Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAMAATUSKAT torstaihin***

04.05.2006 |

Huhhaheijaa...meillä herätty jo 06...ja nyt kitistään että väsyttää mutta ei silti malta ruveta nukkumaan.

Kattoo ehtiikö vellihyllylle kun tällainen päivä tiedossa.

Truutta kyseli POJANvaatteista, itse olen käyttövaatteet ostanut hovihankkijalta H&M' ltä, myös Lindexistä ja joskus KappAhlista. Alkaa raidat pikkuhiljaa tökkimään. Tuntuu että tytöille on vaikka mitä. H&M' ltä olen tosin löytänyt ihan ok värisiä bodeja (taivaansinistä, muutamia t-paita/pitkähihayhdistelmäbodeja...). Juuri ostin sellaisen raikkaan valko-keltaraidallisen bodyn Citymarketista, oli kiva välillä sellainen kun tosiaan ' pojan värit' olleet käytössä jo tovi.

Myös sellainen kuin babykungen.se myy yksilöllisiä bodeja (saa esim nimen printattua) ja muita vaatteita (nettimyynti).

KIRJOISTA oli myös puhetta...meillä taitaa tuo Ronja Rövardotter ja Bröderna Leijonhjärta olla tulossa lukemistoon kunhan poika on isompi. Sitten Barbapapat taaperona. Niin ja Huckleberry Finnin seikkailut.

Jaa..taisi poika nukahtaa...täytyy mennä itsekin vielä huilimaan (olen niin onneton aamuihminen ja olin jo aiemmin niin huonolla tuulella...ja pieni mauste koko hommaan toi kun löin varpaani syöttötuoliin...argh!).

Aurinkoista päivää kaikille. Kunhan aamu taas alkaa oikealla jalalla palajan katsomaan onko vellihyllyille tunkua tänään ja mihin aikaan, että editäänkö.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, kauhea yö taas takana. Eetu itkeskeli vähänväliä. Mä veikkaan, että hampaita tekee. Meillä ollut kyllä yöt tosi levottomia jo pitkään. Eetu pyörii ja hyörii kokoajan sängyssä. No, ehkä ne yöt joskus rauhoittuvat. Ruokakaan ei tosiaan ole maistunut muutamaan päivään kunnolla. Varsinkaan maito.

Nyt täytyy mennä vaihtamaan vaippa ja laittaa Eetu aamupäivän päikkäreille. Eli siis aurinkoista huomenta kaikille!!!

-Nasu-

Vierailija
2/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittelenpa itsestäni.

Meilläkin on yöt olleet viime aikoina aika kehnoja, ja syytkin on selviä: maha temppuilee (ummetusta) ja kiinteiden syönti takkuilee siitä syystä, ja sit on isompi nälkä, ja toisaalta myös on nyt ollut KUUMA! Meillä on itään päin makurit, joten aamuaurinko alkaa porottaa aikaisin, ja tulee tosi kuuma pimennysverhoista huolimatta. Nyt viime yönä nukutin vauvankin lakana päällä vaan, ja vielä oli hiki, mutta ei niin hiki kuin edellisyönä, kohta pelkässä vaipassa pakko, kun itselläkään ei paljon alusvaatetta enempää ole päällä ja silti on hiki..! Ei tule siis kuumassa kuin hirveää pyörimistä ja kitinää ja kukaan ei saa nukutuksi.

Nyt pitää lähteä ulos lasten kanssa, kun luvattu +21 tänään tänne päivällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetulla on kans makkarissa tosi lämmin. Vois varmaan ihan hyvin laittaa nukkumaan pelkässä vaipassa. Mitäs muut maatuskat on mieltä??

Soittelin just neuvolaan tosta maitolakosta. Täytyy vaan koittaa nokkiksesta hörppyytellä aina aterian aikana, että saa edes jonkun verran päivän aikana menemään. Eetu alkaa nykyään itkeä, kun näkeekin tuttipullon.

Voi hitsi, kun mulla ei ole sitä autoa. Ois kiva ollut tänään lähteä pyörähtämään siellä jumbossa. Menee täält kyl dösäkin, mut se kiertää kaikki maat ja mannut. En viitsi lähteä köröttelemään.

