Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gällyp: Oletko keskivertoa älykkäämpi?

Vierailija
05.09.2018 |

Miten on?

Gällyp: Oletko keskivertoa älykkäämpi?

Vaihtoehdot

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniiin

Vierailija
2/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitestin mukaan älykkyysosamääräni on 121, mutta nehän kuulemma antavat kaikille suht hyvän tuloksen, vai?  Toisaalta olen arkielämässä ja tällä palstalla jotenkin todennut sen, että ehkä olenkin oikeasti keskimääräistä älykkäämpi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorastaan nero. Ainakin omasta mielestäni. 

Vierailija
4/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettitestin mukaan älykkyysosamääräni on 121, mutta nehän kuulemma antavat kaikille suht hyvän tuloksen, vai?  Toisaalta olen arkielämässä ja tällä palstalla jotenkin todennut sen, että ehkä olenkin oikeasti keskimääräistä älykkäämpi:)

Keskivertoa älykkäämpänä osaat varmaankin perustella, mikä on saanut sinut ajattelemaan olevasi älykkäämpi kuin useimmat muut. Eli kertoisitko uteliaalle?

Vierailija
5/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla olen keskivertoa älykkäämpi. 146.

Todellisessa elämässä en pidä itseäni älykkäänä.

Vierailija
6/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella älykäs, koska olen masentunut.

Vierailija
7/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä valtaosalle, joka pitää itseään keskivertoa älykkäämpänä.

Vierailija
8/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta ainakin älykkyysosamääräni tapaa sijoittua standardoitujen älykkyystestien mukaan ylimpään desiililin.

Vierailija
9/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella älykäs, koska olen masentunut.

👍😁

Vierailija
10/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskivertoa älykkäämpänä osaat varmaankin perustella, mikä on saanut sinut ajattelemaan olevasi älykkäämpi kuin useimmat muut. Eli kertoisitko uteliaalle?

No yksinkertaiset arjen tilanteet, matemaattiset helpot laskut, ihmisten ongelmat, jotka ihan naurettavia ja jotkut tietyt käytösmallit, kysymykset jne. En väitä olevani mitenkään erityisen älykäs, mutta keskimääräistä älykkäämpi ehkäpä. Tai sitten liikun vaan tavallista tyhmempien keskellä, koska olen paremmin koulutettu kuin lähipiirini ja työpaikallanikin olen ylikoulutettu. t. sama

Vierailija
11/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmintä on kai sellainen porukka, jolla ei ole pääsyä nettiin. Siksi täällä on niin paljon keskivertoa älykkäämpää porukkaa.

Itse olen jopa tyhmä verratessani itseäni ympärillä oleviin, mutta jos ÄO:ni on silti muka yli 100, niin kai ne oikeasti tyhmät vain ovat minulta piilossa?

Vierailija
12/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitestien mukaan olisin, mutta en tiedä. En usko että tällä on mitään merkittävää eroa muihin. Tunnen olevani ihan normaali verrattuna muihin. Kaikilla ihmisillä on heikkouksia ja vahvuuksia, en osaa asettaa esim. matemaattista älykkyyttä muiden yläpuolelle.

Vierailija
13/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tapana myös muistaa kertoa älykkyydestänne ihan tuntemattomillekkin ihmisille? Tuolla on sellaisiakin nimittäin vastaan tullut :D

Vierailija
14/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yksinkertaiset arjen tilanteet, matemaattiset helpot laskut, ihmisten ongelmat, jotka ihan naurettavia ja jotkut tietyt käytösmallit, kysymykset jne. En väitä olevani mitenkään erityisen älykäs, mutta keskimääräistä älykkäämpi ehkäpä. Tai sitten liikun vaan tavallista tyhmempien keskellä, koska olen paremmin koulutettu kuin lähipiirini ja työpaikallanikin olen ylikoulutettu. t. sama

Jos ihminen on oikeasti todella älykäs, hän ei kutsu muiden ongelmia naurettaviksi vaan ymmärtää erilaisuutta. Sinä olet tekoälykkö. Koulutus ei myöskään ole älykkyyden tae.

Vierailija
15/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki suomalaiset ovat globaalilla mittakaavalla.

Vierailija
16/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikos sen virallisen Mensan testin tehdä netissäkin? Siihenkö voi sitten luottaa? Mitä maksaa?

Vierailija
17/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain nettitestistä sain joskus 112, mikä oli kyllä aika hauska yllätys koska minulla on dyskalkulia ja visuaalinen hahmotushäiriö, ja testissä mitattiin matemaattista ja loogista päättelykykyä. En luota tuon takia nettitesteihin.

Vierailija
18/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain intin palikkatestistä 9/9, joten kyllä. Ei se tosin käytännössä näy mitenkään, paitsi hyvässä pässälaskukyvyssä.

Vierailija
19/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikos sen virallisen Mensan testin tehdä netissäkin? Siihenkö voi sitten luottaa? Mitä maksaa?

Keskivertoa älykkäämpi kyselee palstalta tällaisia. Joo, älä tee Mensan testiä, masennut kuitenkin.

Vierailija
20/72 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooooon!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan