***LOKAMAATUSKAT torstaihin***
Huhhaheijaa...meillä herätty jo 06...ja nyt kitistään että väsyttää mutta ei silti malta ruveta nukkumaan.
Kattoo ehtiikö vellihyllylle kun tällainen päivä tiedossa.
Truutta kyseli POJANvaatteista, itse olen käyttövaatteet ostanut hovihankkijalta H&M' ltä, myös Lindexistä ja joskus KappAhlista. Alkaa raidat pikkuhiljaa tökkimään. Tuntuu että tytöille on vaikka mitä. H&M' ltä olen tosin löytänyt ihan ok värisiä bodeja (taivaansinistä, muutamia t-paita/pitkähihayhdistelmäbodeja...). Juuri ostin sellaisen raikkaan valko-keltaraidallisen bodyn Citymarketista, oli kiva välillä sellainen kun tosiaan ' pojan värit' olleet käytössä jo tovi.
Myös sellainen kuin babykungen.se myy yksilöllisiä bodeja (saa esim nimen printattua) ja muita vaatteita (nettimyynti).
KIRJOISTA oli myös puhetta...meillä taitaa tuo Ronja Rövardotter ja Bröderna Leijonhjärta olla tulossa lukemistoon kunhan poika on isompi. Sitten Barbapapat taaperona. Niin ja Huckleberry Finnin seikkailut.
Jaa..taisi poika nukahtaa...täytyy mennä itsekin vielä huilimaan (olen niin onneton aamuihminen ja olin jo aiemmin niin huonolla tuulella...ja pieni mauste koko hommaan toi kun löin varpaani syöttötuoliin...argh!).
Aurinkoista päivää kaikille. Kunhan aamu taas alkaa oikealla jalalla palajan katsomaan onko vellihyllyille tunkua tänään ja mihin aikaan, että editäänkö.
Kommentit (25)
Täällä nasu taas ilmoittautuu. Saatiin just miehen kanssa ruoka syötyä ja Eetun huoneeseen asennettiin pimennysrullaverho. Se on kyllä ollut makkarin nurkassa jo kuukauden mut ei oo ollu aikaa (lue ollaan oltu laiskoja) asentaa sitä, kun nyt vasta.
Käytiin tossa päivällä hakemassa Eetun sänkyyn koko sängyn pinnasuojus. Tosiaan viime yönä poika oli tunkenut jalan pinnan välistä ja jäi jumiin. Sit alkoi kauhea huuto. Meillä on ollut vaan sellanen puolikas suojus. Ihmiset tuntuu olevan nyt tosi iloisin mielin, kun matkan varrella kaksi vanhempaa naista tuli juttelemaan niitä näitä ja toivottivat hyvää kesää.
Mä ostin Eetulle ne babybanz aurinkolasit ja se on ihan onnessaan, kun laitan ne sille päähän. Ne on ihan supersöpöt.=)) Muutenkin on nyt mukavempi liikkua vaunujen kanssa, kun ollaan laitettu ne rattaiksi. Jos tulee väsy niin nojan saa laskettua alas. Eetu tykkää tosi kovin katsella maailmanmenoa rattaista.
Onkos muut huomanneet sellasta asiaa, et vaikka öisin joutuiski vähän valvomaan ni silti on aika pirtee päivisin. Kyllä toi aurinko ja lämpö tekee ihmeitä =))))
Eipä tässä kummempia, tänään en enää varmaan pinoudu mut huomenna uudet kujeet. Ja munkin puolesta onnittelut kaikille synttärisankareille!!
T. Nasu ja vauhtiveikko
..taitaa olla murkuillakin kevättä rinnassa(tai niillä kai sitä vasta onkin), kun ihan vapaaehtoisesti oli kone vapaana, eikä vielä tuu sen enempää Salkkareita kuin Simpsoneitakaan....
Ai vitsi, Pähkis muistutti noista Tiina-kirjoista! Vähäks ne oli ihanii, ja kun Juha ja Tiina oli niin viattomii, ja kuiteski niin onskana toisiinsa, jotenski..Ymmärtääköhän tän päivän kersat tommosen päälle, vai onks ihan sukka-juttu???
Kysyitkös Pähkis sitä hoitovapaahommaa Kelasta jo? Mulla kun on kans se mielikuva viimesestä kerrasta, että Kela lähetti paperit suoraan kotiin automaattisesti..Mari ja romihan kyl asuu sitte taas Vantaalla, että voiskos se tosiaan olla niin kaupunkikohtaista? No, eiköhän tuo selvinne tässä ennen ku aika on täysi...
Eekkis, eekkis!Ihan tuli savustetun kalan tuoksu nokkaan, kun aloit puhumaan savustuspöntöstä! Se on yksi meidän perheen suosikkiruuista (no joo, ei siis se savustuspönttö, vaan savustettu kala!!!)ja yksi harvoista jota kaikki syö hulluna..Melkein tarttis kait valas meijän savustaa, ettei kesken loppuis tällä porukalla...Yleensä kyllä vain loheen olla tyydytty, paitsi kesällä Kuusamossa mökillä, mistä siikaa ja muuta saa järvestä vedellä kyllästymiseen asti...
Ei oo toi poitsu kunnossa, kun nyt on neljännet!!! puolituntiset menossa! En ymmärrä, kuinka sen sisäinen kello voipi olla niin tarkka, että voisin paistaa vaikka pullat alalämmöllä sen nukkumisen tahtiin:O).
Huomenna ois jo taas perjantai! Niin ne vaan viikot vilahtaa, ja lapset senkun kasvaa..Ihan kauhia paikka, kun vauvat jo kohta puhuu ranskaa ja laskee matemaattisia yhtälöitä, kun justiinsa vasta ne synty ja sitä ihmeteltiin, kuinka pieniä ja avuttomia ne voikaan olla..SNIF...
Mulla oli jo tänään semmoinen kutina, että jos huomenna vaikka Itikseen pöräyttäsin duunikavereita katsomaan..Saas nähdä, miltä aamulla tuntuu, kun tarhapöllö kurkistaa peilistä ja yksi räkänokka puklaa rinnuksille... Oon niin hitsin huono kyllä mitään ainakaan varmasti sopimaan, kun huonosti nukuttu yö saa mut sitten aivan toimintakyvyttömäksi..Se on tää IKÄ, uskokaa pois..
No juupa, nyt taas pieni hengähdystauko(siis muille pinoutujille, etteivät saa yliannostusta musta..), ja ehkä palaan, ehkä en...Mikäli en, niin kaikille huisin hauskoja unia! ja rauhallista yötä..
Truutta
Käytiin nyt iltasella tuossa uudessa Budget Sportissa, Tammistossa. Löysin sieltä kesätennarit, niitä kun menee ne yhdet kesässä. Eilen kävin Jumbon jokaisen kenkäliikkeen läpi enkä löytänyt. Mahtoikohan Pähkis löytää kenkiä?
PINSETTIOTTEESTA oli kyssäri. Olen huomannut että meillä poika ottaa tavaroista kiinni peukalo-etusormiotteella, mahtaakohan se olla se pinsettiote? Ei olla mitenkään harjoiteltu mitään. Kaikkeen mahdolliseen poika tarttuu. Huvittavaa oli vappuna kun sai delfiini-ilmapallon...sitä kun innostui narusta vetelemään.
Ihme juttu...poika alkaa samantien kiukuttelemaan kun ruvetaan yökkäriä sille laittamaan, haluaisi jo varmaan nukkua nakuna.
Joo..ei nyt sen tähdellisempää, hyvää illan jatkoa ja hyvät yöt! Huomiseen!
Voi kikkelis koo sentää, kyllä nyt haluais päästä eroon tästä torpasta... nyttemmin tullut ilmi et mei vesivaraajassa on " pieniä" vikoja ilmennyt..
Voi V###u sentää kun v###ttaa...
Nyt on niiiiiiiin vähä sanainen maatuska liikenteessä jotta taidan vain sanoa Hyvääääää yöööööötäääää!!!!!!!!!!!!!!!!
Huomiseen, tai jos unimatti ei vie mukanaan, tulen haastelemaan edelleen.. Tai jos veetetus menee ohi...
-eekkis-
Tuli tuossa mieleen,että harjoitatteko lapsillanne sitä pinsettiotetta? Jos harjoitatte niin miten?
Sisällä meillä pukeudutaan bodiin ja sukkahousuihin,välillä piän ihan ilman vaippaa lattialla että tuulettuu paikat ku poitsu on niin lämminverinen. Yöllä nukkuu joko lyhyt hihasella tai ohkasella bodylla.Tykkää nukkua vähillä vaatteilla just kun on muten liian kuuma..
Johanna ja Niko