Ihana ilma taas tuolla ulkona. Täytyy varmaan lähteä pihalle, kun Eetu tuolta heräilee ja on syönyt päiväsafkan. Nyt menen lukemaan hesarin, joten palailen ehkä myöhemmin.

IHANAA PÄIVÄÄ KAIKILLE!!!

-Nasu-

Vierailija
4/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti nukuttu yö. Tyty heräsi vasta aamulla klo7 sen jälkeen kun kävi illalla nukkumaan klo19. Ite heräsin tossa kolmen kiepsukoilla, säikähdin kun tytystä" ei ollut kuulunut vielä mitään" . Itseasiassa oli pyörähtänyt vatsalleen nukkumaan...piti heti tarkistaa " kulkeeko" ilma tytyllä. Siinä se suutaan maiskutteli kun käänsin kylelleen. Mite sitä on nii vauhkona tuosta, kun tyty vatsalleen nukkuu????? Entä jos se ei osaa kääntää samalla päätään, että henki kulkis??? Jos se vaikka nukahtaakin " naamalleen" .. No pitää visii TAAS ottaa järki käteen ja aatella et kait se on jokin luonnon oikku jotta kyllä se lapsi kääntää sen päänsä...

Jeps..mutta nyt luut liikeelle ja lenksulle...

Aurinkoista päivää!!!!

Syntsä onnitteluja arjen sankareille!!!!

-eekis-

Vierailija
5/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Truutta, muuto on ehkä tässä muutaman viikon sisällä..bläääähhh... Juu tontti on niinsanotusti jo varattuna, täältä pöndeltä päin, ja talopakettiakin on kasseltu, muurame valmistalopaketti. Jos nyt piakkoin tehtäis tilaus siitä talosta niin hyvällä lykyllä päästäis jo jouluks uuteen kotii... MUTTA... ens viikkoon menee ennenkuin tietää mitä täs tapahtuu. Mies oli eilen yhteyksissä siihen myyjään ja hän on kuulemma nyt kahtena päivänä ravannut pankissa oli sanonut jotta " niin suurista asioista on nyt kyse, ettei niitä viikossa hoideta" ... Heillähän on ollut aikaa jo n.kuukaus hoidella juttuja.... No eihän sitä kyllä lainaa saa sormia napsauttamalla....

Ai nii, kävin eilen hakee hobbyhallin tilauksen postista, tilasin kengät, ja kun koitin niitä ni tuntu jotta onko mun toinen jalka isompi, ei ollut vaan toinen kenkä oli kokoa 39 ja toinen 38..... Ja farkut....aattelin et oonko tosiaa lihonu näipaljo jottei " oma vaatekoko enää mahdu" ...nooo farkut oli melkee kymmene numeroo liian pienet!!!!!

jeps...nyt luut liikkeelle ja ne läskimatot...

-eekkis-

Vierailija
6/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan yö...Niko nukku heräämättä koko yön,heräs vasta 07.00 syömään,jatko unia vartti yli yheksään!!!Mutta äitipä taas valvo,ei siis kertakaikkiaan tullu uni..plääh!

Hampaat kuultaa valkoisena ikenien läpi,mutta ei vaan puhkea..joka aamu odotan että nyt,mutta ei..rasittavaa..

Olen myös sitä pyöräilyä miettiny,mutta mietityttää tuo poika että miten se sitte siinä kyydissä hengittää kun vielä haukkoo henkeä kun tuuli käy naamalle.Milloinkahan mahdollista aloittaa se pyöräily?

Ai ja ihanaa TRUUTTA kun palasit,alkoi jo huoli painaa että missä sitä luurataan=)

Mut nyt Niko herppaa lattialla,pitää mennä auttamaan,palaillaan!!

