Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vimma, gugguu yms

fkfkkf
05.09.2018 |

Kaikilla näistä merkeistä pitävillä lapsilla on päällään samat vaatteet, sama tyyli ja äidit kilvan kehuvat, että kuinka tyylikästä. Onhan ne kauniita ei siinä, mutta omasta mielestä kauneuskin katoaa, jos kaikilla on sama tyyli. Niin kuin teini-ikäisillä pitää olla aivan samat trendivaatteet. Lisäksi en ole nähnyt näitä vaatteita kuin keskiluokalla, oikeasti varakkaat eivät pukeudu päästä varpaisiin samoin kuin naapuri.

Kyllästyttääkö sinua nämä samat iänikuiset vaateyhdistelmät, vai vieläkö jaksat ihastua niihin? :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Näitä merkkejä pitävillä lapsilla on päällään.

Vanhemmathan ne vaatteet tietysti valitsevat. 😅

Ap

Vierailija
2/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo menneen talven wt lumia. Mulla tulee näistä mieleen nykyisin vain Keravalainen ja Vantaalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki niitä voi pitää muutenkin kuin yhdistelmänä. Mä ostin jokunen vuosi sitten pojalleni pari Vimman paitaa, en mitään yhdistelmiä.

Vierailija
4/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti? Että jokainen lapsi pitäisiä pukea jotenkin super persoonallisesti?

Meinaan kyllä ne minun oman tytön muumileggarit ja lindexin tunikat on ihan yhtä massaa kuin paremmatkin vaatemerkit...

Vierailija
5/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti? Että jokainen lapsi pitäisiä pukea jotenkin super persoonallisesti?

Meinaan kyllä ne minun oman tytön muumileggarit ja lindexin tunikat on ihan yhtä massaa kuin paremmatkin vaatemerkit...

Ei vaan tarkoitan sitä, että lapsilla ei oo just muutama gugguun vaatekappale, tai muutama muu. vaan heillä on just samat vaateyhdistelmät kuin sadalla muullakin. :) En tarkota sitä, että ois samanlaisia yksittäisiä vaatteita. Niitähän nyt riittää väkisinkin.

Vierailija
6/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit aika ankeita. Kaikkein kamalinta on jos äiti pukeutuu kuin taapero samallaisiin lettikalsareihin. Miksi vauvanvaatteet aikuisella?

Vierailija
7/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki niitä voi pitää muutenkin kuin yhdistelmänä. Mä ostin jokunen vuosi sitten pojalleni pari Vimman paitaa, en mitään yhdistelmiä.

Joo on meilläki joitain näiden merkkien vaatteita, mutta ei niitä pueta päälle tiettyjen vaatteiden kanssa, vaan menevät päälle siinä missä muutkin vaatteet. Oon kiinnittäny tosi paljon huomiota siihen, että tyylikkyyden määritelmä tuntuu olevan kaikilla ne samat vaatekappaleet,vähä sama ku sisustuksessa tietty tyyli ja sit kaikki ostaa just ne samat huonekalut, matot ja verhot.

Vierailija
8/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä yhdistelmät muuten on? Mä asun maalla, eikä täällä näy hirveästi noita merkkivaatteita (tai sitten en tunnista niitä). Mun pojalla oli aikanaan nuo pari Vimman paitaa, mutta en kauheasti oo muilla nähnyt.

Nro 3

Vierailija
9/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä yhdistelmät muuten on? Mä asun maalla, eikä täällä näy hirveästi noita merkkivaatteita (tai sitten en tunnista niitä). Mun pojalla oli aikanaan nuo pari Vimman paitaa, mutta en kauheasti oo muilla nähnyt.

Nro 3

Vimman lettileggarit, gugguun frillamekko tai ballerinapaita. Päässä ruusukepipo jne.

Vierailija
10/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fnkfnfn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 3

Vimman lettileggarit, gugguun frillamekko tai ballerinapaita. Päässä ruusukepipo jne.

Ok. Täälläpäin tosiaan lapsia puetaan aika vähän merkkivaatteisiin.

Vierailija
11/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fnkfnfn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 3

Asun ite kans pienehköllä paikkakunnalla, eikä se täälläkään ole varmasti niin yleistä. Näitä näkee tosi paljon instagramissa myös. Sitä ihmettelen, että miksi ne on aina ne samat suosikkimerkit joihin kaikki hurahtaa?

Vierailija
12/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fkfnfnd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fnkfnfn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 3

Asun ite kans pienehköllä paikkakunnalla, eikä se täälläkään ole varmasti niin yleistä. Näitä näkee tosi paljon instagramissa myös. Sitä ihmettelen, että miksi ne on aina ne samat suosikkimerkit joihin kaikki hurahtaa?

Sitähän se muoti on, että suuri joukko ihmisiä hurahtaa samaan tyyliin.

Vierailija
13/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fkfnfnd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

fnkfnfn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 3

Sitähän se muoti on, että suuri joukko ihmisiä hurahtaa samaan tyyliin.

Just se oli tässä pointtinakin, että miettiä sitä myös yhteiskunnallisena ilmiönä... että miksi asia on näin? Joskus löytyy kivojakin muotijuttuja, mutta on se vähän hassua jos kaikkien tyyli on sama päästä varpaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä