Kaipaisin parisuhdetta, mutta saan jatkuvasti pettyä miehiin :(
Aloituksen ei ole tarkoitus lietsoa miesvihaa tai vastakkainasettelua. Tiedän, että hyviä miehiä on ja tunnen kavereilla ja tutuilla sellaisia olevankin. Tämän ketjun tarkoitus on kuitenkin purkaa meidän sellaisten tuntoja, joille ei ole prinssi uljaita osunut kohdalle.
Olen 24-vuotias ja ilman minkäänlaista parisuhdehistoriaa. Mieshistoriani on muutenkin melko lyhyt ja vaikka olen matkustellut, asunut ulkomailla ja mennyt ja tullut niin en ole ikinä kerännyt mainittavaa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.
Ärsyttää! Olen kokeillut olla aloitteellinen ja sosiaalinen, toisaalta olen myös ajatellut sen tulevan vastaan kun sitä vähiten odottaa, jolloin olen viettänyt 6kk+ ilman minkäänlaista mieskontaktia. Tosin alkaa tuntua että elämä ilman mieskontaktia on parempi vaihtoehtoja, sillä ne kokemukset mitä minulla on ovat olleet todella huonoja ja olen tullut suorastaan kiusatuksi miesten taholta. Piilovittuilua, ohareita, ghostausta, katoamista, huonoja selityksiä, olenpa jopa kohdannut tosielämässä miehiä jotka ovat selittäneet miten naisen paras aika on joskus teini-iässä.
Huoh. En jaksa enää edes laittaa itseäni "out there," sillä aina kun teen niin, tulee vaan paha mieli tavalla tai toisella.
Kommentit (10)
Sinun ikäusesi pojat nyt vaan on vielä niin lapsellisia, sorry.
Malttia, mihinkäs sinulla kiire? :) Samanlaistahan tämä on puolin ja toisin, jos teillä ei prinssi uljaita niin eipä meillä miehilläkään oo prinsessoja joille lasikenkää sovittaa :)
Se on vähän väärä tapa hakemalla hakea itselleen suhdetta koska se tahtoo altistaa arviointivirheelle, prinssi ei ehkä ookkaan SE prinssi :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Iso D kirjoitti:
Malttia, mihinkäs sinulla kiire? :) Samanlaistahan tämä on puolin ja toisin, jos teillä ei prinssi uljaita niin eipä meillä miehilläkään oo prinsessoja joille lasikenkää sovittaa :)
Se on vähän väärä tapa hakemalla hakea itselleen suhdetta koska se tahtoo altistaa arviointivirheelle, prinssi ei ehkä ookkaan SE prinssi :)
Mitään varsinaista pakkoa ja kiirettä ei ole, mutta olisihan se kiva jos tähän ikään mennessä karttuisi jotain mainittavia deittailu-/seurustelukokemuksia ja niiden mukana tuomia elämyksiä. Mutta kun ei. -Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mitään varsinaista pakkoa ja kiirettä ei ole, mutta olisihan se kiva jos tähän ikään mennessä karttuisi jotain mainittavia deittailu-/seurustelukokemuksia ja niiden mukana tuomia elämyksiä. Mutta kun ei. -Ap.
Ookko nää miettinyt että se saattaa olla ihan siunaus kun ei kerry kokemuksia :D Jos noita kokemuksia kertyy niin sehän tahtoo meinata sitä että useampikin merkityksellinen suhde on ja jos näin niin ei ne kaikki kokemukset tai elämykset ole positiivisia. Sydänsurut ovat niin paha tauti ettei niitä kelleen sois :(
Vaan sehän on ihan siitä kiinni miten asiat ajattelee, periaatteessahan sitä voi ajatella sitenkin että ihminen tarvitsee epäonnistuneita ihmissuhteita sekä niistä koituvaa surua jotta osaa sitten joskus myöhemmin arvostaa sitä kun se maailman paras kumppani löytyy.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin nuo piilovittuilut, oharit, ghostaamiset, katoamiset, huonot selitykset ja teini-ikäisten tyttöjen ihannoimiset on ihan perussettiä myös vanhemmilla miehillä...
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä on mennyt pieleen?
Miehet ovat omanneet inhottavia piirteitä, joista aiemmin jo mainitsinkin. Esimerkkinä piilovittuilu. Tässä taannoin tutustuin noin 30v mieheen joka lähetti minulle kuvia pitkähiuksisesta naisesta ja kysyi miksi "olen pilannut hiukseni." (Hiukseni ovat yli olkapäiden, muttei mitkään tähkäpään kutrit ole ikinä olleetkaan.) Hän myös kehui minulle kyseistä naista avoimesti ja jutut oli muutenkin karkeaa seksinehdottelua ja itsensä ylistämistä. Luonnollisesti hieman takaisin naljailtuani katkaisin yhteydenpidon siihen.
Eikä ole ensimmäinen kerta. Lisäksi olen tavannut miehiä jotka ovat puhuneet minulle miten "olet ihan hyvä nainen koska ei liian kaunista voi ottaa kumppaniksi" ja sellaisia jotka ovat puhuneet kuinka naisen paras kulta-aika on joskus 15-vuotiaana. Valitettavasti tuollaista settiä siis tapaa säännöllisesti tämän palstan ulkopuolellakin. :D
Harvat mieskokemukseni ovat siis aina olleet tuota luokkaa tai muita karkeita seksiehdotuksia. Mitä en ole ikinä tavannut niin mies joka osoittaisi aitoa kiinnostusta kohtaani, kunnioittaisi, pyytäisi ulos ja haluaisi tutustua minuun. Mielestäni olen kuitenkin ihan hyvä tyyppi, ystävällinen, sosiaalinen, pukeutumiseen ja hygieniaan panostava ja muutenkin ilmeisesti hyvää seuraa, koska olen työyhteisössä pidetty ja minulla on paljon naispuolisia ystäviä. Siksi en tajua miksi miesten kanssa homma ei sitten luistakaan yhtään. AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin nuo piilovittuilut, oharit, ghostaamiset, katoamiset, huonot selitykset ja teini-ikäisten tyttöjen ihannoimiset on ihan perussettiä myös vanhemmilla miehillä...
Ghoustaamiset, katoamiset ja huonot selitykset ovat valitettavasti myös kovassa käytössä naisten taholta.
M
Joo, no sellaista se nyt vaan taitaa nykyään olla. Joko etsitään seksiseuraa, mikä kyllä tulee toiminnasta ilmi vaikkei sitä suoraan sanottaisikaan, tai sitten puolisoa perheen perustamiseen. Molemmissa tapauksissa se toisen kohtaaminen ihmisenä voi olla vähän haasteellista. Tai eihän ihmiset osaa sitä. Itse olen nyt lopettanut miesten tapaamisen kokonaan, saavat mun puolestani olla vaikka varmasti olisin itse ihan hyvä kumppani jollekin.
Älä menetä uskoa, kyllä se tulee vastaan.