Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks miehet haluu seksiä keskellä yötä?

04.05.2006 |

siis kesken nukkumisen. olen lukenut täältä että muidenkin miehet tekee niin. mä ainakin mieluusti nukun koko yön (paitsi vauvaherätykset), ja harrastaisin seksit sit hereilläoloaikaan. kyl mä miehelleni yöllä annan. ei mies niin usein yöllä haluu, että se häiritsis. kuitenkin ihmettelen...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua se ei haittaa. itekin joskus puoliks nukun. jos se tekee rakkaani tyytyväiseks ni be my guest. .. kunhan sit joskus toteuttaa munki toiveita

Vierailija
2/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaksi kertaa viikossa herään kovakouraiseen kähmintään ja todella kiihkeisiin suudelmiin. Mies on itse ihan unessa. Aamulla se ei muista mitään.

Joskus herätän sen kesken puuhien, ja se ei tajua mistään mitään.

Tänä aamuna huomasin, että viime yönä oli tullut mustelmakin kylkeen :-( Kuinkahan tuon saisi loppumaan? Itsekään kun en aina heti herää miehen käsittelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta toi kuulostas just normaalimmalta. tollanen mä ainakin oisin jos oisin mies

Vierailija
4/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sairasta tollanen kesken yötä KUN TOINEN ON UNESSA sisään tuleminen. Kuulostaa tosi hullulta, ei ainakaan meillä onnistuis.

Kyllä mies ainakin haluais että olen hereillä kun rakastellaan, mikä kumma niitä teidän miehiä tossa kiihottaa?

Vierailija
5/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan sairasta tollanen kesken yötä KUN TOINEN ON UNESSA sisään tuleminen. Kuulostaa tosi hullulta, ei ainakaan meillä onnistuis.

Kyllä mies ainakin haluais että olen hereillä kun rakastellaan, mikä kumma niitä teidän miehiä tossa kiihottaa?

Eikä todellakaan tajua mistään mitään eikä muista aamullakaan. Joskus jo olen itse hereillä tai herään, herätän myös mieheni. Se on aivan ihmeissään.

Joskus en ole herännyt itsekään koko hommaan, huomataan vaan aamulla, että jaahas, taas sitä on peuhattu.

Ysi

Vierailija
6/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihanaa ja jotenkin hellyttävää kun mies ei voi pitää näppejään erossa kun olen niin hot... :)

Vierailija
7/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sisään tuleminen! Se on jo sellainen asia, että haluan olla täysissä ruumiin ja sielun voimissa ja että minulla on mahdollisuus sanoa EI.

Vierailija
8/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Sairasta!

Hakeutukaa hoitoon.

Vierailija
9/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koe sitä pahasta. Tähän " sisäkkäin-nukkumiseen" totuttiin jo suhteen alussa. Hommien jälkeen kultani vaan jäi sisääni, ja tälleen nukahdettiin.

Monesti mieheni ei liikuttele kaluaan ollenkaan. Vaan suurimman osan asiasta tekaa minun pimpsalihakset supistelullaan.

Vierailija
10/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee mies herätettyä antamaan " unilääkettä" .

Vierailija
11/29 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilman että olet tietoinen asiasta? Entä jos humalassa vaikka sammut ja mies hoitelee hommat niin sekin on ok?

Hyi helvetti!

Vierailija
12/29 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihjaissut että sitä saa tehdä edelleenkin. Mutta eipä ole vaan asiaan reagoinut, vaikka aina nukun ilman pöksyjäkin.

Vierailija
13/29 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki mies saa yöllä herättää, jos tekee mieli (eri asia on se, innostunko itse), mutta todella vakavan keskustelun paikka olisi jos ilman lupaani työntyisi sisään tms.

Hyi olkoon!

Vierailija
14/29 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus naureskellaan kun mies kertoo että häntä on alkanut himottaa kun minä olen sammunut peppu pystyyn ja hän on sitten sekstaillut minun kanssani, tai oikeastaan minulla... ;)

Olen myös joskus sammunut kesken seksin enkä koe mitenkään pahana ettei mies lopettanut. Hän tosin sai kolauksen rakastajan taidoilleen kun nainen nukahtaa kesken aktin... :D

Mutta siis todellakaan en koe sitä pahana asiana ja mies tietää sen joten hän ei silloin raiskaa minua koska on tavallaan saanut suostumuksen jo paljon etukäteen.

Vierailija:

Ja ilman että olet tietoinen asiasta? Entä jos humalassa vaikka sammut ja mies hoitelee hommat niin sekin on ok?

Hyi helvetti!

Vierailija
15/29 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellen auta. Eli ei minua ainakaan raiskata yöllä =)

Vierailija
16/29 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaushan se kyllä on, vaikka itse muuta väität. Aika sairasta muuten, että hommitte yöllä eikä aina KUMPIKAAN muista koko juttua... taitaa olla toooosi laadukasta seksiä teillä ;D

Vierailija
17/29 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies tule yöllä mun sisään

Vierailija
18/29 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillai lusikka-asennossa ja sit nukahdettu keskenkaiken :D

ei tainnu olla kovin kiihkeä meno :D

Vierailija
19/29 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin mies joskus herää kovaan panetukseen ja tulee aivan liki nukkuvaa vartaloani. Minusta on ihana tunne herätä siihen että rakkaani kivikova kalu on peppuvaossani. Joskus en tietoisesti herää vielä tähänkään, mutta vartaloni reagoi kostumalla ja mies pikkuhiljaa saa hivutettua kalunsa sisääni. Minua se ei suinkaan häiritse, että kultani saa helpotusta tukalaan oloonsa. Usein mies ei edes paljon liiku, vaan puristelen lihaksillani hänet laukeamaan. Saan joskus itsekin. Nukahdamme usein tähän asentoon.

Vierailija
20/29 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä. Eipä ole vielä tapahtunut. Ja minä nimenomaan haluaisin herätä siihen kun mies hyväilisi, en siihen kun mies olisi sisälläni. Meillä kyllä mies nukkuu ennemmin yöllä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän