Miten jotkut voivat/haluavat elää ilman rakkautta?
Kyselee nainen jonka suurin unelma elämässä on/oli tulla rakastetuksi mutta näin ei koskaan käynyt.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tilapäisen hormonihäiriön takia ei kannata sotkea asioitaan vuosikymmeniksi eteenpäin.
Tää oli hyvä. Naisilla se tapahtuu monta kertaa kuukaudessa mut onko kukaan esim koskaan miettinyt kohdistuuko se kehenkään? Mä nimittäin hokasin että mun seksuaalisuus ei kohdistu kehenkään ja siksi olen sinkku.:)
Rakastuminen on mielenhäiriö, menee parissa vuodessa viimeistään ohi ja sitten vaan uutta kohdetta etsimään. Rakkaus on ennen kaikkea tunne jonka voit itse kokea toista kohtaan, rakastaa. Jos etsit rakkautta vaan saavana osapuolena, petyt aina.
En jotenkin kaipaa itselleni ulkopuolelta rakkautta. Olen itse täynnä rakkautta kaikenlaista ja kaikkea kohtaan, se riittää minulle rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyselee nainen jonka suurin unelma elämässä on/oli tulla rakastetuksi mutta näin ei koskaan käynyt.
No etkös sinä nyt sitten elä ilman rakkautta? Miten sinä sen teet? Elelet siinä missä muutkin. Mä en ymmärrä miten aikuinen ihminen voi elää kuvitellen että kenenkään elämä on kun romanttisesta komediasta. Koska sellaseksihan sinä rakkauden kuvittelet? Vai onko ikää 16v?
Olisko naapurin Peran rakkaus riittänyt? Vai eikö rakkautta edes lasketa rakkaudeksi ellei se tule tyyliin joltain Brad Pittiltä tai David Beckhamilta valkosen ratsun selästä?
Tilapäisen hormonihäiriön takia ei kannata sotkea asioitaan vuosikymmeniksi eteenpäin.