Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka selvisit torjunnasta?

Vierailija
05.09.2018 |

Rakastuit ja ehkä kuvittelitkin saavasi vastakaikua, mutta tulit torjutuksi.

Kuinka toivuit ja miten kauan suru kesti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin itse välit poikki huonon kohtelun takia, mutta en ole siitä huolimatta toipunut ajatuksesta että toista ei enää näe. Onhan tuosta jo jonkin aikaa. 

Vierailija
2/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeskelin puistoissa kaksi viikkoa itseäni säälien. Sitten lopetin ja jatkoin elämääni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin itse välit poikki huonon kohtelun takia, mutta en ole siitä huolimatta toipunut ajatuksesta että toista ei enää näe. Onhan tuosta jo jonkin aikaa. 

luulisi että olisi helpotus. 

Vierailija
4/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin kauan ääliksellä näyttää menevän asian kanssa, kun linjuri meni ohi ja luukutti.

Vierailija
5/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luulisi että olisi helpotus. 

Niin itsekin luulin. Ehkä ajan kanssa.

Vierailija
6/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis ei vieläkään toipunut. Ja siitä on vuosia ja vieläkin jaksaa päivittäin katkeruuttaan tilittää palstalle.

Vierailija
7/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuin ja sain loppuelämän kestävät traumat.

Vierailija
8/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunko suhde kerkesi jatkumaan ap, kerta kerkesit rakastumaan? 

Vierailija
9/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Olin joko niin kännissä, että en muista

b) Suojauduin ennalta ujouteni taakse, enkä koskaan kertonut

Vierailija
10/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, siis oma torjutuksi tuleminen. Pitkään olin ihastunut yhteen mieheen ja juuri kun päästiin jutteluasteelle, tämä teki stopin ja katosi kuvioista. No hyvä että tuli luonne selväksi jo alkuvaiheessa, omapa on tappionsa. Ihastus haihtuu näköjään nopeastikin kun toinen on poissa silmistä. Oisko pari kuukautta jotain ikävänpoikasta ollut. Hyvä niin, nyt saan jatkaa elämää huolettomin mielin. Sinkkuna on parempi. Takaisin ei ole tulemista hänellä. Taas tuli todistettua että miehiin ei voi luottaa, ihan tuuliviirejä kaikki.

Vierailija
11/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin alkujärkytyksestä (joka kestää muutaman päivän) selvittyäni olen lähinnä vain tyytyväinen että tuli kerrottua tunteista. Jos toisella ei ole yhtään tunteita niin on melko helppo jatkaa eteenpäin.

Vierailija
12/12 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2kk meni siihen, että pystyi hyväksymään asian. Vuosi sitten siinä meni ennenkuin pystyi ihastumaan toiseen ja siltikin jonkinlainen tunne jäi. Se jokin tunne lähti sitten muutaman vuoden kuluttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi