Miss Suomi 2018 OFFICIAL
Vuoden 2018 finalistit tässä:
Kommentit (397)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilian kommentti lukemista koskevaan kysymykseen ei ollut minun mielestäni yhtään hauska. Varsinaisia roolimalleja nämä kun vain naureskellaan ja ylpeillään sillä, että ei lueta mitään. Lähinnä surullista.
Se oli hauska. Rehellinen ja hauska.
Ei mitään latteaa ”luin juuri Dostojevskin teokset alkukielellä” tms.
Hän häkeltyi kysymyksestä mutta käänsi jutun voitokseen.
Ei tietenkään ole mitään muita vaihtoehtoja kuin Dostojevski tai ei mitään.
Just, taidat tietää kirjallisuudesta ihan yhtä paljon kuin tämä Emilia.
Olen opiskellut kirjallisuutta yliopistossa. Siksi osaan myös nauraa kirjaviisaudelle.
Kukaan ei sano "olen opiskellut kirjallisuutta yliopistossa". Sellaista pääainetta ei ole kuin "kirjallisuus". Mistähän amiksesta oot valmistunut? :D
A. Missään ei lue että olisin väittänyt sitä pääaineekseni ja b. olen opiskellut ainetta ”svensk litteratur”. Arvioin että sitä ei tarvitse tässä kontekstissa kertoa, että nimenomaan ruotsinkielisestä kirjallisuudesta on minun osaltani kyse.
Joo, meillä täällä Jyväskylässä yhä opiskellaan ”kirjallisuutta”:
https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/mutku/oppiaineet/kirjallisuus
Mutta aina voi saivarrella :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilian kommentti lukemista koskevaan kysymykseen ei ollut minun mielestäni yhtään hauska. Varsinaisia roolimalleja nämä kun vain naureskellaan ja ylpeillään sillä, että ei lueta mitään. Lähinnä surullista.
Se oli hauska. Rehellinen ja hauska.
Ei mitään latteaa ”luin juuri Dostojevskin teokset alkukielellä” tms.
Hän häkeltyi kysymyksestä mutta käänsi jutun voitokseen.
Ei tietenkään ole mitään muita vaihtoehtoja kuin Dostojevski tai ei mitään.
Just, taidat tietää kirjallisuudesta ihan yhtä paljon kuin tämä Emilia.
Olen opiskellut kirjallisuutta yliopistossa. Siksi osaan myös nauraa kirjaviisaudelle.
Kukaan ei sano "olen opiskellut kirjallisuutta yliopistossa". Sellaista pääainetta ei ole kuin "kirjallisuus". Mistähän amiksesta oot valmistunut? :D
A. Missään ei lue että olisin väittänyt sitä pääaineekseni ja b. olen opiskellut ainetta ”svensk litteratur”. Arvioin että sitä ei tarvitse tässä kontekstissa kertoa, että nimenomaan ruotsinkielisestä kirjallisuudesta on minun osaltani kyse.
Joo, meillä täällä Jyväskylässä yhä opiskellaan ”kirjallisuutta”:
https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/mutku/oppiaineet/kirjallisuus
Mutta aina voi saivarrella :)
Oulussa myös:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta Sunneva Kantola haluaa vielä ilman menestystä missään kansainvälisissä missikisoissa? Kuinka monta vuotta mennään luonnollisuudella, vaikka joka vuosi Miss Universumiksikin valitaan nainen, jolla takana useita kauneusleikkauksia?
Tässä se pointti onkin, tuomariston maku ei välttämättä riitä kansainväliseen tasoon tai potentiaalisimmat jäävät kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Vatanen olisi voittanut kisat naiseksi pukeutuneena.
Todellakin olis ollu kauniimpi kuin moni muu.
https://www.google.fi/search?q=jussi+vatanen+mie+romahan&rlz=1C9BKJA_en…:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa etten nähnyt kisoja. Suljin adblockin choromella eikä silti näkynyt. Ei toiminut myöskään ipadilla. Viafreen sivuilla sanotaan että lataa viafree sovellus, mutta en löytänyt sitäkään applestoresta.... onko joku saanut videon iPadilla toimimaan pliiiis kerro miten???itse pidin kuvien perusteella 10:sta ja hän on myös pitkä. Ensimmäistä perintöprinsessaa en ymmärrä yhtään. Mielestäni hyvinkin tavallinen naapurin tyttö vielä lapsenpyöreyttä kasvoissa. Mirella erottui tummuudellan joukosta, mutta suullinen ulosanti videoiden perusteella oli heikkoa ja universumeissa ei olisi mitään saumaa. Aika tasaväkiseltä joukolta vaikuttivat. Hyvä ettei tosi tv tyttö sijoittunut ei sovi formaatin luonteeseen. Kakkosen puheesta tuli Jutta rouvinen mieleen. Keijukaismainen tytttö olisi voinut erottua international kilpailuissa kun aasialaiset arvostavat erikoisennäköistä kauneutta.