Johanna ja Niko

Vierailija
7/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vauvan syntymästä lähtien taustaillut, vaikka ennen synnytystä aktiivinen olinkin. Ajattelin nyt muutaman sanasen rustata, kun aina välillä täällä kuitenkin pyörähdän teidän muiden juttuja lukemassa. Meillä neiti on nyt 6,5kk. Kovasti treenailee päivittäin eteenpäin menemistä. Nousee jo konttausasentoon ja yrittää singota itseään eteenpäin. :) Taaksepäin ryömii, pyörii ja muutenkin liikkuu niin ettei useimmiten minuuttia pidempään yhdessä paikassa viihdy. Jokeltelukin monipuolistui pari viikkoa sitten ja nyt tulee ätätääätttäätä ja dadadadaata aika paljon. Öisin meillä heräillään vaihtelevasti, hyvänä yönä 3 kertaa, huonona ei juuri nukuta (kuten viime yönä). Jotenkin sitä mennään päivästä toiseen. Luonnekin alkaa jo erottumaan ihan erilailla kuin aiemmin. Ollaan hieman eri puusta veistelty ja vauva onkin paljon sosiaalisempi ja eloisampi kuin äitinsä. Sekä temperamenttisempi. On ihanaa tutustua tähän ihan uuteen ihmiseen, joka meille on suotu..

Aurinkoista päivää kaikille mammoille ja vauvoille!

Vierailija
8/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan tänään lähteä Itäkeskukseen kun sinne on lyhempi matka kun jumboon ja ajattelin kävästä lastentarvikeliikkeessä kattelemassa matkarattaita.

Mä ostelen Jesselle vaatteita lindex, kappAhl, cittari ja huuto.net ja sit olen saanu paljon ihania vaatteita työkaverilta, ai niin ja kirpparilta. Mä ajattelin kerran että sit mä kyl käytän vauvalleni ihania ja hempeitä potkupukuja, ei mitään farkkuja ja " muotivaatteita" mutta nytkin poitsulla on farkut ja olen syyllistynyt ostamaan kaikenlaista sellasta " hienoa" . Ja ennen mä katoin et tytöillä on tosi ihania vaatteita mutta nyt olen kyllä sitä mieltä että nekin on liian hörhelöä ja pojilla on sellasia siistimpiä.

Meidän piti saada uus volvo (tai uus vanha) ja saatiinkin mutta vaan hetkeks, aika outoa mutta se myyjä haluskin sen auton takas, ehittiin vajaa viikko sillä ajella. Eka olin aika negatiivinen autoa kohtaan mutta aloin jo lämpenemään sille ja nyt se perkele sit viedään pois, että mua suorastaan v..tuttaa. Onneks ei saatu viel omaa autoa myydyks, nyt sitten uudestaan aletaan ettimään autoa ja siihen menee varmaan seuraavat puol vuotta ja sit ei enää tartteekkaan uutta autoa kun on kesä ohi ja ei niin väliäkään onko ilmastointi.

Joskus elämä on niin vaikeeta.

Me herättiin taas tänään 7.30 tai silloin noustiin ylös mutta herättiin jo varmaan ennen seiskaa. Jesse taas vätisi ja kitisi siinä vieressä ja ei ollu ite varmaan edes hereillä. Just kun olin suunnitellu et vois alkaa miettiä jos laittais Jessen omaan huoneeseen niin poika alkaa venkoilee. Nyt jos nää aamuheräämiset tulee näin aikasin niin se tarkottaa sitä et mun tarttee mennä nukkumaan kans ajoissa, nykyään istun täällä koneella aika myöhään. Ei vielä tunnu nää aikaset aamut mutta pidemmän päälle voi alkaa tuntumaan jos valvon yötä myöten.

Joku pähkäili että asunko Rajakylässä niin kyllä asustelen, muutettiin viime heinäkuussa. Mies on asunu täällä varmaan koko ikänsä ja mä asuin lapsuuden tossa Hakunilassa, sit käväsin asumassa Espoossa (noin 10v) ja sit muutettiin tänne Rajikseen =) on tää ihan kiva alue mut ei täällä ole muuta kun taloja, kaikki kaupat on jossain... no on tossa alepa ja valintatalo mutta mä tykkään enempi cittarista tms. onneks ei Itäkeskus ei ole kaukana.

No mä taidan mennä surffaa taas huuto.nettiin.

