskus ihan naturellina ja spontaanisti, joskus voi vähän panostaakin laittautumalla parhaimpiinsa. Aktiivinen pitää olla, se ruokkii tilannetta. Itsevarmuus on seksikästä. Tässä hiljattain joku nainen oli tällä palstalla suunnittelemassa seksijoulukalenteria miehelleen. Tällaista toimintaa sen pitää olla. Tulee varmasti nauttimaan itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen huomioon ottaen kumminkinpäin.

Vierailija
4/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri se sellainen sopiva aktiivisuus, että tulee selväksi että ollaan yhdessä nautiskelemassa, se on tärkeää. Yksittäiset temput ovat yksittäisiä temppuja ja kukin tykkää vähän eri asioista. Esim. minä pidän lähes kaikenlaisesta koskettelusta ja pidän tärkeänä että seksiin liittyy paljon muutakin kontaktia kuin varsinaisen paneminen. Se kumppanien paras vuorovaikutus löytyy puhumalla ja ehdottamalla ja kuuntelemalla.

Parasta on ollut kun eri kertoina vuorotellen ohjataan toimintaa, mutta eipä tällaista voi toiselta vaatia jos se ei tunnu luontevalta/kiihottavalta. Kun nainen herää vieressäsi aamuyöllä ja herättää ja kiipeää ratsaille, on kuumotus aika kovaa tasoa. Aamulla taas toisin päin. (vanhoja tässä muistelen, viime vuodet on ollut kuivempaa)

"En painais ensimmäistäkään kertaa" -kategoriaan kuuluvat lähinnä juuri ne joiden asenne on että pöki nyt sitten jos niin kovasti haluat.

Vierailija
5/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielee mällit ja antaa kakkosta. Isotissinen pitää myös olla.

Vierailija
6/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten viestissä 5 jo lukee niin naisen olisi hyvä olla innokas niin normaalia seksiä kuin peppuseksiä ja spermaa kohtaan.

Mielestäni huonon seksin määritelmä on pelkkää vaginayhdyntää ja sinne laukeamista.

Kun taas loistavan seksin määritelmä on että on säännöllistä anaaliyhdyntää ja suun sisällä laukeamista.

Vastavuoroisesti toteutan kaikki naisen toiveetkin.

Vierailija
7/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa seuratessa tulee vaikutelma, että olen jotenkin epänormaali mies, kun mua ei kakkonen kiinnosta ollenkaan. Eikä kyllä yksikään nainen ole multa sellaista pyytänyt, yksi sanoi joskus että b-rappuun et sitten yritä.

Vierailija
8/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka tuoksuu hyvälle ja rakastaa mua

Vierailija
9/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on hyvä sängyssä tai sen ulkopuolella silloin kun hän nauttii saadessaan nautintoa ja antaessaan sitä myös miehelle.tyylit ja tekniikat vapaita,vain mielikuvitus rajana.tunne molemmin puolin tärkein.

Vierailija
10/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä palstaa seuratessa tulee vaikutelma, että olen jotenkin epänormaali mies, kun mua ei kakkonen kiinnosta ollenkaan. Eikä kyllä yksikään nainen ole multa sellaista pyytänyt, yksi sanoi joskus että b-rappuun et sitten yritä.

Juuri tuollaiset naiset ovat niitä jotka ovat tylsiä seksissä, hirveän negatiivista, kokeiluhaluttomuutta.

"peppuun en halua mitään"

"en ota suihin loppuun asti"

syvä huokaus, miten tylsä voi olla..

Vierailija
11/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuollaiset naiset ovat niitä jotka ovat tylsiä seksissä, hirveän negatiivista, kokeiluhaluttomuutta.

Ajattelen asian mieluummin niin, että kun kalussa jonkin verran paksuutta on, niin b-rappukielto tuli sen perusteella ;)

Vaan eipä sillä väliä kun ei ole sinne kiinnostusta muutenkaan.

Vierailija
12/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otatko sinä peppuun? Haluaisin laittaa sinne sormia. Entä tykkäätkö kivusta, musta on ihana antaa sitä pienissä määrissä kiveksille? Saako sun peppureikää nuolla, työntää kielen sisään?

Minä teen kaikkea tuota, enkä itsekään todellakaan ekaksi sano ei, mutta jos mies käyttäytyy noin kuin sinä, toivottavasti listani on ok ja vielä vähän lisääkin. Niin ja haluan tunnin sessioita useamman illassa. Seisoohan sulla koko ajan. Jos lista ei lle ok, taidat olla kovin estoinen.

Vierailija
13/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oletkin. 9/10 miestä kiinnostaa, 1/4 naista.

Vierailija
14/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun mielestäni olet omituinen.

Välillä kun luen palstalla juttuja siitä miten jonkun vaimo haluaisi peppuseksiä mutta mies ei halua niin ei tiedä itkeäkö vai nauraa kun itse rakastaisin sitä. Siis jo se että luen jotain kertomusta peppuseksistä saa penikseni kivenkovaksi, ihan eri luokan kiihotus mitä vaginaseksistä, vaikka onhan sekin kivaa.

Vierailija
15/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä kun luen palstalla juttuja siitä miten jonkun vaimo haluaisi peppuseksiä mutta mies ei halua niin ei tiedä itkeäkö vai nauraa kun itse rakastaisin sitä. Siis jo se että luen jotain kertomusta peppuseksistä saa penikseni kivenkovaksi, ihan eri luokan kiihotus mitä vaginaseksistä, vaikka onhan sekin kivaa.

No kyllä mä kai pyydettäessä panisin kakkoseenkin, mutta mitään hinkua ei ole sinne munaa tunkea. Pikkulapsiperheessä piisaa paskan hajua ihan riittävästi.

Vierailija
16/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä kai pyydettäessä panisin kakkoseenkin, mutta mitään hinkua ei ole sinne munaa tunkea. Pikkulapsiperheessä piisaa paskan hajua ihan riittävästi.

Tuo on harhaluulo että peppuseksissä ulosteen haju olisi yleistä tai häiritsevää.

Jos 100 kertaa harrastaa niin ehkä muutaman kerran voi tuoksahtaa, mutta se on pieni hinta siitä nautinnosta.

Vierailija
17/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ny menee aika pahasti ketjun aiheen ohi jo, mutta mikä siitä peräreiästä niin erikoisen hyvän tekee?

Vierailija
18/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on harhaluulo että peppuseksissä ulosteen haju olisi yleistä tai häiritsevää.

Jos 100 kertaa harrastaa niin ehkä muutaman kerran voi tuoksahtaa, mutta se on pieni hinta siitä nautinnosta.

Ei haise paska meilläkään, vaikka lähes joka seksikerralla on peppujuttuja sormetuksesta lähes koko käteen saakka. Kakalla ja pesulla kun käy ennen peppuilua, niin homma bueno.

M40

Vierailija
19/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ny menee aika pahasti ketjun aiheen ohi jo, mutta mikä siitä peräreiästä niin erikoisen hyvän tekee?

Peppuseksi vaan kiihottaa älyttömästi ja kun rouvakin vielä saa siitä kovat kiksit, varsinkin kunnon venytyksestä fistaamalla, niin kiihotun siitä entisestään. Ja kyllä, kiihotun myös siitä että rouva penetroi mun peräreikääni eri tavoin.

M40

Vierailija
20/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilunhaluinen ja heittäytyvä sekä sinut oman kehonsa kanssa olisivat hyviä ominaisuuksia, kuin myös se että uskaltaa nauttia ja tehdä sitä mistä nauttii. Eli itsevarmuus. Ei tartte olla imukone eikä missi saati silikonitissi.

M40