Kiinnostaako sinua Venäjän Valamo? Tuo salaperäinen luostarisaari, jossa Putinilla on datsa
Aion käydä siellä. Entä sinä?
Seija.
Kommentit (14)
Olen käynyt siellä. Kannattaa sitten pukeutua pitkään hameeseen ja olkapäät peittävään puseroon sekä tietenkin huivi päähän. Suosittelen lämpimästi saarella olevaa ruokakauppaa, jossa myydään muun muassa luostarissa tehtyä juustoa. Pienen palan syö ihan välipalana leivän ja juotavan kanssa.
Mikäs se rässyjen Valamo on? Suomelta ryöstetyn Valamon tiedän kyllä.
Luostarihan on nykyään Suomen puolella Heinävedellä.
Sinne mieluummin.
Ei Venäjän Valimo kiinnosta, mutta YöN TimO kiinnostaa senKIN _edestä_.
Vierailija kirjoitti:
Luostarihan on nykyään Suomen puolella Heinävedellä.
Sinne mieluummin.
EI. Ainoa oikea Valamo on Sortavalan eteläpuolella olevassa saaressa Laatokalla.
Seija
Vierailija kirjoitti:
Ei Venäjän Valimo kiinnosta, mutta YöN TimO kiinnostaa senKIN _edestä_.
Tämä. Kaikki mikä on itä euroopasta on saastaista ja takapajuista, mutta ai, että kun se somalian mustapoika työntää mogadishu munansa huulista läpi niin johan on suomityttö onnesta soikeena!
Toinen juttu on arabian pojat geelattuine tukkineen ja hieman ehkä feminiinisine vaatteineen jotka on ostettu kreikassa persettä myydyillä rahoilla! Sellasia poekia ;P
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt siellä. Kannattaa sitten pukeutua pitkään hameeseen ja olkapäät peittävään puseroon sekä tietenkin huivi päähän. Suosittelen lämpimästi saarella olevaa ruokakauppaa, jossa myydään muun muassa luostarissa tehtyä juustoa. Pienen palan syö ihan välipalana leivän ja juotavan kanssa.
Olen aika seksikäs, en halua herättää munkeissa vääränlaisia tunteita. Kiitos vinkistä. Toivottavasti on myös 🍷. 😁
Seija
Kyllä. Ja huomasin juuri, että ensi viikolla Pietariin on luvattu +26.