Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Forsberg IL sensuroimaton haastattelussa

Vierailija
06.09.2018 |

Jäikö kukaan muu pohtimaan tuota kommenttia silikoneista? Kun selitti että taustalla on kaikkea paljon suurempaa mutta ei ole henkisesti valmis puhumaan asiasta. Vähän kummallista ehkä ottaa itse asia esille jos ei halua siitä enempää puhua?? Miksei vaan pitäytynyt ekassa tarinassa että oli epävarma ja halusi isommat piste, tuskin olisi kukaan enempää udellut...Nyt itse teki jotenkin asiasta tarpeettomasti numeron? Tulee mieleen kaikki ylidramaattiset some-päivitykset tyyliin "huhhuhu joo semmosta taas täällä sairaalassa nyt heräilen hmmhmm ja kaikki meni, sitä saanuki huomata ettei voi kaikkiin ihmisiin ilmeisesti luottaa:)))))"
Ja sitten kaikki kyselee silleen voi ei mitä on tapahtunut ja sit siihen vastataan aina"en haluis tälleen julkisesti täällä tästä puhua" no täh mitä halusit siis vaan huomiota vai mitä ihmettä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskas tuo "laatujulkkis" menee oikeisiin töihin?

On meinaan sen verran säälittävää tuo epätoivoisuus millä yritetään pysyä ihmisten mielissä.

Vierailija
2/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse että voisko taustalla olla vaikka joku vähän traumaattinen tapahtuma vaikka jonkun pojan kanssa josta tykännyt tms. Että olis sanonu jotain todella viiltävää rintojen koosta tms. Vaikea keksiä mitään muuta sen laatuista mistä olis vielä henkisesti vaikea puhua/ei ole päässyt yli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarahan hakee näitä. Kesy alku. Olisin odottanut väkivaltaista poikaystävää, asperger-diagnoosia tai lapsuutta missä isä pieksi. Aika helpolla lähdetään saamaan menetettyä julkisuutta takaisin.

Vierailija
4/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikaisemmin vähän säälin saraa ja sitä miten tuntui joutuvan iltalehtien silmätikuksi kun tuli tämä paluu maitojunalla kotiin. Mutta jotenkin käsitys tyypistä muuttunut ihan kokonaan ja tuntuu tekevän ihan ihmeellisiä ratkaisuja siihen nähden mitä sanoo haluavansa. Haluaa olla artisti mutta heti kun levysoppari jenkeissä meni pieleen on tehnyt itsestään lähinnä some-pellen ja tehnyt suomen tv:hen ö-luokan viihderoskaohjelmia? Sanoo ettei halunnut alun alkaen Suomessa semmoista huomiota mitä sai ja odotuksia mutta samalla itse suostui siihen mtv:n sara goes LA sarjaan jossa oikein alleviivataan kaikkia pieniäkin rasahduksia etenemisessä. Olisi ollut vaihtoehtona myös vain mennä ja hiljaiselossa hioa sitä omaa tekemistä, sen sijaan itse tunki itseään suomen mediaan tapetille.

Suomeen paluun jälkeen sanoi tekevänsä tv töitä että saisi rahaa jostain mutta oikeasti haluaa keskittyä musiikkiin. Losissa kuitenkin ostanut 32000 dollarin mersun ja myynyt sen lähtiessä että ihan pa ei kuitenkaan taida olla. Tuolla summallahan jo elelisi helpostikin yli vuoden ja voisi täysillä keskittyä työstämään omakustanteisesti just semmosta musaa kun sielu sietää? Kun viimeksi ilmestyneen biisin kritiikkiin vastannut että pakko tehdä levy-yhtiön vuoksi semmoista mikä on nyt in ja mikä vois myydä.

Musta sara vaikuttaa yksinkertaisesti tyypiltä joka haluaisi kovastikin olla taiteilija mutta ei yksinkertaisesti ole. On saanut jo semmosen julkisuuden ja mielettömiä levydiilejä että jos olisi ollut jotain annettavaa taiteellisesti niin luulis että se olisi jo tullut esiin?

Sääliksi vähän käy kaikkia maailman lahjakkaita taiteilijoita jotka tälläkin hetkellä siivoaa jossain minimipalkalla että saisi vaikka ostettua uuden paremman kitaran tms. tai muuten toteuttaa visioitaan. Ja samalla tälle tyypille annetaan kaikki mahdollisuudet eikä mitään visiota ilmeisesti ole..

Vierailija
5/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuinen tyyppi

Vierailija
6/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aikaisemmin vähän säälin saraa ja sitä miten tuntui joutuvan iltalehtien silmätikuksi kun tuli tämä paluu maitojunalla kotiin. Mutta jotenkin käsitys tyypistä muuttunut ihan kokonaan ja tuntuu tekevän ihan ihmeellisiä ratkaisuja siihen nähden mitä sanoo haluavansa. Haluaa olla artisti mutta heti kun levysoppari jenkeissä meni pieleen on tehnyt itsestään lähinnä some-pellen ja tehnyt suomen tv:hen ö-luokan viihderoskaohjelmia? Sanoo ettei halunnut alun alkaen Suomessa semmoista huomiota mitä sai ja odotuksia mutta samalla itse suostui siihen mtv:n sara goes LA sarjaan jossa oikein alleviivataan kaikkia pieniäkin rasahduksia etenemisessä. Olisi ollut vaihtoehtona myös vain mennä ja hiljaiselossa hioa sitä omaa tekemistä, sen sijaan itse tunki itseään suomen mediaan tapetille.

Suomeen paluun jälkeen sanoi tekevänsä tv töitä että saisi rahaa jostain mutta oikeasti haluaa keskittyä musiikkiin. Losissa kuitenkin ostanut 32000 dollarin mersun ja myynyt sen lähtiessä että ihan pa ei kuitenkaan taida olla. Tuolla summallahan jo elelisi helpostikin yli vuoden ja voisi täysillä keskittyä työstämään omakustanteisesti just semmosta musaa kun sielu sietää? Kun viimeksi ilmestyneen biisin kritiikkiin vastannut että pakko tehdä levy-yhtiön vuoksi semmoista mikä on nyt in ja mikä vois myydä.

Musta sara vaikuttaa yksinkertaisesti tyypiltä joka haluaisi kovastikin olla taiteilija mutta ei yksinkertaisesti ole. On saanut jo semmosen julkisuuden ja mielettömiä levydiilejä että jos olisi ollut jotain annettavaa taiteellisesti niin luulis että se olisi jo tullut esiin?

Sääliksi vähän käy kaikkia maailman lahjakkaita taiteilijoita jotka tälläkin hetkellä siivoaa jossain minimipalkalla että saisi vaikka ostettua uuden paremman kitaran tms. tai muuten toteuttaa visioitaan. Ja samalla tälle tyypille annetaan kaikki mahdollisuudet eikä mitään visiota ilmeisesti ole..

Tämä! Nimenomaan ihan ihme ratkaisuja. Kun olis ollut rahaa, aikaa ja lahjakkuutta varmaan johonkin parempaankin, kuitenkin pyörii tuomaroimassa talenttia ja juoksee maailman ympäri yms. Heti alussa meni sekaisin rahasta ja kaikesta niin kuin haastattelussakin sanoo että heti alkoi vuokrata santa monicassa jotain ylihienoa kämppää ja sinne meni rahat. Taiteilijan nöyryys, pitkäjännitteisyys ja oma tyyli ja näkemys huutaa poissaoloaan. Haluaa huomiota ja luksusta.

Vierailija
7/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mennyt ihan sekaisin nainen kaikesta ja tavallaan semmoinen olo että eikö ehdistö vois jo jättää tuota rauhaan mutta sitten aina itse tekee jotain mikä kohdistaa huomion itseensä. Kaikki tv-ohjelmat ja haastattelut, heti alussa se sara goes la- sarja, jotenkin todistaa että oli jo silloin nähtävissä että haluaa huomiota. Verratkaa esim. Alman musauraan. Pyöriikö almasta mitään alma goes la nettisarjaa? Antaako alman managerit lehdistölle lausuntoja että kohta alma esiintyy Katy Perryn kanssa ja voittaa oscarin? Ei ja erittäin paljon paremmin tuntuis menevän, tekee omalla tyylillä hiljalleen omaa juttua ja välillä kuuluu jotain sitten kun jotain on oikeasti saavutettukin.

Vierailija
8/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti avaa tota silikonirintajuttua vielä jollain omalla videollaan "story time" tyyliin. Ei hätää, saadaan kyllä tietää kun tämä tapahtuu, iltalehti tuntuu kirjoittavan about joka ig päivityksestäkin jutun, avautumiset iskee vaan kultasuoneen.

Vierailija
9/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempi aloitus koskien ohjelmaa poistettiin? Saas nähdä onko sama mo de vielä töissä

Ehkä siellä heitettiin jotain loukkaavaa ja siksi poistettiin? Koittakaa pliis ihmiset pysyä asiallisena niin ei tämäkin mene:(

Vierailija
10/10 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi