Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanha nuoruuden trauma, miten yli?

Vierailija
06.09.2018 |

Jotenkin hävettää niin suunnattomasti, kun joskus 13 vuotiaana pelkäsin 5 vuotta vanhempaa isoveljeäni ja olin (aina aikuisuuteen saakka, kunnes hän kuoli) aina ihan paniikissa hänen läsnäollessa, koska hän oli niin aggressivinen ja vihainen.

Niin kerran hän oli tyttöystävänsä kanssa huoneessaan ja huusi minua "APINA , TÄNNE!"
ja ihan paniikissa sit menin sinne ja autoin jossain tietokonehommassa.
En edes tajunnut välittää siitä miten hän minua kutsui, koska pelkäsin niin.

Siitä sain kuulla myöhemmin koulussa vanhemmalta kaveriltani, että
"Hei arvaa mitä! Näin sun isoveljen tyttöystävää ja se sano et sun veljes on fiksu mut sä oot kyl juusto! Hahaha"

Et silleen. Wtf!

Kommentit (2)

Vierailija
2/2 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hävettää niin suunnattomasti, kun joskus 13 vuotiaana pelkäsin 5 vuotta vanhempaa isoveljeäni ja olin (aina aikuisuuteen saakka, kunnes hän kuoli) aina ihan paniikissa hänen läsnäollessa, koska hän oli niin aggressivinen ja vihainen.

Niin kerran hän oli tyttöystävänsä kanssa huoneessaan ja huusi minua "APINA , TÄNNE!"

ja ihan paniikissa sit menin sinne ja autoin jossain tietokonehommassa.

En edes tajunnut välittää siitä miten hän minua kutsui, koska pelkäsin niin.

Siitä sain kuulla myöhemmin koulussa vanhemmalta kaveriltani, että

"Hei arvaa mitä! Näin sun isoveljen tyttöystävää ja se sano et sun veljes on fiksu mut sä oot kyl juusto! Hahaha"

Et silleen. Wtf!

Juttele jonkun ammattilaisen kanssa kokemuksestasi, jos se kerran vaivaa sinua. Outoa, että vanhempasi eivät ottaneet kantaa veljesi käytökseen sinua kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla