Ulos pitäisi lähteä mutta näyttää että alkaa satamaan
Olen jo lykännyt lähtöä mutta aina vaan tulee uusia tummia pilviä. Taivas näyttää siltä että aivan pian voi saada kaatamalla vettä niskaansa ja mulla on 45 min kävelymatka edessä. Voi kehveli!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kaikilla muilla kunnon sadevarusteet kun ei ketään muuta tunnu sateen uhka haittaavan?
Tottakai on. Ei kai aikuinen ihminen voi antaa sateen rajoittaa elämää!
Aika harvalla aikuisella on kunnon sadevaatteet: sadetakki -housut ja saappaat. Yleensä aikuisen sadeasu on vain sateenvarjo tai lepattava kertakäyttösadeviitta.
Kukaan ei kiellä hankkimasta sadevarusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kaikilla muilla kunnon sadevarusteet kun ei ketään muuta tunnu sateen uhka haittaavan?
Tottakai on. Ei kai aikuinen ihminen voi antaa sateen rajoittaa elämää!
Aika harvalla aikuisella on kunnon sadevaatteet: sadetakki -housut ja saappaat. Yleensä aikuisen sadeasu on vain sateenvarjo tai lepattava kertakäyttösadeviitta.
Kukaan ei kiellä hankkimasta sadevarusteita.
Ja mistähän niitä saisi? Kysyin urheilukaupasta sadeasua niin ei kuulemma enää ole myynnissä muuta kuin lasten kokoja. Menekki aikuisille oli niin pientä että jättivät sadetakit ja housut kokonaan pois valikoimasta.
Kunnon sadeasuun kannattaa satsata ja se voi pelastaa vuodessa monta päivää ankaralta keljuttamiselta. Mun kaverin piti lähteä pyöräilemään rankkasateessa 4 km. Kaveri ei säikähtänyt sadetta vaan puki vedenpitävät DrymaxXit päällensä päästä varpaisiin eikä piitannut sateesta pätkänkään vertaa. DrymaxX-asu piti täysin veden vaikka satoi rankasti ja kaveri tuli perille täysin kuivana ja tyytyväisenä.