Aurinkoista päivää

Toivottelee Silja ja Jesse

Vierailija
9/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...perskutarallaa, kun meinas peräsuoli jo valahtaa pöksyyn, kun tää kone teki taas temput!Olin ihan hienosti kirjautunu pankin verkkopalveluun ja laittanut parit pakolliset laskut maksuun, niin yht' äkkiä taas ruutu himmeni! Ei jumankauta, sitte uudestaan jouduin kaksi kertaa aloittaa alusta, ja vielä siirtymään Operalta Netscapeen ennekuin onnistu laskun maksu, ja viis siitä, mutta ku meinasin jo peljästyä, ettenkö pääsekään pinoon! Hui hemmetti, tarttis vissiin tosissaan alkaa suunnitella koneen vaihtoa, mutta mistähän repis ylimääräsiä satasia?

Meillä aika loisto-yö takana, kun nakkasin supon pojulle ja imasin nokan tyhjäksi ja täytin nasolinilla, niin ihanasti nukkui, tosin pulloa jouduin kerran yöllä antamaan, ei haittaa, ei..Milohan lopetti pari päivää ennen puolivuotispäivää tisuttelun kokonaan..Enpä tiiä olinko surullinen, iloinen vaiko haikea asiasta..Helpompaa tuo tisuttelu ois toki ollut, mutta kun se ei alkujaankaan sujunut ihan luontevasti, niin yritän olla kovasti tyytyväinen, että näinkin kauan homma sujui ees jotenkuten.

En sitten sitä lekuria varannutkaan, kun ekaluokkalainenkin nukkui hyvin yönsä, kuhan oli ensin tunnin toista yskinyt keuhkojaan pihalle ennen kuin yskis alkoi vaikuttamaan..Nyt on kuiteskin kotona, kun niillä ois tänään vaan 2 tuntia liikuntaa ja tunti äidinkieltä, eikä tuo liikunta oikein oo hyväksi noin huonokeuhkosille tähän hätään... Tämä oli siis aasinsilta siihen tosiasiaan, ettei mun kantsi sinne vellikselle lähteä, kun joutusin rahtaamaan kolmea kersaa matkassa, ja voin kokemuksen syvällä rinta-äänellä sanoa, ettei ole ihan nautinto sekään:O).

Mulla meinaa iskeä siivousvimma! Pitää nyt istua hetki ja oottaa, josko kohtaus menisi ohi, heh..Ei vainen, oikeesti ois pakko tehdä täällä kämpässä jotain, kun mulla on kohta oikeen kenneli täällä..Mari, haluutko lisää iso villakoiria????Sais nyt ihan ilmatteeks, kun vaan tuut ja otat luutun matkaan..

Turilas tuolta lattiarajasta kutsuu äitiä viskibassollaan ja naama räässä(voi, kun noi vauvat on suloisia:O)), joten se on morotsut hetkeksi..

Päivänsankareille Hurjasti paljon Onnea!

Truuttis ja Miltsu

Vierailija
10/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken hävis pitkä sepustus jonnekkin huitsin ***tuun! Grrrr! :/ Nyt sitten lyhyemmin samat asiat.

Vellihyllylle oon menossa, mut ei mitään hajua et mihin aikaan. Tyttö nukkuu nyt, siis ennen puolta päivää ei ainakaan ehditä. Romi ja Truutta (muita?), laittakaas muistiin tää: tipsu71@hotmail.com, niin vaihdetaan kännynumerot! Voi sit tien päältä laittaa tekstaria, että missä mennään. :)

Ilmottakaa mulle täällä, jos laitatte meiliä, mä en nimittäin tsekkaa tota hotmailia KOSKAAN. Mulla on toinen osoite päivittäiseen käyttöön, mut en viitti laittaa sitä tänne. Ja jos ei tänään tavata, niin sitten joku toinen päivä. Ja juodaan ne sumpit myös. :)

KIRJOISTA kyseli Truuttis. Mulla on tytöille piiiitkä hyllyrivi Tiina-kirjoja, joista mä tykkäsin lapsena ihan simona! Poika lukee paljon ja mitä vain, nyt on Viisikko-kausi meneillään. Ahmi aikoinaan myös Veljeni Leijonamielen ennätysajassa, joten taisi tykätä siitäkin..

Sit vielä siitä HOITOVAPAA-asiasta. Emppu oli käynyt illalla kertomassa miten Espoossa toimitaan. Siis voiko eri kaupungeissa olla noin erilainen käytäntö? Mäkään en kyllä oo koskaan hakenut Kelasta mitään lappuja täytettäväksi, aina on postiluukku kolahtanut kun on pitänyt jotain uutta tukea hakea. Jospa tässä vaan odottelis.. tai ehkä mä varmuudeksi soitan vielä Kelaan.

