Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks miehet aina vilkuilee muita?!

Vierailija
04.09.2018 |

Sitten jos kysyy niin ketään ei oo muka kattonut. Itse joudun pakolla paklaamaan päivittäin etten tuntisi itseäni täysin mitättömäksi. Olen muka kaunis, mutta jos oisin niin miksi pitää aina lepuuttaa silmiä jokaisessa vähänkään kauniissa naisessa? Pitäiskö munkin vaan katsella muita ja naisten ruveta kollektiivisesti tekemään samaa niin miehet tajuaisivat miten se sattuu?!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät rakasta. Siksi.

Vierailija
2/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehillä on silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehethän sanoo, että tää on luonnollista! Itse katson poispäin jos näen komean miehen. Ap

Vierailija
4/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehillä on silmät.

On meillä naisillakin, mutta meillä on sen lisäksi käytöstavat! Ap

Vierailija
5/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama joku katsominen. Mua kiinnostaa vain, mitä mun kumppani ajattelee musta. Jos rakastaa mua niin ihan sama vaikka katsoo jotain ohikulkijaa. Tuskinpa se niistä sen enempää ajattelee. Olen itekin alkanut katsoa miesten peppuja ja käsivarsia. En ajattele niistä sen enempää enkä haluis vaihtaa omaa miestä kehenkään. Aattelen joka pepusta et ei niin hyvä kuin mun miehellä.

Vierailija
6/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaunis ja naisellinen nainen viehättää miestä ja miehen tekee mieli katsella sellaista naista. Siksi!

Vierailija
7/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten jos kysyy niin ketään ei oo muka kattonut. Itse joudun pakolla paklaamaan päivittäin etten tuntisi itseäni täysin mitättömäksi. Olen muka kaunis, mutta jos oisin niin miksi pitää aina lepuuttaa silmiä jokaisessa vähänkään kauniissa naisessa? Pitäiskö munkin vaan katsella muita ja naisten ruveta kollektiivisesti tekemään samaa niin miehet tajuaisivat miten se sattuu?!

Ja mies katsoo ohikulkevaa naista niin kauan kunnes tämä häviää näköpiirissä. Kun kysyn siitä se näyttää hämmästyneeltä. Ap

Vierailija
8/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin siitä, että vaimo ei katsele minua lainkaan, vaan tonkii rättejä ja lumppuja jostain alelaarista.

Turhaan olen kammannut hiuksiani.

Vierailija
9/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehethän sanoo, että tää on luonnollista! Itse katson poispäin jos näen komean miehen. Ap

Seuraavalla kerralla flirttaat kaikille komistuksille.

Vierailija
10/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihanaa ne miesten pienet "salakatseet", sorry nyt vaan ap.

Vierailija
11/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaunis ja naisellinen nainen viehättää miestä ja miehen tekee mieli katsella sellaista naista. Siksi!

Kyllä mäkin näen komeita miehiä kaikkialla, mutta en tuijota. Ehkä naisten pitäisi olla yhtä julmia miehilleen niin tietäisivät miltä se tuntuu. Ap

Vierailija
12/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai vaadit ettei mies sitten sukujuhlissa katso mummoa tai äitiä jne. ei ihme, että naiset aina seklilee kun ei katsota missä on tuttu ja missä tappaja.

Vierailija
13/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vaan parempia peittämään vilkuilunsa. Joskus tuntuu että naisilla on silmät selässäkin. Onkohan tutkittu sitä että onko naisten ääreisnäkökyky parempi kuin miehillä. Ainakin vaikuttaa siltä.

Vierailija
14/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan kaikki miehet"-paskaa, jälleen kerran.

Vierailija
15/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

isojen perseiden sinfoniaa kadulla. Aisti ärsytyksiä on vaan aivan liikaa.

Vierailija
16/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ei katso. Ei me kumpikaan katsella ihmisiä päin oikeastaan koskaan, ollaan niin keskitytty ihan muihin asioihin kuin ympäröivään maailmaan. Joskus joku tuttu oli kaupungilla, että ”hei tuolla on se-ja-se julkkis” ja me oltiin siinä vieressä, että mitähäh.

Ei kaikki katso. Mutta en ymmärrä, mitä väliä olisi, vaikka katsoisikin? Jossain leffassa joskus voi olla joku hyvännäköinen, jota puolin ja toisin kommentoidaan, eikä siitäkään kumpikaan pahastu.

Vierailija
17/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tekemistä rakastamisen kanssa! On luonnollista että ihminen, sukupuoleen katsomatta, kiinnittää huomiota kauneuteen ympärillään. Ei se tarkoita että tekisi jotain esim. yrittäisi vietellä jokaisen kauniin vastaantulijan.

Vierailija
18/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ihanaa ne miesten pienet "salakatseet", sorry nyt vaan ap.

Kattelee ne muut miehet muakin. Ehkä se sunkin suuri rakkautes. Ei kyse ole siitä. Ap

Vierailija
19/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi katsot poispäin?

En tajua. Minua ei haittaa jos mies katsoo jotakuta.

Vierailija
20/51 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tuijottaa korostetusti tietoisesti ap:ta ärsyttääkseen, ymmärrän että kiukuttaa. Muuten en. Vika on ap:n huonossa itsetunnossa, ehkä joku oukannut häntä aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi