Jättäisitköjos kumppani sylkisi teitä päin riidan yhteydessä?
Minulle kävi näin. Mies ei ole aiemmin puolen vuoden aikana näyttänyt minkäänlaisia merkkejä tällaisesta. Nyt erään riidan yhteydessä sylki päin minua. Ehdin väistää niin että sylkeä osui vaan housuilleni.
Riita alkoi siitä kun yritin selittää mitä yksi suomalainen sananlasku tarkoittaa. Siis sellainen jolle ei ole mitään järkevää englannin kielistä vastinetta (hänen äidinkieltään en osaa lainkaan) esim. "tarkkana kuin porkkana"
Kun yritin selittää että sitä ei oikein voi järkevästi kääntää niin mies turhautui ja jankkasi ja jankkasi. Lopulta sylki päin.
Ei kuitenkaan yhtä paha kuin fyysinen väkivalta?
Kommentit (29)
Toisten käyttäytyminen on heidän vastuullaan, mutta sinä olet vastuussa siitä, miten annat itseäsi kohdella. Mies siis todistettavasti syljeskelee sinun päällesi. Onko sinulle ok, että sinun päällesi syljeskelee ihminen, jonka pitäisi rakastaa sinua? Jos jäät suhteeseen, se on sinulle ok.
Kuuluu kulttuuriin. Jos tulet raskaaksi, sylkemisen lisäksi hän lyö mahaan.
Juokse kun vielä voit!
Ihan järkyttävää että aikuinen mies sylkee naisen päälle.
En tiedä mihin johtaa kun ette sovi toisillenne. Jos haluut jatkaa yhdessä niin muutu itse. Et sä voi luottaa et toinen muuttuu. Jos et halua muuttua tai joskus sulla käy niin että menet liian pitkälle niin voi käydä jopa pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää että aikuinen mies sylkee naisen päälle.
Ylipäätään jos aikuinen ihminen sylkee ketään päin on jäätävää.
Juokse ap!
Sylkeminen ei ole kovin eleganttia, mutta ihan ok jos vaihtoehtona on nyrkki silmään. Moni nainen käyttää henkistä väkivaltaa nalkuttaessaan tai ärsyttäessään miestään. On aivan absurdia olettaa ettei toinen saa reagoida sellaiseen mitenkään.
Todellakin jos puolen vuoden seurustelun alkana alkaa ilmetä tuollaista vielä jonkun sananlaskun takia! Jos olisi pidempi yhteinen tausta eikä taustalla olisi jotain vakavampaa mitä nyt pidemmissä suhteissa voi olla niin en ehkä osaisi sanoa varmaa vastausta, että kannattaako lähteä. Mutta sinun tapauksessa niin en kattelisi pidempään koska maailma on ihania miehiä pullollaan, miksi tuollaisen kanssa haluaisit tuhlata enää sekuntiakaan. Menköön mies sitten itseensä ja tehköön jonkun toisen kanssa toisin tai sitten ei. Voi olla aikamoisia myrskyjä luvassa jos katsot tuota yhtään pidemmälle.
Eikö sylkeminen ole näissä "kulttuureissa" vielä vakavampi halveksunnan ele kuin Suomessa? Jos minun päälleni syljettäisiin ilman mitään syytä ja vieläpä jo siinä vaiheessa, kun pitäisi vasta olla huumavaihe päällä, todellakin lopettaisin suhteen siihen. Ainahan nuo hommat vain pahenevat ajan kuluessa. En oikein edes käsitä, että tuollaisia "rakkaus"suhteita on edes olemassa.
Asia olisi heti kirkkaan selvä: ero!
En tajua, miten jotkut täällä ovat valmiita esim. ”Ottamaan varoitusmerkkinä”?? Ja jatkamaan sylkykuppina kirjaimellisesti.