Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dna ei lopeta laskuttamista vaikka liittymä lopetettu!!

Vierailija
05.09.2018 |

Älkää ikinä ottako dna:n liittymää.
Oli welho-liittymä joka on lopetettu.
Sitten rupesi tulemaan laskuja.
Liittymä välillä muka suljettu ja sillä varjolla iso avausmaksu.
Mitä tehdä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttaja-asiamies?

Vierailija
2/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttele kotona asuvan tv-narkin kanssa asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös laskuja tuli ja tuli, vaikka lopetin puhelinliittymät. Liittymiin oli kytketty kaikenmaailman lisäpalveluita, joita en ollut edes ottanut ja niitä piti yksitellen lopetella. Ei enää ikinä DNA.

Vierailija
4/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät maksamatta, jos olet jo kerran vahvistetusti lopettanut liittymän. On DNA:n oma vika, jos ovat mokanneet jotain omissa järjestelmissään.

Vierailija
5/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että liittymäsi on mennyt maksamattoman laskun takia tilapäiseen sulkuun, lopeta itse liittymää.  Laskun maksettuasi liittymä on taas normaalisti avautunut, koska sopimus on edelleen voimassa.

Vierailija
6/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein liittymissä on monen vuoden sopimus, joten voit joutua maksamaan loppuun asti vaikka liittymää ei ole. Ota yhteys asiakaspalveluun nii nsaat selville miksi laskuttavat.

Vierailija
7/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy DNAn myymälässä valittamassa, kyllä pojat selittää sut sekaisin.

Vierailija
8/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi myös niin että lopetin dna-liittymän ja vielä varmistin onko kaikki sen lisäpalvelut varmasti nyt irtisanottu. Oli kuulemma. 

Puoli vuotta sen jälkeen tuli lasku. Sitä selvittelemään, niin kävi ilmi että minulle aiemmin kaupattu rinnakkaisliittymä (sanoilla:" jos ensimmäinen sirukortti/puhelin häviää niin voit ottaa nopeasti käyttöön tämän rinnakkaisliittymän, se ei maksa mitään") olikin edelleen toiminnassa ja nyt se oli maksullista ja laskutus siitä vain puolivuosittain koska "summa on pieni". Että joo, morjens. Sen jälkeen en kyllä ole katsonut päinkään näitä jannuja, jotka seisoskelee kauppojen ovenpielissä kauppaamassa kaikenlaista halpaa ja ilmaista lisäpalvelua olemassa olevaan liittymään. Samanlaisia rosvoja ne tosin kaikki on, ei vain dna. 

Vierailija
9/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että liittymäsi on mennyt maksamattoman laskun takia tilapäiseen sulkuun, lopeta itse liittymää.  Laskun maksettuasi liittymä on taas normaalisti avautunut, koska sopimus on edelleen voimassa.

Liittymä on lopetettu jo yli puoli vuotta sitten.

Vierailija
10/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna:n laskujen kanssa myös mulla oli ongelmia. Ei enää dna:ta.

Vierailija
11/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksiköhän muiden operaattoreiden kanssa ei ole ongelmia?

Vierailija
12/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se lopetettiin?  Irtisanoitko liittymän, vai oletitko että se on irtisanoutunut kun meni velkasulkuun?  

Vierailija
13/13 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se lopetettiin?  Irtisanoitko liittymän, vai oletitko että se on irtisanoutunut kun meni velkasulkuun?  

Irtisanoin itse kun ei sitä enää tarvittu.