Ei mut nyt on mentävä tälläämään itseään, jos sinne ihmisten ilmoille aikoo lähteä. I' ll be back!

Pähkis :)

Vierailija
11/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oon täs tekemässä lähtöä sinne VELLIHYLLYLLE.. Typykkä heräs ja söikin jo. Ei taida muita olla tulossa?! Mulla on kyllä muutakin asiaa kaupoille, kun jotkut kivat vapaa-ajan kengät tarttis löytää. En kehtaa noissa vanhoissa pommeissa kohta kulkea.. :)

Kiva oli muuten kuulla teistäkin Lokaäiti-05 ja ms82! Menihän noi nimimerkit oikein? Tässä epäilee tätä nuppiansa ihan joka asiassa, kun on niin ***eleen HUONO MUISTI!! Ärsyttävää! Onkohan tää enää normaaliakaan.. :(

No juu, mä lähren nyt, jospa tuo aurinko sais mielen " kirkastumaan" ..

Pähkis(köseoli??!) ;)

Vierailija
12/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kilin ketulat... Aina kun jotain on suunnittelemassa, ni eiköhä sillo jotakin just tapahu..

SIITÄ ENS VIIKON IKEA REFFEISTÄ, täytynee siirtää sitä kun nää pe##eleen muutto hommat sattuu JUST ens viikolle. Ja se myyjien tapaaminenkin on ens viikolla, päivää en tiie mut vide kun ei uskalla sopia mitään, kun täältä asti ois tulossa. MUT tän kuun aikana ois kuitenkii tarkotus tulla kunhan saa nää " hässäkät" pois alta. Onneks kuitenkii suurin osa asustelee siellä vantaan/hesan suunnalla ni OOTTE SIELLÄ JO VALMIINA...Arrrrgggghhhhh.. että voi ottaa päähän...

Elkee pahastuko?!?! sorry, anteeks=(

Jaa tyty on päikkäreillä ja tän maatuskan pitänee ruveta pakkaus hommeleihin.....

-eekkis-

Vierailija
13/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt ei kyllä varsinaisesti ole mitään asiaa, mutta tulin kuitenkin ilmoittautumaan, kun osuin linjoille =)!

Tai no sellaista jutskaa olen tässä pohtinut, kun tuota ukkokultaa kauheasti harmittaa, jos missaa jonkun " suuren kehitysaskeleen" kuten liikkeelle lähdön tai 1. sanan. Hitsi, kun ei oikein osaa lohduttaa sitä ja harmittaa itseäkin ja tulee jotenkin " syyllinen" olo tästä etuoikeudesta, kun saan olla päivät pitkät lasten kanssa. Mutta nämä nyt taitaa vaan olla niitä asioita, joille ei voi mitään =(.

Mukavaa päivää kaikille ja paljon onnea päivänsankareille!

Vierailija
14/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu poika nukkui sitten 2h aamulla ja sain itsekin hetken huilattua, silti oli jotenkin höpö-olo. Heti kun totutuista rutiineista poikkeaa....eikös se ollut lapsille se rutiinin tärkeää ei mammalle?!

En sitten jaksanut vaunulenkille vaan ulostauduttiin tuohon meidän pihalle jossa jo pihan jengi olikin koolla. Pienen pieni lenkki tehtiin ja sitten sisälle sen verran että lounasta pojalle. Sitten hän ottikin tuossa terdellä reilu puolen tunnin unet, tunti siinä tuli istuttua. Ihana ilma!

YÖKUUMUUDESTA/VAATTEISTA Onkin käynyt mielessä kysyä että missä tamineissa vauvanne nukkuu? Meillä on kesällä täällä yläkerrassa kertakaikkisen kuuma, aurinko paistaa tänne pojan huoneen puolelle koko päivän. Ei varmaan paljoa muuta kesällä tarvi kuin vaipat päälle. Nyt vielä mennään pyjamalla.

Josta tulikin mieleen että löysin hovihankkijalta sellaisen hihattoman helleasun pojalle, ajattelin käyttää sitä yöpukuna. Kovin oli värikäs, vihreä ja iso keltainen leijona rinnuksissa.