Mulla näkyi suoraan Viafree.fi sivulla. Heti aloitussivulla oli kuva lähetyksestä Miss Suomi suora ja alla kolmio, siis vuoli. Painoin sitä ja lähetys lähti suoraan käyntiin.
Ei mun tarvinnut mitään sovelluksia erikseen ladata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa etten nähnyt kisoja. Suljin adblockin choromella eikä silti näkynyt. Ei toiminut myöskään ipadilla. Viafreen sivuilla sanotaan että lataa viafree sovellus, mutta en löytänyt sitäkään applestoresta.... onko joku saanut videon iPadilla toimimaan pliiiis kerro miten???itse pidin kuvien perusteella 10:sta ja hän on myös pitkä. Ensimmäistä perintöprinsessaa en ymmärrä yhtään. Mielestäni hyvinkin tavallinen naapurin tyttö vielä lapsenpyöreyttä kasvoissa. Mirella erottui tummuudellan joukosta, mutta suullinen ulosanti videoiden perusteella oli heikkoa ja universumeissa ei olisi mitään saumaa. Aika tasaväkiseltä joukolta vaikuttivat. Hyvä ettei tosi tv tyttö sijoittunut ei sovi formaatin luonteeseen. Kakkosen puheesta tuli Jutta rouvinen mieleen. Keijukaismainen tytttö olisi voinut erottua international kilpailuissa kun aasialaiset arvostavat erikoisennäköistä kauneutta.
Mulla näkyi suoraan Viafree.fi sivulla. Heti aloitussivulla oli kuva lähetyksestä Miss Suomi suora ja alla kolmio, siis vuoli. Painoin sitä ja lähetys lähti suoraan käyntiin.
Ei mun tarvinnut mitään sovelluksia erikseen ladata.
Nuoli, ei vuoli...
Mitä enemmän näen tuon Alinan kuvia, sitä enemmän ärsyttää hänen valintansa. Huono valinta, kun parempiakin olisi ollut.
Ja olipa muuten tosi huonosti istuvia nuo iltapuvut monella. Alinallakin liian iso, jäi rumasti ryttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo voittaja ollut kans jotain 170cm eli melkein yhtä lyhyt kuin Milla-Mari?
On. Muttei seinäruusu.
Eli on parempi olla räväkkä ja tavanomainen kasvoiltaan kuin ujo/hiljainen ja kaunis kasvoiltaan?
Katso Miss Universumit.
Ketkä siellä pärjää?
Milla-Marilla on kauniit kasvot, mutta kroppa ja esiintyminen ei riittäneet.
Emilia Anttikoski olis pärjännyt. Oli mun suosikki. Harmi kun ei sijoittunut.
https://www.google.fi/search?q=emilia+anttikoski&rlz=1C9BKJA_enFI814FI8…:
Vierailija kirjoitti:
Joukossa muutamia jatkoon meneviä...... :) No, kyllähän ne kansainväliset mitat pitää olla missillä
, ennenkuin voi lähettää maailmalle kisailemaan.
Se että Suomen kotikilpailu karsintoihin pääsee / osallistuu alle 173 cm osallistujia, on aika ihmeellistä,
koska niin lyhellä ei ole asiaa edes "välieriin" maailmalla. Näin se vaan menee. Kokonaisuus on se mikä ratkaisee, ei pelkillä kauniilla kasvoilla tai muodokaalla vartalolla päästä finaaliin maailmalla.
Misseiltä pisteytetään kaikki ! Kasvot, ryhti, olemus, vartalo, paino ja pituus, pitkät sääret, esiintymis taito,
kävely, karisma jne jne jne......
Kiva arvostella muita, vaikka itsellä olematon kirjoitustaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo voittaja ollut kans jotain 170cm eli melkein yhtä lyhyt kuin Milla-Mari?
On. Muttei seinäruusu.
Eli on parempi olla räväkkä ja tavanomainen kasvoiltaan kuin ujo/hiljainen ja kaunis kasvoiltaan?
