Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnittelen lähteväni vauvan kanssa etelään kaksin

Kauas pois
04.09.2018 |

Kertomatta lapsen isälle..
Asutaan siis koko perhe ulkomailla, mutta olen nyt 8kk ikäisen vauvan kanssa lomalla suomessa kuukauden ajan. Mies pyysi että jäädään tänne pitemmäksi aikaa, jotta hän saa asiat hoidettua kuntoon kotona (rahaongelmia, työvaikeuksia, ja kyllä, vaikuttaa myös parisuhteeseen)
Unelmoin kuukaudesta tai muutamasta viikosta kaksistaan vauvan kanssa. Saisin vähän etäisyyttä ongelmiin ja ajatukset ehkä kirkastuisi. Menisimme minulle entuudestaan tuttuun kohteeseen. En haluaisi kertoa miehelle,koska hän sitä vastustaisi varmasti. Sanoisin että ollaan vielä suomessa. Suomessa ollaan jo käyty kaikki sukulaiset läpi ja kyllästyttää roikkua vanhempien nurkissa kuukausitolkull.

Olenko hullu? Vai olisiko hyvä idea?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mihin etelään. Viroon vai Egyptiin?

Vierailija
2/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on merkitystä,niin Italiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sinulle tai vauvalle sattuisi jotakin reissussa?

Jos teillä on rahahuolia, kannattaako tuhlata reissuun?

Vierailija
4/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on omaa rahaa mikä ettei. Aika outoa tosin, ettet voisi miehellesi asiaa kertoa. Ulkomaalainen mies?

Vierailija
5/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuo kyllä huolettaa jos jotai sattuu. Vaikka voihan mitätahansa sattua missä vaan.

Käyttäisin omia säästöjä. Olen viime aikoina elellyt tosi säästeliästi, koska tietenkin ei tee mieli tuhlata kun miehellä raha-ongelmia. Hänellä siis velkoja ennen meidän yhteistä aikaa,ja nyt on huonopalkkaisemmassa työssä kun aikaisemmin. Olen avustanut miestä rahallisesti, ja hän ei enää suostu ottamaan minulta rahaa vastaan.

Lennot ja asunto ei nyt hirveästi tulisi kustantamaan.

Vierailija
6/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on omaa rahaa mikä ettei. Aika outoa tosin, ettet voisi miehellesi asiaa kertoa. Ulkomaalainen mies?

Kyllähän se outoa on kieltämättä, ja surettaa että tässä tilanteessa ollaan. Ehkä voisinkin kertoa,mutta tuntuisi helpommalta olla kertomatta. Mies on ulkomaalainen kyllä.

Vierailija
7/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsisit spermaa silmääsi

Vierailija
8/8 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi tuon miehen? Ethän sinä nyt toisen lasta voi varastaa, miltä sinusta tuntuisi jos mies ottaisi lapsen ja katoaisi kertomatta mitään? Varmaan hälyttäisit aika vikkelään poliisit ja muut.

Jos lapsi ei ole miehen niin siitä vaan, hyvää matkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi