Neitsyt mies, kuinka edetä?
Eli seurustelen tällä hetkellä vähän yli 20v miehen kanssa joka on neitsyt ja on hänelle hyvin arka aihe. Omasta viime kerrasta on aikaa ja kaipaisin neuvoja miten edetä tilanteessa jossa haluaa seksiä? Hyppäänkö vaan syliin ja silittelen vai mitä? Ja kuinka saisin päivän aikana miestä kiihotettua "vahingossa/salaa" että mies illalla pienestäkin vinkistä ryhtyisi hommiin? Esim. Tahallinen pyllistely yms. Mutta mitä muuta? Suhde on alussa mutta mies on ilmaissut haluavansa ja niin minäkin mutta haluan ekan kerran tämän miehen kanssa olevan edes jotenkin onnistunut ja haluan kiusoitella miestäni tahalleni.. apuja kaivataan
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vittukuvituttaa kirjoitti:
Olen 26 vuotias neitsyt mies ja asia ahistaa niin saatanasti että tekis mieli kuolla pois. Introverttiys ja epäsosiaalisuus on itsessä vahvasti ja baariin on mahdoton lähteä etsimään seuraa. Aattelin vaan kertoa että toi ei ole yhtään mitään vielä jos kaveri kerran on saanut susta tyttöystävän ja sää mietit miten sen hoitelisit.
Lähes käymään huorissa. Minulla oli neitsyt nörtti kaveri joka kävi hoitelemassa itsensä ammattilaisella. Sai roppakaupalla itsevarmuutta ja löysi tyttöystävän puoli vuotta myöhemmin. Siitä se lähtee.
Taudin saaminen varmaan aika korkea riski maksullisissa. Oli suomalainen tai ulkomaalainen ja kumin kanssa. Eihän se ole ollenkaan sama asia jos ei vois saada hellyttelystä ja suutelusta kunnon seisokkia ja sitten rakastella. Tai jotenkin tuntuu että ei toi toimis omalla kohdalla, olis entistä karmeampi vitutus ku pitää maksullisesta lohtu hakea ja pelätä tautia 6-12kk.
Jos ap:n tarina on totta niin kysyn yhä, eikö mies muka ole pyrkinyt pillulle?
Teko ette olisi tyydyttänyt toisianne eka muilla tavoilla vaan heti pitäisi yhdynnän onnistua?
Ennnpä oikein usko tätä juttua.
Tuleeko kovettuminen ilman koskettelua?
Vai runkkaatko kovaksi kädellä
Ap tässä! Ollaan kosketeltu toisia ja kyllä mies uskaltaa rintoja ja pillua hyväillä.. saan myös kosketella häntä. Mutta mies kertoi eilen että pelkää yhdyntää sen takia koska laukee nopeasti jo silloin ku itse runkkaa.. Eli nyt tarvisi keinoja tuohon ongelmaan.
Akkahukassa kirjoitti:
Ap tässä! Ollaan kosketeltu toisia ja kyllä mies uskaltaa rintoja ja pillua hyväillä.. saan myös kosketella häntä. Mutta mies kertoi eilen että pelkää yhdyntää sen takia koska laukee nopeasti jo silloin ku itse runkkaa.. Eli nyt tarvisi keinoja tuohon ongelmaan.
No haittaako sekään jos tulee nopeasti? Toisella kierroksella ei yleensä tule enää ihan niin pian. Siihen ongelmaan auttaa vain sen hallinnan harjoittelu, runkutellaan lähelle orgasmia ja sitten tauko niin että vähän tasaantuu, ja taas jatketaan ja taas tauko. Tähän on jossain ihan ammattilaisten ohjeitakin. Edelleen tää on enimmäkseen suorituspaineongelma, sillä on ajatus siitä miten sen homman pitäisi mennä "oikein" vaikka oikeastaan pääasia olisi se että molemmat nauttii touhusta.
Vierailija kirjoitti:
Akkahukassa kirjoitti:
No haittaako sekään jos tulee nopeasti? Toisella kierroksella ei yleensä tule enää ihan niin pian. Siihen ongelmaan auttaa vain sen hallinnan harjoittelu, runkutellaan lähelle orgasmia ja sitten tauko niin että vähän tasaantuu, ja taas jatketaan ja taas tauko. Tähän on jossain ihan ammattilaisten ohjeitakin. Edelleen tää on enimmäkseen suorituspaineongelma, sillä on ajatus siitä miten sen homman pitäisi mennä "oikein" vaikka oikeastaan pääasia olisi se että molemmat nauttii touhusta.
Ei minua itseäni se nopeasti laukeaminen haittaa vaan miestä.. Tavallaan kysyn tässä hänelle neuvoja siihen ja juuri samaa olen sanonut että tärkeintä että molemmat nauttii! Pelkää kuitenkin ettei saa halujani tyydytettyä
Siis ettekö muka oo hyväilleet toisianne orgasmiin? Heti pitäis yhdyntään edetä?
Vierailija kirjoitti:
Siis ettekö muka oo hyväilleet toisianne orgasmiin? Heti pitäis yhdyntään edetä?
Ei tietenkää pidä heti yhdyntään edetä.. en koskaan ole niin sanonutkaan. Ensin pitää tutustua ja tottua
Jos hän paljon runkkaa niin tuskin tulee helposti pillun kosketuksesta.
Meneekö mieheltä halut heti lauettua?
Jos ei hän voi kädellä runkata sinulle orgasmin.
Näin meillä.
Saatko itse orgasmeja? Jos saat niin senhän voi hyvin havainnollistaa että ei naista useinkaan yhtymällä tyydytetä, kun keinoja on monia ja usein muut keinot jopa paremmin toimivia.
Niin ja jos se meinaa mennä lukkoon tai vetäytyä jos käyt koskemaan sen kaluun kun se seisoo, niin mä toimisin tuollaisessa tilanteessa niin että kysyisin että enkö saisi vain vähän silitellä sitä kalua. Silloinkin kun se jollain kerralla reagoi siihen koskemiseen sanomalla ettei ole vielä valmis, se johtui juuri tuosta yhdyntäkeskeisestä ajattelutavasta josta sille tulee se paine. Nyt pitäisi ensin oppia nauttimaan muista jutuista ja olemaan rennosti yhdessä.