Haluaako joku tamperelainen hakea säkillisen tyhjiä tölkkejä ja pulloja ilmaiseksi?
Voisin anonyymisti jättää ne illalla tuonne roskakatokseen lahjoituksena jollekin tarvitsevalle?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo piilokameraa enkä mene itse viemään kun ei ole nyt autoa käytettävissä:) Ei sitten kukaan tarvitse oikeasti? Ajattelin auttaa jotakin jolla olisi tarve, mutta ei kai sitten kellään ole? ap.
Eiköhän ne joku sieltä roskakatoksesta korjaa talteen kun sinne viet. Jätä vaikka lappu, että saa ottaa.
Teen sitten niin. Asun kyllä kulmilla, jossa ei varmaan kukaan ota? ap.
Höpöhöpö. Sellaisia kulmia ei olekaan, jossa ei pullojenkerääjät pyörisi. Kilpailu alalla on kovaa ja reviirejä on pakko levittää, että saisi edes hieman saalista. Elämme kovia aikoja, joten pullojen kerääjät tulevat katukuvassa vain lisääntymään.
t: yksi ei tamperelainen kerääjä
Isälleni kelpaisi varmasti elää alle köyhyysrajan asuu tamperella. Missä päin pullot?
Vierailija kirjoitti:
Vie ne kauppaan itse. Naamioidu vaikka joksikin palmuksi tms. jollet kehtaa naamaan näyttää. Menee silleen huomaamattomasti.
Joo. Naamapalmu on tässä tosi kätevä.
Kerro kaupunginosa. Tuun jos on kävelyetäisyydellä.
Missä? Jos et yhtään avaa sijainti, juttu ei ole uskottava. Tampere on aika iso kunta kuitenkin.
Pakkohan sun on kaupassa käydä joskus. Vie niitä erissä kauppaan silloin kun meet sinne. Varmasti kiinnostuneita pullon noutajia ilmaantuun kun kerrot kaupunginosan. Facessa myös on roskalava tampere ryhmä, missä voi ilmoittaa tavaroista joista haluaa eroon.
Siksi juuri antaisin ne jollekin tarvitsevalle, kun en pääse niitä itse viemään. Ajatuksena oli ihan vaan hyvä teko, mutta ei ketään kiinnosta. Olen siis nainen. ap.