Elämä on suora lähetys eikä siinä ole uusintoja...mielipiteitä.....
Kommentit (14)
Elämä on myös onnettomuuspaikka, jossa apua luokseen koviten huutavilla ei ole vielä pahaa hätää. He, jotka voivat oikeasti huonoiten, eivät pysty edes huutamaan.
Vierailija kirjoitti:
On uusintoja.
Kärsitkö sinäkin traumoista? Flashbackit ovat kyllä ikäviä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on myös onnettomuuspaikka, jossa apua luokseen koviten huutavilla ei ole vielä pahaa hätää. He, jotka voivat oikeasti huonoiten, eivät pysty edes huutamaan.
Ja mitä ehdotat ratkaisuksi? Ettei ketään auteta?
Ei elämä ole suora lähetys. Se on luontodokumentti, jossa olet oman elämäsi David Attenborough
Se on yksi vika elämässä ettei ole uusintaottoja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taivaan tosi, mahtavasti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! En ole mikään persuilija. En nyt ajatellut globaaleja kysymyksiä, vaan tätä omaa pientä kokemuspiiriäni. Olen vain niin usein saanut kuulla, kuinka helppoa ja kivaa minulle on kaikki ollut. Tämä tulee ihmisiltä, jotka ovat jatkuvasti valittavia ja katkeria, eikä heille anneta ikinä tarpeeksi. Ja heillä kun on ollut niin vaikea lapsuus ja nuoruus.
Itse en ikinä, ikinä, kerro kenellekään niistä nöyryytyksistä, joita olen kokenut. En kehtaisi, en halua. Mutta sitten luullaan, että minä olen vahva ja elän vain kivaa elämää.
Toisaalta tätä meneillään olevaa suoraa lähetystä ei seuraa kiinnostuneena kuin yksi katsoja. Muut ovat niin kiinni omissa asioissa, etteivät pahemmin haaskaa ajatuksiaan sinuun.
Mitä tarkoitat uusinnoilla? Saman toistoa vai uutta tilaisuutta?
Joka päivä, kun astun työpaikan ovesta sisään, tulee mieleen Päiväni murmelina.
Ihan riittävän tylsää ja toisteista on, ettei tunnu "suoralta lähetykseltä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! En ole mikään persuilija. En nyt ajatellut globaaleja kysymyksiä, vaan tätä omaa pientä kokemuspiiriäni. Olen vain niin usein saanut kuulla, kuinka helppoa ja kivaa minulle on kaikki ollut. Tämä tulee ihmisiltä, jotka ovat jatkuvasti valittavia ja katkeria, eikä heille anneta ikinä tarpeeksi. Ja heillä kun on ollut niin vaikea lapsuus ja nuoruus.
Itse en ikinä, ikinä, kerro kenellekään niistä nöyryytyksistä, joita olen kokenut. En kehtaisi, en halua. Mutta sitten luullaan, että minä olen vahva ja elän vain kivaa elämää.
Oma vikasi, jos kerran esität muille olevasi haavoittumaton.
Juu, mutta mainoskatkoja kyllä on.
Samaa mieltä.