Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NUKKUMAAN OMAAN SÄNKYYN?!

Vierailija
04.05.2006 |

miten saan 5kk poikani nukkumaan omaan sänkyyn?!? On tähän asti nukkunut vieressä, imetän edelleen öisinkin. Heräilee <2h välein jos omaan sänkyyn laitan. Sänky kuintenkin ihan kiinni meidän sängyssä! Tovottavasti täällä osataan auttaa!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vauva sit nukkuu omassa sängyssä kun on sen aika. Nauti siitä että vauva on vielä pieni ja takertuu äitiin kiinni ja nukkuu ihan viekussa. Minä olen ainaki kateellinen sinulle...

Tiedän että se on uuvuttavaa ja välillä jopa raivostuttavaa...mutta takaan että vauva rupee kyllä jossain vaiheessa nukkumaan omassa sängyssä. Itse imetin 1 v saakka...ja sen jälkeen siirto omaan sänkyyn omaan huoneeseen ja lapsi ei ole kertaakaan herännyt vaatimaan rintaa. Tai mitään. Illalla käy nukkumaan kun vien vaan sänkyyn ja peittelen. Jonkin aikaa höpöttelee iteksee siellä mutta nukahtaa piankin. Älä kiirehdi vielä siitä että vauva pitäisi saada pois vierestä....

Vierailija
2/4 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahtiko vauva imetysaikana iltaisin rinnalle? Toivottavasti olet vielä täällä?? Kyllä mä siitä nautin ja nukun itsekin ihan hyvin, mutta sänky alkaa käymään ahtaaksi..:) Olen kanssa yrittänyt ajatella asian niin että ei ne kauaa nuku vieressä, mutta toiset sanoo että jos nyt jo nukkuvat eivätkä opi sänkyyn niin nukkuvat sitten 6v. asti äidin ja isä vieressä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoltoista vuotiaaksi ja sit ostettiin HIENO oma sänky, mikä ei ollutkaan edes meidän sängyssä kiinni, vaan siihen se oppi nukkumaan heti (luulin jo, että tätä sitä ei varmaan saa ollenkaan meidän sängystä pois!). Nukkuu siinä n. klo 6:n ja kömpii sit äitin kainaloon siihen asti kunnes herätään..

Vierailija
4/4 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitti oikeen siirtää hänet omaan sänkyyn ja kyselin täältäkin neuvoja.

Mutta ei mitään ongelmia.

Nyt on kolmisen viikkoa nukkunut omassa sängyssään mun sängyn vieressä ja hyvin nukutaan molemmat. Ihanaa on, kun on sänky omassa käytössä.

En tosin imettänyt kuin 3 kk. Meillä ei herätä kertaakaan yössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän