Haluaako joku tamperelainen hakea säkillisen tyhjiä tölkkejä ja pulloja ilmaiseksi?
Voisin anonyymisti jättää ne illalla tuonne roskakatokseen lahjoituksena jollekin tarvitsevalle?
Kommentit (28)
Vie ne kauppaan itse. Naamioidu vaikka joksikin palmuksi tms. jollet kehtaa naamaan näyttää. Menee silleen huomaamattomasti.
En jaksa itsekkään viedä kauppaan, teinikin jo kaihtaa pullojen vientiä.
On 14v.
Asun muuten Tampereella mutta en huoli.
Ei oo piilokameraa enkä mene itse viemään kun ei ole nyt autoa käytettävissä:) Ei sitten kukaan tarvitse oikeasti? Ajattelin auttaa jotakin jolla olisi tarve, mutta ei kai sitten kellään ole? ap.
Eli turha kysyä täältä sitten kun pidetään huijauksena:( ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo piilokameraa enkä mene itse viemään kun ei ole nyt autoa käytettävissä:) Ei sitten kukaan tarvitse oikeasti? Ajattelin auttaa jotakin jolla olisi tarve, mutta ei kai sitten kellään ole? ap.
Eiköhän ne joku sieltä roskakatoksesta korjaa talteen kun sinne viet. Jätä vaikka lappu, että saa ottaa.
Jätä roskiksen viereen. Kyllä jellekin kelpaa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne joku sieltä roskakatoksesta korjaa talteen kun sinne viet. Jätä vaikka lappu, että saa ottaa.
Teen sitten niin. Asun kyllä kulmilla, jossa ei varmaan kukaan ota? ap.
Jopas on outo ehdotus. Pelottavaa. Onko tämä jokin juoni taikka ansa? Muutoin kyllä ehkä suostuisin, mutta kun tuo on ihan oikeasti ihan epäilyttävää.
Ehkä pikemminkin voisit antaa naapurille?
Tai voisit jättää pihalle tosi näkyvälle paikalle ja viereen iso teksti että "ota tästä pullot, en itse jaksa viedä", niin kyllä ne pullot viedään koska Tampereella pullonkerääjiä on tosi paljon.
Meidän kerrostalossa toisinaan rappukäytäväänkin jätetään tavaraa jossa lappu "ota tästä".
Tai vie ihan itse? Anna sitten vaikka rahat hyväntekeväisyyteen jos et itsellesi niitä halua.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa itsekkään viedä kauppaan, teinikin jo kaihtaa pullojen vientiä.
On 14v.
Asun muuten Tampereella mutta en huoli.
Teinille siitä hommaa ja rahat: oppiipahan että raha ei puussa kasva, vaan pullossa.
Vierailija kirjoitti:
Jäikö yhtään täyttä?
Heh no ei, mutta noillahan voit ostaa jos tarve? ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ole hurjan köyhä ja avun tarpeessa, mutta... voinhan mä tänään iltakävelyllä siellä tienoilla käväistä ja jos pulloja sattumalta näkyy niin kyllähän mä ne varmaan voin ottaa. Jos jätät ulos niin siitähän mä ne otan..?
Asun keskustassa. Voin kävellä kaikkialle suunnilleen tälläisen kolmion sisällä: "Amuri-Kaleva-Hatanpää". Tai jotain tollasta. Vai asutko sä paljon kauempana? Miten mä ne pullot löydän? Uskallatko kertoa kadun nimen (ja kenties katunumeronkin) nyt tänne palstalle?
Ja jos nyt viet ne pullot ulos niin kyllä mä silti uskon että ne on viety sieltä pois ennen kuin mä illalla käyn katsomassa. Ei se mitään. Ihan mukavan iltakävelyn mä silti saan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ole hurjan köyhä ja avun tarpeessa, mutta... voinhan mä tänään iltakävelyllä siellä tienoilla käväistä ja jos pulloja sattumalta näkyy niin kyllähän mä ne varmaan voin ottaa. Jos jätät ulos niin siitähän mä ne otan..?
Asun keskustassa. Voin kävellä kaikkialle suunnilleen tälläisen kolmion sisällä: "Amuri-Kaleva-Hatanpää". Tai jotain tollasta. Vai asutko sä paljon kauempana? Miten mä ne pullot löydän? Uskallatko kertoa kadun nimen (ja kenties katunumeronkin) nyt tänne palstalle?
Ja jos nyt viet ne pullot ulos niin kyllä mä silti uskon että ne on viety sieltä pois ennen kuin mä illalla käyn katsomassa. Ei se mitään. Ihan mukavan iltakävelyn mä silti saan.
Niin, siis, ap, missäpäin Tamperetta ne pullot suunnilleen on? Jos joku meinaisi ne pullot ehkä hakea niin kyllä se sijainti tarttisi tietää.
Mulla oli kerran vanha romupolkupyörä josta tahdoin eroon. Vein sen rautatieaseman viereen ja jätin pyörätelineeseen ilman lukkoa. Seuraavana päivänä pyörä ei enää ollut siinä. Kyllä tavarasta helposti pääsee eroon.
Jos kauppa on lähellä mikset halua viedä itse?
Vierailija kirjoitti:
Jopas on outo ehdotus. Pelottavaa. Onko tämä jokin juoni taikka ansa? Muutoin kyllä ehkä suostuisin, mutta kun tuo on ihan oikeasti ihan epäilyttävää.
Ehkä pikemminkin voisit antaa naapurille?
Tai voisit jättää pihalle tosi näkyvälle paikalle ja viereen iso teksti että "ota tästä pullot, en itse jaksa viedä", niin kyllä ne pullot viedään koska Tampereella pullonkerääjiä on tosi paljon.
Meidän kerrostalossa toisinaan rappukäytäväänkin jätetään tavaraa jossa lappu "ota tästä".
Tai vie ihan itse? Anna sitten vaikka rahat hyväntekeväisyyteen jos et itsellesi niitä halua.
En ymmärrä mitä niin epäilyttävää tässä muka on. Luuletteko te että ap raiskaisi tai ryöstäisi teidät jossain kerrostalon yleisellä pihalla vai mitä :D
Voisitsä tuoda ne tänne jos mä annan osoitteen?
Jos sulla on säkillinen rahaa niin sit mä voin tulla hakeen.
Voisitsä tuoda ne tänne jos mä annan osoitteen?
Jos sulla on säkillinen rahaa niin sit mä voin tulla hakeen.
Joku Turkulainen voisi viedä mun roskat.
Roskien joukkoon on piilotettu YLLÄTYSPALKINTO !!!