Eihän Lidleissä voi sovittaa!
Miten tuollaiset vaatemallistot ovat kannattavia, kun Lidleissä ei ole sovituskoppeja? Ostaako joku muka sovittamatta? Eihän vaatteen istuvuutta voi millään tietää sovittamatta. Uusi kiva Klum-mallisto taas tulossa.
Kommentit (13)
Miksei muka voi? Hyvinhän siellä käytävällä on tilaa.
No helposti voi ostaa sovittamatta jos tiedostaa oman kokonsa ja vaatteet on joustavaa materiaalia tai väljää mallia. Itse kyllä ostan sieltä vain trikoovaatteita, aina on osunut oikea koko.
Jos mahtuu venyttelemään niin mahtuu sovittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ihan sovittamatta ostavat, koska lidleissä voi kuittia vastaan palauttaa kaiken muun paitsi uima- ja alusasut, jos eivät sovikaan.
Vaatteet ovat usein pakkauksissa. Voiko avatun pakkauksen muka palauttaa, jos vaate ei sopinutkaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ihan sovittamatta ostavat, koska lidleissä voi kuittia vastaan palauttaa kaiken muun paitsi uima- ja alusasut, jos eivät sovikaan.
Vaatteet ovat usein pakkauksissa. Voiko avatun pakkauksen muka palauttaa, jos vaate ei sopinutkaan? Ap
Voi. Vaatteissa on hintalaput sekä pakkauksessa että itse vaatteessa niin sen voi myydä vaikka ilman pakettia. Ja usein myydäänkin, kun puolet paketeista avataan jo kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
No helposti voi ostaa sovittamatta jos tiedostaa oman kokonsa ja vaatteet on joustavaa materiaalia tai väljää mallia. Itse kyllä ostan sieltä vain trikoovaatteita, aina on osunut oikea koko.
Sinulla on sitten varmaan erittäin sopusuhtainen ja hoikka vartalo, jonka päällä kaikki näyttää hyvältä. Kaikilla ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Vaatteissa on hintalaput sekä pakkauksessa että itse vaatteessa niin sen voi myydä vaikka ilman pakettia. Ja usein myydäänkin, kun puolet paketeista avataan jo kaupassa.
Ai, no sehän muuttaa asian. Kiitos tiedosta! Ap
Olen sovitellut ja yrittänyt epätoivoisesti kuikuilla maitokaapin ovista jotain heijastumaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaiset vaatemallistot ovat kannattavia, kun Lidleissä ei ole sovituskoppeja? Ostaako joku muka sovittamatta? Eihän vaatteen istuvuutta voi millään tietää sovittamatta. Uusi kiva Klum-mallisto taas tulossa.
Mistä tiedät, että Heidi Klumia tulossa? Lähde?
Lideleihin pitäis laajentaa vaateosasto ja kahvilat uunien lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että Heidi Klumia tulossa? Lähde?
https://www.is.fi/mystyle/art-2000005817502.html
Ilmestyy 1.10.