Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihme seurakunnassa

Vierailija
05.09.2018 |

Ateistit eivät näitä koskaan pääse näkemään, mutta nyt alkuviikosta on taas tapahtunut Oulaisissa ihme, sillä munuaissyöpään tammikuussa kuollut mies on palannut elävien keskuuteen runsaslukuisten rukouksien myötä. Hän on äärimmäisen riemastunut kohtaamastaan armosta.

Itse olen seurakuntayhteyteen tultuani saanut kohdata viikottain mitä moninaisimpia ihmeitä pienistä rukousvastauksista kuolleista heräämisiin. Kerran löysin itse maasta 20-senttisen, jota tarvitsin juuri silloin voidakseni maksaa ostokseni mitään pois jättämättä! Tämä tietysti kuulostaa naurettavalta ja mitättömältä rinnastettuna kuolleistaheräämisihmeisiin, mutta tämä vain todistaa sen, kuinka Jumala helpottaa uskovien arkeakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että todistettua kuolleista heräämistä uutisoitaisiin laajasti, tapahtuipa se missä tahansa piirissä.

Olisi mahtavaa kun näin voisi tapahtua, mutta nyt epäilen vahvasti että sinua ja seurakuntaasi on huijattu tai sitten huijareiden roolissa olette te itse.

Jos faktaa on tutkittavaksi, niin olen kiinnostunut kuulemaan lisää.

Vierailija
2/5 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei sanaakaan edes tästä yhdestä Helluntai- ihmeestä missään. Ap kuitenkin laitoit, että olet todistanut kuolleistahetäämisiä?

Ei seurakunnat mitenkään voisi pimittää tuollaisia tapahtumia, eikä siinä olisi mitään järkeäkään, koska juuri niihin uskominenhan tuo seurakuntaan lisää uskovia jäseniä ja näin ollen varallisuutta.

Tästä tammikuussa kuolleesta miehestä ilmeisesti löytyy kaikki asianmukaiset paperit; kuolintodistus, perukirja yms. Kuinka hänet nyt lain mukaisesti palaitetaan ns. elävienkurjoihin? Ihan mielenkiinnosta kyselen, jos vaikka oma isäni sattuisi palaamaan kuolleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minnekäs se ap nyt meni? Tässähän ois pari kysymystä näin alkuun.

Ihmepantumisista olen Helluilta kyllä saanut kuulla, mutta kukaan ei ole heidänkään puheissaan vielä haudastaan noussut.

Vierailija
4/5 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rienaa.

No, sitä niittää mitä kylvää.

Perästä kuuluu.

Vierailija
5/5 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!! Siis heräsi henkiin?? Millätavalla? Eikö häntä ollut vielä haudattu, vaikka kuolemasta oli jo 7 kk..??? Vai MITEN hän pääsi haudasta pois, herranjestas..  Mitä ihmettä, haluan kuulla lisää, koko jutun!!!