Olet kaupassa miehesi kanssa, ja havaitset
hänen tuijottavan viereisessä kassajonossa olevan muodokkaan naisen takapuolta pitkään ja hartaasti ihaileva katse kasvoillaan. Miten reagoit?
Kommentit (17)
Vitsailen asiasta myöhemmin. Siinä kohtaa en sano mitään. Minäkin huomioin komeat miehet.
Olisi vaikea torua miestä samasta mihin itse sortuu 😁 luonnollinen reaktio. Kumpikin katsotaan sivusilmällä, jos jossain on kaunis nainen tai komea mies. Ihan luonnollista on. Ei vain saa jäädä junttimaisesti toljottamaan. Vilkaisu riittää.
Minä olen nainen ( mielestäni ihan hetero) ja katselen kesällä salaa aurinkolasien takaa naisten vartaloita. Ihan vain siksi, koska ne nyt vain ovat kauniita. Huomaan kyllä, että jos on itsellä vaikka avokaulainen toppi, niin kaikki vauvasta vaariin vilkaisevat.
En olisi huomaavinani. Iltasella tarjoaisin kotoista piirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vitsailen asiasta myöhemmin. Siinä kohtaa en sano mitään. Minäkin huomioin komeat miehet.
Huumorilla minäkin ottaisin, jonkun vitsin heittäisin myöhemmin ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Siis sua kuitenkin nyppii se ;D
Ilmoittaisin miehelle että saa tästä lähtien pitää ravihevosten silmälappuja. Tarvitsee kirjallisen luvan lähtiessään ulos.
En reagoisi siinä tilanteessa ainakaan mitenkään. Voi olla että vitsailisin jotain j-lo-pyllystä jälkeenpäin, jos muistaisin koko asiaa.
Loukkaannun ja murjotan kaksi viikkoa enkä anna pesää.
Jos se oikeasti olisi noin hyvä niin varmaan itsekkin tuijottaisin. Sen jälkeen miettisin sitä Tobleronia siellä ostoskorissa ja miettisin että otanko sen. Päätyisin siihen että kyllä ja miettisin samalla että joo kivalta näyttää, mutta en silti viitsi ostaa salikorttia koska se kyykkäminen on kuitenkin suhteessa inhottavampaa kuin se nautinnon määrä minkä saisin pyöreämmästä takapuolesta. Ehkä päättäisin hakea myös viinipullon samalla kauppareissulla.
Hakkaisin kotona kaulimella ihan paskaksi.
Mä en kyllä oikein mitenkään osaa kuvitella tuollaista tilannetta. Mies ei juuri koskaan käy kaupassa, eikä varsinkaan mennä yhdessä, mies vihaa kauppoja. Mies harvemmin tuijottaa ketään, häntä ei kauheasti kiinnosta mikään ja hänen mielestään se olisi erittäin huonoa käytöstä. Ja se ihaileva ilme? En tiedä minkälainen se olisi, ei mulla itsellänikään sellaista ole, vaikka ihailisin jotain niin ei mun ilme muutu juuri mitenkään, vain silloin kun lapsen piirrustusta tai muuta saavutusta pitää ihailla, niin se pitää näyttää myös ilmehtimällä. Mulla tulee tuosta kuvailusta mieleen lähinnä joku kehitysvammainen henkilö mieleen, ei millään pahalla kehitysvammaisia kohtaan.
Mutta joo, jos nyt kävisi niin, missä tahansa, että mieheni katsoisi kaunista naista ihailevasti, siinä ei olisi mitään pahaa, katsoisin varmaan sitten itsekin. Jos mies vahtaisi kuin lehmä uutta veräjää, eli liian kauan, niin huomauttaisin siitä koska se varmaan alkaisi näyttää nololta.
Vierailija kirjoitti:
hänen tuijottavan viereisessä kassajonossa olevan muodokkaan naisen takapuolta pitkään ja hartaasti ihaileva katse kasvoillaan. Miten reagoit?
Ei mulla onneksi ole noin junttia ja tolloa miestä.
Sen kun haaveilee. Itselläkin muodokas takapuoli joten hyvä vaan jos tykkää.