Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Nicki Minaj jenkkien Tuksu?

Vierailija
06.09.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005818042.html

Saman näköinen laardiahteri ja käytöskään ei taida erota.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minajiin tiivistyy kaikki se mikä on vialla tässä ajassa. Päästä varpaisiin leikelty. Esittelee lavalla muovista peppuaan, ei näitä oletettuja taitojaan.

Vierailija
22/27 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei tänne on eksynyt joku Nicki fani, joka vetää hernettä nenään 😂

Mitä tykkäsit siitä, että se maksoi takuut ja oikeuskulut sukulaismiehelleen, joka sai tuomion lapsiinsekaantumisesta?

Veli on kyseessä. Oksettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tykkäsit siitä, että se maksoi takuut ja oikeuskulut sukulaismiehelleen, joka sai tuomion lapsiinsekaantumisesta?

Minä puhuin vain musiikista, ihmisenä saattaa toki olla vaikka kuinka surkea tapaus (tai sitten ei, en minä häntä tunne).

Vierailija
24/27 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai hernettä nenään. Nyt liioittelet, ei kaikki suhtaudu triviaaleihin asioihin yhtä fanaattisesti kuin sinä.

Vierailija
25/27 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinä olet arvostelemaan/haukkumaan muita ihmisiä?

Nicki Minaj on lahjakas nainen sillä hän osaa laulaa ja räpätä eikä ole syntynyt mikään kultalusikka perseessä vaan noussut pohjalta miljonääriksi.

Minaj provosoi ihmisiä tarkoituksella olemalla pikkutuhma ja näyttämällä vartaloaan. Hänellä on myös erittäin osuvia kirjoituksia kappaleissaan, jotka muuten kirjoittaa itse.

Ei tarvitse tykätä ja saa ottaa tosissaan jokaisen asian jonka hän sarkastisesti tekee, mutta ole silti kunnioittava toisia ihmisiä kohtaan.🌼

Vierailija
26/27 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi kyllä veljensä oikeuskulut, mutta kuka ne olisi muuten joutunut maksamaan heidän äitinsä varmaan. On aika loogista, että Minaj miljönäärinä maksaa kulut eikä pistä äitiään maksamaan (veli tuskin itse maksaisi)

Vierailija
27/27 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minajiin tiivistyy kaikkia se mikä on vialla tässä ajassa. Päästä varpaisiin leikelty. Esittelee lavalla muovista peppuaan, ei näitä oletettuja taitojaan.

Ihan sama onko leikelty vai ei, mutta tää on ilmeisesti 2020-vuosikymmenen look: tumma, isoperseinen ja isotissinen, muovisen näköiseksi maskeerattu puolialaston nainen. Minusta nämä ovat epämiellyttävän näköisiä ilmeettömän ja persoonattoman naamansa takia. Saas nähdä milloin tää trendi kääntyy ja millaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi