Neitsyt mies, kuinka edetä?
Eli seurustelen tällä hetkellä vähän yli 20v miehen kanssa joka on neitsyt ja on hänelle hyvin arka aihe. Omasta viime kerrasta on aikaa ja kaipaisin neuvoja miten edetä tilanteessa jossa haluaa seksiä? Hyppäänkö vaan syliin ja silittelen vai mitä? Ja kuinka saisin päivän aikana miestä kiihotettua "vahingossa/salaa" että mies illalla pienestäkin vinkistä ryhtyisi hommiin? Esim. Tahallinen pyllistely yms. Mutta mitä muuta? Suhde on alussa mutta mies on ilmaissut haluavansa ja niin minäkin mutta haluan ekan kerran tämän miehen kanssa olevan edes jotenkin onnistunut ja haluan kiusoitella miestäni tahalleni.. apuja kaivataan
Kommentit (52)
Itse olen huomannut, että tärkein askel on jotenkin päästä kaksin sen kanssa. Siis sen luokse tai hän sun luokse. Jos hän tulee kaksin sun luo, se on varmasti jo puoli voittoa. Tai päästää sinut hänen luo.
Miltä tuo kuulostaa? No luottamukselta tietysti. Ehkä jopa kiinnostukselta.
Seksuaalisissa asioissa hyvänä signaalina on nk "sähköinen tunnelma". Tätä on todella vaikea selittää, se on sellaista outoa magnetismia, minkä oppii tunnistamaan aikojen saatossa.
Usein tulee kesyjä signaaleja, kuten "onpas mulla hartiat jumissa, viittisitkö yhtään hieroa?" Tai sitten kumppani tulee pötköttelemään hyvin lähelle sua. Esim telkkaria kattellessa alkaa makaamaan sun jalkojen päällä.
No miltä tuo kuulostaa? Eikös jo aika läheiseltä?
Mikään kiire ei ole minkään kanssa. Suurin asia tulee, kun alkaa tulla ehdottelua, että jäisit yöksi. Tai päinvastoin, ehdottaa että jäisi yöksi jos on sun luona.
No miltäs tuo sitten kuulostaa? Haetko heti vieraspatjaa, että juu jää vain? Et tietystikään. Siinä sitten makaatte jo sängyssä, vierekkäin. Ei tuosta ole enää iso askel seksiin.
Sitten kun et ole enää neitsyt-mies, asiat menee tietysti huomattavasti nopeammin. Tulee rohkeutta lisää yms. Niin tai näin, älä mieti seksiä, mieti ensin miten saisitte olla kaksin ja tutustuttua. Sitten mietit miten saat intiimejä, mutta viattomia tilanteita.
Itse olin ujo poika, mutta nukuin jo tyttöystävän kanssa vierekkäin. En vain uskaltanut koskaan tehdä aloitetta. Kyllä se tyttö sen sitten teki kun oli kyllästynyt jahkailuun. Laittoi kättä rinnoille ja sitten jonnekin muualle... Älä kuitenkaan jää odottamaan liian kauaksi aikaa. Voi käydä niin, että kyllästyy ja lähtee jonnekin muualle. On kuitenkin jälkeenpäin ajatellen itselläkin hölmö olo, onhan se nyt päivänselvä asia, että seksi kuuluu sänkyyn. Mä olin jo sen sängyssä!
Toivotontahan tuo on, jos ei luonto tikanpoikaa puuhun vedä. Kaikkia ei vain ole tehty parisuhteeseen tai avioliittoon. Kuinkahan estoinen tuokin neitsytmies sitten olisi?
Vierailija kirjoitti:
Toivotontahan tuo on, jos ei luonto tikanpoikaa puuhun vedä. Kaikkia ei vain ole tehty parisuhteeseen tai avioliittoon. Kuinkahan estoinen tuokin neitsytmies sitten olisi?
Tikanpojissa on nykyisin vain ongelmana, kun nakuttelu alkaa niin myöhään. Se eka kerta vain pitää saada pois alta, niin asiat alkaa sujumaan.
Ap taas. Ongelma miehelle on se itse yhdyntä. Jännittää kuulemma liian paljon ja olen koittanut antaa kuvan että muakin jännittää ja iha normaalia enkä halua painostaa. Mies on kuitenki myös aika kohtelias ja haluaa olla hyvä mua kohtaan. Ollaan sovittu että tehdään näitä pieniä esileikkejä tai miksi niitä voi sanoa.. eli silitellään ja hierotaan toista pussaillaan yms niin saisin miehenkin ensin tottumaan siihen ja ehkä olisi sitten helpompi siirtyä seksiin..
Ota siltä hellästi mutta määrätietoisesti suihin niin ei varmasti seisokki katoa ja kaupan päälle mies jumaloi sua ja muistaa saamansa palvelun lopun ikäänsä. Eikä luulisi yhdyntä enää jännittävän...
Juota se humalaan. Itsekin menettänyt poikuuteni kännissä. Se on paras tapa, ei laukea liian helpolla eikä jännitä.
Minä luultavasti saisin sydärin siitä jännittämisestä jos joskus itse tuohon tilanteeseen pääsen.
M32
Ap taas.
Oltiin miehen kanssa hotellissa yötä ihan arkea paossa ja yritettiin taas seksiä. Miehellä oli kovana mutta hetikun piti laittaa sisään se laski eikä mies halunnut enää yrittää koska noh.. paska olo iski ja lähti ulos vihasena itselleen. Miten tästä voi edetä? Mitä voin tehdä kun mies ei vaan pääse jännityksestään yli
Mä olin hurjan ujo nuorimies (20v). Oltiin oltu tyttöystävän kanssa jo pitkään yhdessä ja jopa nukuttukin yhdessä vierekkäin. Tottakai päässä oli mitä riettaampia ajatuksia aina muulloin ”ens yönä saa kyytiä”, mutta kun todellisuudessa makasi vieressä, ei koskaan saanut aloitetta tehtyä. Eräänä iltana oli vähän eri meiningit. Oli tyttis sitten päättäny lopettaa ujoilut. Tuli ovelasti sänkyyn normaalisti, pitkä t-paita päällä ilman pikkuhousuja (en tuossa vaiheessa tietty tienny sitä). Siinä sitten otti mun kädet suoraan rinnoillensa ja sanoi ”pane mua nyt jo saatana”. Oikeasti. No siitä ei kauaa menny kun ohjasi toisen käden jalkoväliinsä, ja siinä vaiheessa huomasin, ettei pikkareita ollu. niin kuuma ja märkä. Tästä eteenpäin touhut meni jo ihan noh...silleen kuin ne ekalla kerralla voi mennä päin persettä, mutta ainakin homma oli käynnisynyt. Kerta kerralta ujous karisi ja hommaan tuli tuntuma.
Ei siitä tule koskaan mitään, usko jo. Normaali mies tekisi jo kaikkea naiselle, kiihottuisi itsekin ja haluaisi sisään.
Akkahukassa kirjoitti:
Eikö kenelläkään ole neuvoja?
Jotenkin teidän pitäisi saada nyt rento tunnelma, nyt mies vain pelkää epäonnistumista, eikä pysty rentoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Akkahukassa kirjoitti:
Jotenkin teidän pitäisi saada nyt rento tunnelma, nyt mies vain pelkää epäonnistumista, eikä pysty rentoutumaan.
Tuo on kaikkein tärkein vinkki. Eka, toka ja kolmaskin kerta voi epäonnistua monestakin syystä ja sitä ei pidä noteerata. On erittäin tärkeää, ettei ennestään nolossa tilanteessa ujoa mene entisestään nolaamaan vaan paremmin vaikka todeta vain kylmiä faktoja, ekat kerrat menee usein penkin alle ja mehän yritetään niin monta kertaa, että onnistuu. Kiirettä ei ole. Muuten saat kumppanisi vain pahasti kuoreen, voi olla että koko suhde jopa loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akkahukassa kirjoitti:
Tuo on kaikkein tärkein vinkki. Eka, toka ja kolmaskin kerta voi epäonnistua monestakin syystä ja sitä ei pidä noteerata. On erittäin tärkeää, ettei ennestään nolossa tilanteessa ujoa mene entisestään nolaamaan vaan paremmin vaikka todeta vain kylmiä faktoja, ekat kerrat menee usein penkin alle ja mehän yritetään niin monta kertaa, että onnistuu. Kiirettä ei ole. Muuten saat kumppanisi vain pahasti kuoreen, voi olla että koko suhde jopa loppuu
Miehelle olen sanonut että mikään kiirre ei ole ja piristänyt epäonnistumisen jälkeen, mutta viime kerralla ongelma taisi olla se että mies eteni liian kiirreellä ja alkoi hosua josta sitten varmaan laski.. Mietin että etenisi nyt rauhallisemmin, eli enemmän koskettelua halailua yms. En todellakaan halua stressata miestä turhaan tai antaa kuvaa että pitäisin häntä muka huonona
Vittukuvituttaa kirjoitti:
Olen 26 vuotias neitsyt mies ja asia ahistaa niin saatanasti että tekis mieli kuolla pois. Introverttiys ja epäsosiaalisuus on itsessä vahvasti ja baariin on mahdoton lähteä etsimään seuraa. Aattelin vaan kertoa että toi ei ole yhtään mitään vielä jos kaveri kerran on saanut susta tyttöystävän ja sää mietit miten sen hoitelisit.
