Zalandon palautusoikeus
Hei, onko kenelläkään kokemusta Zalandolla asioinnista ja palautuksesta? Jos vaate ei olekaan hyvä (tarkoitan että ei istu hyvin, en että se olisi vaikka rikkinäinen), niin sujuuko palautus ihan ok? Kauanko kestää?
Kommentit (9)
Onnistuu hyvin, itsellä ei ole ollut ongelmia palauttaessa. Teet vain palautusilmoituksen tuotteesta netin kautta ja laitat palautustarran paketin päälle. Palautus kestää n.2vkoa, eli vähän hidas mutta onhan se suosittu paikkakin.
Kannattaa tilata laskulla jos palauttaa niin ei tarvitse odottaa montaa viikkoa palautusrahoja.
Zalandolta menee suoraan palautukset roskiin. Ekologisuuden kannalta kannattaa tarkkaan harkita mitä tilaa, jotta ei mene palautuksen kautta jätteeksi.
Tilaan usein esimerkiksi kenkiä kahta eri kokoa ja pidän sopivat ja toiset palautan. Hyvin on aina toiminut, tosin olen tilannut laskulle ja maksanut vain pitämäni tuotteet, joten en tiedä kauanko kestäisi odotella palautusrahoja.
Mä olen palauttanut niin, että olen jo tilausvaiheessa maksanut. Rahat tuli heti tilille kun palautuskin oli kuitattu. Eli ei ongelmaa siinäkään.
Ei ole ollut ongelmia koskaan palautuksen kanssa! Tilaan aina laskulle niin maksan vain ne tuotteet mitkä pidän.
Ongelmitta olen saanut palautettua myös vialliset/rikkinäiset tuotteet. Juuri jouduin palauttamaan yhden pikkutakin jossa oli hihassa tahra tai joku värivirhe
Vierailija kirjoitti:
Zalandolta menee suoraan palautukset roskiin. Ekologisuuden kannalta kannattaa tarkkaan harkita mitä tilaa, jotta ei mene palautuksen kautta jätteeksi.
Kiitos kaikille vastanneille.
Mihin tämä tieto perustuu, että menisivät suoraan roskiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille vastanneille.
Mihin tämä tieto perustuu, että menisivät suoraan roskiin?
Vanha ketju, mutta pakko kommentoida kun tuli vastaan. Tämä oli Ylen uutisankka joka korjattiin heti muutaman tunnin kuluttua julkaisusta, jäi elämään silti. Googlella löytyy lisää tietoa.
Paketin voi sulkea uudestaan ja laittaa zalandon osoitetarran siihen. Netissä ilmoittaa palautuksen. 2-3vk ja laskua ei tarvitse maksaa.