Kuinka selvisit torjunnasta?
Rakastuit ja ehkä kuvittelitkin saavasi vastakaikua, mutta tulit torjutuksi.
Kuinka toivuit ja miten kauan suru kesti?
Kommentit (12)
Itkeskelin puistoissa kaksi viikkoa itseäni säälien. Sitten lopetin ja jatkoin elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin itse välit poikki huonon kohtelun takia, mutta en ole siitä huolimatta toipunut ajatuksesta että toista ei enää näe. Onhan tuosta jo jonkin aikaa.
luulisi että olisi helpotus.
Kovin kauan ääliksellä näyttää menevän asian kanssa, kun linjuri meni ohi ja luukutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin itse välit poikki huonon kohtelun takia, mutta en ole siitä huolimatta toipunut ajatuksesta että toista ei enää näe. Onhan tuosta jo jonkin aikaa.
luulisi että olisi helpotus.
Niin itsekin luulin. Ehkä ajan kanssa.
Ikis ei vieläkään toipunut. Ja siitä on vuosia ja vieläkin jaksaa päivittäin katkeruuttaan tilittää palstalle.
Masennuin ja sain loppuelämän kestävät traumat.
Kaunko suhde kerkesi jatkumaan ap, kerta kerkesit rakastumaan?
a) Olin joko niin kännissä, että en muista
b) Suojauduin ennalta ujouteni taakse, enkä koskaan kertonut
Naurattaa, siis oma torjutuksi tuleminen. Pitkään olin ihastunut yhteen mieheen ja juuri kun päästiin jutteluasteelle, tämä teki stopin ja katosi kuvioista. No hyvä että tuli luonne selväksi jo alkuvaiheessa, omapa on tappionsa. Ihastus haihtuu näköjään nopeastikin kun toinen on poissa silmistä. Oisko pari kuukautta jotain ikävänpoikasta ollut. Hyvä niin, nyt saan jatkaa elämää huolettomin mielin. Sinkkuna on parempi. Takaisin ei ole tulemista hänellä. Taas tuli todistettua että miehiin ei voi luottaa, ihan tuuliviirejä kaikki.
Itse ainakin alkujärkytyksestä (joka kestää muutaman päivän) selvittyäni olen lähinnä vain tyytyväinen että tuli kerrottua tunteista. Jos toisella ei ole yhtään tunteita niin on melko helppo jatkaa eteenpäin.
Ehkä 2kk meni siihen, että pystyi hyväksymään asian. Vuosi sitten siinä meni ennenkuin pystyi ihastumaan toiseen ja siltikin jonkinlainen tunne jäi. Se jokin tunne lähti sitten muutaman vuoden kuluttua.