Lähes käymään huorissa. Minulla oli neitsyt nörtti kaveri joka kävi hoitelemassa itsensä ammattilaisella. Sai roppakaupalla itsevarmuutta ja löysi tyttöystävän puoli vuotta myöhemmin. Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli poikuus tallella 25v asti. Itse stressasin asiaa siltä kannalta, että kuvittelin kaikkien muiden olevan paljon kokeneempia petipuuhissa ja olevani "huono sängyssä".
Yritä luoda ilmapiiri niin, että mies tajuaa ettei tämän ekan kerran tarvitse mitenkään onnistua erityisemmin ja voitte sulatella mahdollista jännittämistä yhdessä tulevina kertoina.
Mitä jos eka kerta olisi vaikka vähän hämärämmässä peiton alla syleilyä kun menette nukkumaan. Ja katsokaa eteneekö homma yhdyntään vai ei. Tai vaikka aamulla yhteisen yön jälkeen puoliunessa sekstailua.
Ehkä tarkoitan vain sitä, että ei kannata tehdä hommasta numeroa. Helposti tulee esimerkiksi erektio-ongelmia kun mies tajuaa että NYT SE TAPAHTUU.
Luultavasti homma menee niin että kun mies pääsee vauhtiin niin penis on kivikova hetkessä ja sulla on kiimainen sonni sängyssä seuraavat 2 tuntia. Ja se tulee janoamaan samaa uudestaan erittäin usein :)
Voit kertoa myös, että jos jokin tuntuu pahalta, niin hän voi aina sanoa asiasta ja homman voi keskeyttää. Olet siinä tilanteessa, että parhaimmillaan ehkä annat hänelle turvallisen ja hienon ensikosketuksen seksin maailmasn toisen kanssa. Ensimmäisen kerran ei tarvitse olla hyvä, mutta turvallinen. Siitä on hyvä jatkaa...
Jos ei se mies pyri kosketteleen pillua niin ei ole kiinnostunut naisista. Normaali etenisi hyväilyissä rintohin, sitten pilluun. Siitä se etenisi. Pettingin kautta. En usko tohon juttuun, joko ei oo totta tai mies on joku joka ei itse asiassa halua naisia.
Akkahukassa kirjoitti:
Ap taas.
Oltiin miehen kanssa hotellissa yötä ihan arkea paossa ja yritettiin taas seksiä. Miehellä oli kovana mutta hetikun piti laittaa sisään se laski eikä mies halunnut enää yrittää koska noh.. paska olo iski ja lähti ulos vihasena itselleen. Miten tästä voi edetä? Mitä voin tehdä kun mies ei vaan pääse jännityksestään yli
Sillä on siitä yhtymisestä selvästi suorituspaineita aika paljon. Teidän pitäisi harrastaa yhdynnätöntä seksiä, käsihommia ja ehkä suuseksiäkin molemminpuolisesti. Kun nuo onnistuu yhdessä niin kyllä se yhtyminenkin aikaa myöten alkaa sujua. Sopikaa yhdessä että unohdatte toistaiseksi kokonaan yhdynnät, sitä ei pidetä tavoitteena eikä yritetä vaan tehdään kaikkea muuta.
Kyllä alussa oli mutta kun riisuin paidan nii uskon että silloin laski.. Oli kyllä tosi jännittynyt ja hengitti vähän täristen. Jotenka varmaan siitä se erektion lasku johtuikin.