Katso Miss Universumit.
Ketkä siellä pärjää?
Mun mielestä hyvä, että ei sijoittunut sillä nyt voi nyt vapaasti lähteä tavoittelemaan mallin uraa toisaalla! Täydelliset mallin kasvot ja vartalo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Muttei seinäruusu.
Katso Miss Universumit.
Ketkä siellä pärjää?
Mun mielestä hyvä, että ei sijoittunut sillä nyt voi nyt vapaasti lähteä tavoittelemaan mallin uraa toisaalla! Täydelliset mallin kasvot ja vartalo!
Eihän tuossa ole mitään erikoista, ihan taviksen näköinen.
Eeva Kaarina Volanen oli hyvä lookalike bongaus. Misseistä tosiaan Kuvaja ja takavuosien Åsa vaikkakin tämä oli tumma. Omastakin mielestä jotkut muut olisivat olleet söpömpiä, mutta turha sitä kai harmitella kun ei ne kuitenkaan pärjää. Michaela oli yleisesti aika ihailtu ja klassisen näköinen, mutta ei pärjännyt kansainvälisesti. Ei tainnut pärjätä kansainvälisen tason kaunotar Pia Lambergkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eeva Kaarina Volanen oli hyvä lookalike bongaus. Misseistä tosiaan Kuvaja ja takavuosien Åsa vaikkakin tämä oli tumma. Omastakin mielestä jotkut muut olisivat olleet söpömpiä, mutta turha sitä kai harmitella kun ei ne kuitenkaan pärjää. Michaela oli yleisesti aika ihailtu ja klassisen näköinen, mutta ei pärjännyt kansainvälisesti. Ei tainnut pärjätä kansainvälisen tason kaunotar Pia Lambergkaan.
Aivan Eeva Kaarina Volasen näköinen! Ja kirjailija Eeva Tenhusen.
Vierailija kirjoitti:
Miltä kanavalta nää tuli koska lehden tv oppaassa ei ainakaan ollu. Tuleeko uusintana mistä?
Katso kommentti 357, siinä on sulle vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin missi jolla on jotain mahiksia kansainvälisillä areenoilla, siro, itsevarma, kaunis vartalo, puhtaat piirteet, prinsessamainen maailmannainen. Nuo muut olivat vähän sellaisia anteeksi että olen olemassa -tyyppejä.
No miksiköhän😂? Koska Suomalaiset ovat persjalkaisia ja sisäänpäinkääntyneitä verrattuna venäläisiin.
Vaikka kuinka olisivat minkälaisia tahansa, kirjoitetaan kansallisuudet kuitenkin pienellä, (myös Suomen), paitsi tietenkin lauseen alussa.
Melkein kaikki heilutti siinä bikinikierroksella sitä huivia edestakas niin että mulle ainakin tuli mielikuva että he olisivat pyyhkineet sillä takapuoltaan. Sellainen edestakainen pyyhkimisliike. 🙈
"Eiköhän aloita.." (Eikö hän aloita?) Eiköhän aloiteta oli toivottavasti tarkoitus artikuloida puhtaasti eli näin takelteli juontaja Janni Hussi heti alkuun ja Sunnevan vastaus kysymykseen miltä nyt tuntuu "ihanalle" särähti korvaan, koska kieliopillisesti oikea muoto on ihanalta.
Tällaiset karjamarkkinat nyt ovat vain kaukana älykkyydestä, terveestä itsetunnosta ja itsevarmuudesta, joiden ei pitäisi perustua pinnallisuuteen tai ulkoisiin (feikki)härpäkkeisiin ja tuunaamiseen.
Ahneille opportunisteille ja ohessa pyöriville tyhjäntoimittajille toki oiva tilaisuus tienata hyvät rahat epävarmojen ja epäkypsien missukoiden kustannuksella, ainakin niin kauan kun he ovat vietävissä kuin pässit narussa.
Olympia ei olumpia, kuten "kielitaitoinen" Ellinoora finaalilähetyksessä lausui.
Englanniksi: The Olympic Games
Alina näyttää paremmalta kuvassa, jossa hiukset ovat laineilla ja jakaus keskellä. Silloin ei otsa näytä niin isolta ja kasvot leveältä.
Milla-Mari oli oikein kaunis. Tämä valinta oli Airiston Helmi -kumarrus itään. Tavallisen näköinen tyllerö kruunattiin. Pitääkö politiikka aina sotkea joka asiaan?