PÄHKIS laiton s-postia sulle. Ei sitten päästy Jumboon tänään, mutta voitais vaiks ensi viikolla kattoo uudestaan jos Nasukin ja muut tulisivat myös.

Tänään mennään käymään pojan toisilla kummeilla, ei olla nähty sitten ristiäisten (4 kk sitten), vaikka asuvat vartin ajomatkan päässä. Sylikummi ollaan tavattu useammin vaikka asuu Jkylässä.

Jaahans...kakkaähinää...hajukin on sen mukainen. Got to go!

P.S Kiva kuulla myös teistä jotka harvemmin kirjoittelette!

Vierailija
15/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ny pikaseen käydä pinossa, kun toi teiniosasto valtaa koneen kuitennii, ni en sit pääse ku ehkä Salkkareiden aikaan vilasee kuulumisia...

Elä sie eekkis harmittele sen enempää, ku näinhän se on ettei mikään oo niin varmaa ku epävarma! Niinhän meijänkin piti Pähkiksen kans tavata männä viikolla, ja kuinkas sitten kävikään??? Ja yleensäkin kun kuvioissa on vauva, niin mikäänhän ei totisesti mene ihan suunnitelmien mukaan..Mutta täällä me ootellaan, notta Ikeaan päästään oikeen asian kanssa eli " sukulaisii" helssaamaan...

Mä käväsin ryhmä Rämän kanssa Tammistossa ja sitten Suutarilan Etolassa ja vielä Malmin S-marketissa, joten on tullu maailmaa taas nähtyy yhen päivän osalta..Ja hei, villakoiratkin sai kyytiä! Oon kyllä ylpeä hitusen verran.

Tänään Milo on nukkunut 2 kertaa puolen tunnin päikkärit! Arvattavasti kohta on pirskuleen kiukkuinen poika mulla, ja ehkä sitten saan tainnutettua sen pitemmille unille..Kyllä toi nuha sitä kaameesti vaivaa, ja loukkaantuu ihan hirveesti, kun yritän sen oloa helpottaa, ja se tuntuu siitä ihan kidutukselta.

Olikos Pähkiksellä onnistunut Jumbon reissu? Löysitkös uudet popot? Mun pitäs kans saada itelleni jotain kudetta, mutta kun vihaan sovittamista ja varsinkin niitä kaameita sovituskopin peilejä! Peilissähän se vika täytyy olla, eikä peilin edessä, eikös näin?

Ollaan muutes ukon kans menossa lauantaina syömään hienosti, kun meillä on semmoinen ravinteli-lahjakortti käyttämätta ja se umpeutuu toukokuun lopussa..Harmi vaan, noi nuhanenäset penskat, kun äitini tulee vahtimaan niitä, niin ois mukavampi tarjota hyväntuulista vauvaa sille, kuin itkeskelevää räkänaamaa:O(. No, jos kovin kipeitä ovat, niin eipä muuta ku perumaan ravintelireissua, vaikka siis onkin ihan päivälä tarkoitus mennä, ja pöytävarauskin on jo klo 15..Tosin näitä ihania säitä on luvattu vkonlopullekin, ja saattas olla aikas kiva kävästä terden kautta, kun jäi viime kesänä kokonaan väliin...

Vaan taas hetkeksi; näihin kuviin, näihin tunnelmiin ja palajan linjoille viimeistään Salkkareilla!

Moikat!

Truutta

Vierailija
16/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt se tuli. Koti-ikava nimittain. Puoli vuotta asuttu taalla ja nyt ekaa kertaa tekis mieli olla Suomessa. Syy on kylla toi ihana saa mika siella on.Kylla taallakin lamminta ja nattia ilmaa on, mutta Suomen kevat ja kesa on jotenkin niin ihania. Se johtuu varmaan siita pitkasta talvesta, etta Suomessa kevatta ja kesaa ja aurinkoa arvostetaan erityisesti. Ja ihmiset ikaan kuin heraa talvihorroksesta, hymyilevia kasvoja tulee vastaan kaupungilla jne. Johan ma hempeilemaan rupesin... Onneks tullaan parin viikon paasta kaymaan. Slloin on kylla meidan tuurilla kylma ja sataa.No loppuupahan se koti-ikava ainakin.

Silja: mites se auton edellinen omistaja voi auton takas ottaa? Onko siina joku miettimisaika vai? Kylla muakin harmittais!

Pitais pihatoihin lahtea. Voi vitsi vaan kun ma en todellakaan oo mikaan viherpeukalo. Katoin kukkapenkkia ja sille pitais kylla jotain tehda. Soitin aidilleni ja kysyin: " onko ne kasvit jotka ei kasva kukkapenkin keskella vaan reunoilla rikkaruohoja?"

Eekkikselle tsemia sinne pakkaushommiin.Ajattele positiivisesti, etta tulee kevatsiivous tehtya samalla :) Ei kun siis oikeesti jaksamista teille!

Nyt siivoomaan ja ajamaan meidankin villakoirat muille maille.

BT

Vierailija
17/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vide sentää..yhtää " pakettia" en oo saanu pakattua... tyty heräs miltei heti kun otin paffilaatikot esille...koitetaan pikkase myöhemmin uudestaa...tai sitten huomenna...

Käytii kunnanvirastotalolla kyselemässä, saapiko sinne tontille rakennuslupia, jottei tule ostettua " sikaa säkissä" , saapihan sinne. Selkeis nyt vaa piakkoin nää talohommelit et pystyis ostamaan sen läntin, 1.5 hehtaarii.. ja tilaamaan sen talopaketin. Mies soitteli tänää sinne muurametalon edustajalle ja siellä häippä sano et jotkuu kaupat on heillä peruuntunu, joten viikolla 39 ois heillä ns. vapaa viikko jolloin vois sitä taloa alkaa pystyttää....se ois jo kohta...no kohta ja kohta syyskuussa..JO... No siihen asti kunnes voi käydä mitään tilailemaan niin pitää käydä netissä " ihailemassa" sitä taloa...ja sisustamassa (pohjapiirustkseen)..hih..

Tuli tossa muutoin mieleen kun pukeutumisesta on ollu kyse, ainakin jossain vaiheessa, pidättekö lapsosilla sisällä ihan " kunnon varustuksen" päällä esim.potkarit+body??? Meillä tyty on välillä niiiin kuumissaan varsinkin näin lämpimillä ilmoilla, ni oon laittanu tytylle sisällä bodyn+vaippa+aluspökät....

Juupati juu.. nyt täytyy käydä pihalla katsomassa savustuspönttöön, josko fisu ois jo valmis...

palajan..

-eekis&annimanni-

Vierailija
18/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Ollaan menossa vauvajumpasta huomenna uimaan, mutta mutta...

Atella on flunssa, nuha ja yskä. Kannattaakohan mennä uimaan? Muistelin että täällä joku on käynyt uimassa, mitä sieltä on sanottu uimisesta flunssaisena?

Kiitos!

palaan, toivon mukaan, vielä tänään kommentoimaan juttuja, Kunhan ehdin eka lukemaan, mistä juuri nyt puhutaan...

On muuten ihana ilma ulkona!!

t. Harju ja Atte 6.5 kk

Vierailija
19/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

babytalk:

Silja: mites se auton edellinen omistaja voi auton takas ottaa? Onko siina joku miettimisaika vai? Kylla muakin harmittais!

Sanos muuta. Mutta kun myyjä oli tutun tuttu niin kaikki on mahdollista, muutenkin ton auton hankkiminen ja saaminen oli aika omituista joten ehkä parempi sit kumminkin näin et päästiin siitä. Ja ei siitä oltu vielä edes kirjallista sopimusta tehty.

T.Silja

Vierailija
20/25 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harju:

Onko se allas lämmitetty ihan vauvoja varten vai ihanko normaali uima vuorolla olette menossa?

En kyllä suosittele jos flunssa on päällä niin mennä uimaan, tiedä vaikka pahenee. Meille sanottiin että terveenä uimaan -infektiot on este uinnille.

Mä en ainakaan veisi.

Mä olen miettinyt et kuinka vanhan vauvan saa viedä normaali uinti aikana uimaan siis niin että allasta ei ole lämmitetty erikseen? En ole muistanu kysyä vauvauinnissa. Entä saunaan, koska saa viedä?

T.Silja