Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neitsyt mies, kuinka edetä?

Akkahukassa
04.09.2018 |

Eli seurustelen tällä hetkellä vähän yli 20v miehen kanssa joka on neitsyt ja on hänelle hyvin arka aihe. Omasta viime kerrasta on aikaa ja kaipaisin neuvoja miten edetä tilanteessa jossa haluaa seksiä? Hyppäänkö vaan syliin ja silittelen vai mitä? Ja kuinka saisin päivän aikana miestä kiihotettua "vahingossa/salaa" että mies illalla pienestäkin vinkistä ryhtyisi hommiin? Esim. Tahallinen pyllistely yms. Mutta mitä muuta? Suhde on alussa mutta mies on ilmaissut haluavansa ja niin minäkin mutta haluan ekan kerran tämän miehen kanssa olevan edes jotenkin onnistunut ja haluan kiusoitella miestäni tahalleni.. apuja kaivataan

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet pois ja muna suuhun. Siitä se lähtee. Älä painosta.

Vierailija
2/52 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että kiusoittelu ajaa tikanpojan puuhun. Minä kyllä ennemmin luottaisin rauhalliseen puhumiseen. Muuten voi rimakauhu ja impotenssi iskeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, kohta se pääsee kastaa kärkee. Olisinpa kärpäsenä katossa.

Vierailija
4/52 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinbtai liika kiusuoittelu voi aiheuttaa sen että laukeaminen tapahtuu sekunnissa. Voisitte sopia että otat eka suihin ja sitten harrastatte seksiä, tulee kestoa vähänbenemmän tuohon toiseen laukeamiseen.

Vierailija
5/52 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se joutuu koko päivän odottamaan niin tunnelma ei ehkä ole kovin rento sitten kun päästään asiaan.

Vierailija
6/52 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli poikuus tallella 25v asti. Itse stressasin asiaa siltä kannalta, että kuvittelin kaikkien muiden olevan paljon kokeneempia petipuuhissa ja olevani "huono sängyssä".

Yritä luoda ilmapiiri niin, että mies tajuaa ettei tämän ekan kerran tarvitse mitenkään onnistua erityisemmin ja voitte sulatella mahdollista jännittämistä yhdessä tulevina kertoina.

Mitä jos eka kerta olisi vaikka vähän hämärämmässä peiton alla syleilyä kun menette nukkumaan. Ja katsokaa eteneekö homma yhdyntään vai ei. Tai vaikka aamulla yhteisen yön jälkeen puoliunessa sekstailua.

Ehkä tarkoitan vain sitä, että ei kannata tehdä hommasta numeroa. Helposti tulee esimerkiksi erektio-ongelmia kun mies tajuaa että NYT SE TAPAHTUU.

Luultavasti homma menee niin että kun mies pääsee vauhtiin niin penis on kivikova hetkessä ja sulla on kiimainen sonni sängyssä seuraavat 2 tuntia. Ja se tulee janoamaan samaa uudestaan erittäin usein :)

Vierailija
7/52 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten varmistan etten luo liikaa paineita ja erektio ei laske kesken kaiken? Ja mitä teen jos se laskee..?

Vierailija
8/52 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkahukassa kirjoitti:

Mutta miten varmistan etten luo liikaa paineita ja erektio ei laske kesken kaiken? Ja mitä teen jos se laskee..?

Ihan konkreettisen esimerkin jos haluat, niin en puhuisi seksistä miehen kanssa ollenkaan illalla vaan yrittäisin aluksi saada sen yöpymään mun vieressä. Siitä sitten hivuttaisin itseni lusikka-asentoon, jos mies ei sitä tee itse. Tässä kohtaa jo huomaa että kuinka jännittynyt mies on (sydämensyke, onko rennosti kiinni sussa vai ei jne.)...

En ehkä itse menisi tässä kohtaa pidemmälle, jos edes yhtään on jännittynyt. Luultavasti jo tämä on miehelle tosi mukavaa kun kerran on poikuus tallella. Sitten seuraavalla kerralla sama juttu ja voit ehkä itsekin jo "työntää asioita" lähemmäksi sitä ihan seksiä-seksiä.

Sitten kun ollaan päästy joskus itse yhdyntään (saattaa olla jo ekana yönä) niin jos erektio katoaa niin eipä siinä mitään voi tehdä :) Jatkakaa syleilyä vaan ja myöhemmin tulee lisää erektiomahdollisuuksia. Ehkä parhaiten hahmotat, mitä pitää tehdä jos ei erektiota, kun ajattelet että mitä pitää tehdä jos et itse kostu?

Muutenkin itse tykkään sellaisesta seksistä, missä yhdynnän ja muun seksin rajat häilyvät. Eli on ihan ok olla penis lepotilassa tai toiminnassa ja on ihan ok että nainen on kostea tai kuiva. Tulee rennompaa koko hommasta. Sitähän voi vaikka yhdessä kohtaa olla yhdynnässä, sitten lopettaa se kesken ja vielä myöhemmin jatkaa sitä.

Oikeastaan käsitettä erektio-ongelma ei enää ole olemassa, jos homman tekee noin.

T. Nro. 6

Vierailija
9/52 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisedti hän ruikkii ennrn kun pääsee sidään .

Joten puhu hänelle etukäteen että usrimmiten käy näin.

Sano sitten että otetaan uudestaan hetken päästä jos haluat

Vierailija
10/52 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kun ette puhu ja suunnittele mitään. Käyt vaan kiinni niin hormoonit hoitaa loput. Se ei laske kesken, siitä voit olla varma. Jos tulee heti niin 10 min päästä uusiksi ja kestää pidempään. 

Vierailija
11/52 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Eiköhän tapahdu kun ensin halaatte ja suutelette?

Vierailija
12/52 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ja lidäksi työnnät käden miehen sepaluksesta sidään.

Todennäköisesti saat lastin käteesi

Vierailija
13/52 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisedti hän ruikkii ennrn kun pääsee sidään .

Joten puhu hänelle etukäteen että usrimmiten käy näin.

Sano sitten että otetaan uudestaan hetken päästä jos haluat

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti saat lastin käteesi

Tuskin nyt enää tuossa iässä reisille tulee, vaikka neitsyt onkin.

Vierailija
14/52 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hyvä tilanne. Eli mies vaan sängynpäätyihin kiinni ja sitten kieli käyttöön eli koulutta kunnolla ensin ennen kuin annat pesää.

Vierailija
15/52 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 vuotias neitsyt mies ja asia ahistaa niin saatanasti että tekis mieli kuolla pois. Introverttiys ja epäsosiaalisuus on itsessä vahvasti ja baariin on mahdoton lähteä etsimään seuraa. Aattelin vaan kertoa että toi ei ole yhtään mitään vielä jos kaveri kerran on saanut susta tyttöystävän ja sää mietit miten sen hoitelisit.

Vierailija
16/52 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittukuvituttaa kirjoitti:

Olen 26 vuotias neitsyt mies ja asia ahistaa niin saatanasti että tekis mieli kuolla pois. Introverttiys ja epäsosiaalisuus on itsessä vahvasti ja baariin on mahdoton lähteä etsimään seuraa. Aattelin vaan kertoa että toi ei ole yhtään mitään vielä jos kaveri kerran on saanut susta tyttöystävän ja sää mietit miten sen hoitelisit.

Introvertti minäkin olen, joskin oon pakosta oppinut siitä piirteestä poiskin tarvittaessa. Mutta sanonpahan vaan, että käypä baareissa äläkä yritäkään etsiä seuraa. Mieluusti jonku kaverin kanssa ettei yksin, älä yritäkään lähestyä ketään ja pysyttele juomien kanssa kohtuudessa niin että olet lähes selvinpäin. Jos olet siisti etkä mikään linnunpelätti niin naisia kyllä tulee ihan itsestään, oman suppean baarielämän perusteella yllättävän useinkin.

Vierailija
17/52 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihan hyvästä vinkistä. Olen pieneltä paikkakunnalta kotoisin ja kaikki kaverit joita vähäisiä olikaan on menetetty aikoja sitten ja ainut kaveri joka on pysynyt ystävänä on muuttanut aikoja sitten muualle. Kaverin kanssa sosiaalisiin tilanteisiin lähteminen oliskin aina ollut mieleistä. Ei vaan ole enää ketään.

Vierailija
18/52 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti saat lastin käteesi[/quote]

Tuskin nyt enää tuossa iässä reisille tulee, vaikka neitsyt onkin.[/quote]

Olen kahden 25 vuotiaan nähnyt ruikkivan reisille kun on tullut aika työntyä sisään

Vierailija
19/52 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniiin eli ap tässä! Miehen luona olin yötä ja se johti ajanmyötä siihen että mies siis itse teki aloitteen pussailemalla ja silitteli yms kosketteli ja oltiin jo siinä tilanteessa että työnsin käden miehen housuje alle niin mies keskeytti ja ilmoitti ettei olekkaan vielä valmis. En ottanut siitä itseeni mitenkään vaan aloin selittämään että se on ok enkä vaadi mieheltä mitään ja olen aikasemminkin sanonut että mennään miehen tahdin mukaan. Kyselin siis täältä neuvoja kun mies oli itsekkin miettinyt asiaa että olisiko jo aika mutta asiat meni näin enkä ole muutakuin tyytyväinen.

Vierailija
20/52 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkahukassa kirjoitti:

Noniiin eli ap tässä! Miehen luona olin yötä ja se johti ajanmyötä siihen että mies siis itse teki aloitteen pussailemalla ja silitteli yms kosketteli ja oltiin jo siinä tilanteessa että työnsin käden miehen housuje alle niin mies keskeytti ja ilmoitti ettei olekkaan vielä valmis. En ottanut siitä itseeni mitenkään vaan aloin selittämään että se on ok enkä vaadi mieheltä mitään ja olen aikasemminkin sanonut että mennään miehen tahdin mukaan. Kyselin siis täältä neuvoja kun mies oli itsekkin miettinyt asiaa että olisiko jo aika mutta asiat meni näin enkä ole muutakuin tyytyväinen.

Olen ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä vain yhden kumppanin kanssa ja siitäkin on kohta kymmenen vuotta aikaa. Kokemus oli niin traumaattinen että sen jälkeen ei ole hirveästi kiinnostanut.

Jos jotain ohjeita voisi antaa, olisit esimerkiksi minun kanssani samassa tilanteessa, niin puhuminen on tärkein. Nyt se ei juuri onnistu joten on keksittävä muuta. Mieti omaa kehoasi, mistä kiihotut? Entä mistä kumppanisi kiihottuu? Onko pakko aina olla alasti ja tunkea ne kädet heti nivusiin tai rintoihin? Itse ainakin haluaisin kokeilla naista ensin kasvoista, niskoista, hartioista, pepun yläpuolelta ym. silittelemällä ja tunnustelemalla vaatteiden päältä miten toinen käyttäytyy kun alkaa kiihottua ja miten itse reagoi omaan ja toisen kiihotukseen. Sitten kun alkaa olla tutumpi jo toisen kanssa, ja alkaa tietää mistä toinen pitää ja mistä ei, niin voisi kokeilla vaatteiden päältä rintoja, sukuelimien läheisyyttä ja vastaavia kiihottavampia paikkoja. Sopiva välivaihe kohti yhdyntää voisi olla se että seuraisin vaikka silmät peitettynä ja kosketusetäisyyden ulkopuolella kun toinen itsetyydyttää. Näin saa tuntumaa siltä miltä tuntuu olla samassa tilassa silloin kun toisella on kiima kovimmillaan. Saman voisi tehdä toki niin että itse tyydyttelen ja kumppani seuraa vähän etäämpää, minä kun en juuri ääntä pidä. Jos tuokin tuntuu liian rajulta niin vaikkapa toisen vaatteiden vaihto niin, että toinen seuraa katse poispäin tai silmät sidottuna, antaa tuntumaa miltä tuntuu olla samassa intiimissä tilanteessa toisen kanssa.

Luovuutta tarvitaan, jokaisen tilanne kun on erilainen, mutta pääasia on että etenee rauhallisesti ja kummallekin sopivaan tahtiin. Itse ainakin pelästyisin jos en olisi varma että kumppanin saa mieltään pahoittamatta tarvittaessa seis tai että kumppani ei osaa tarvittaessa pitää asiallisesti omia rajojaan. Silloin ei uskalla antaa itsestäänkään kaikkea irti.

M30