Miten saisin iskettyä tunnetun miesartistin?
Apua! Olen ihan tajuttoman ihastunut yhteen suomalaiseen mieslaulajaan!!! Mieletön lavakarisma, tosi suosittu, komea, spontaani, rohkea, hauska ja hymyilevä! Tuollaisen kun saisi...taidan vaan itse olla niin mitätön, ettei hän minua huolisi. :( Menen usein keikoilla ihan eturivin tuntumaan heilumaan, mutta toistaiseksi en ole saanut mitään vastakaikua. Mitenköhän pääsisin juttusille? Auttakaa ihanat naista hädässä! Vai yritänkö vaan ihan turhaan. :(
Kommentit (54)
Laita minihame, jätä pikkuhousut kotiin. Tiputa "vahingossa" vaikka käsilaukkusi, niin että pyllistät mieheen päin kun noukit laukun, niin että pimppa näkyy. Toimii 100%
Robin on kyllä nyt aika kiinni vielä seuraavat kuukaudet siellä armeijassa.
Et sä halua olla loppuikääs vaan yksi niistä rei'istä joita se on hoonannu.Mieti nyt vähä.
pelinaisen iskuvinkit kirjoitti:
Laita minihame, jätä pikkuhousut kotiin. Tiputa "vahingossa" vaikka käsilaukkusi, niin että pyllistät mieheen päin kun noukit laukun, niin että pimppa näkyy. Toimii 100%
Tai munat.
Ensin pitää päästä piireihin, samoihin sosiaalisiin ympyröihin missä hän liikkuu.
Siltsu on kylläkin homo, jotenka se juna meni jo.
Näytä tissis seuraavalla keikalla.
Eikö mitään asiallisia neuvoja ole kellään? :(
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo, cheekki on jo lopettanut. Turhaa enää rimpuloit.
Puhe oli laulajasta, ei mikkiin puhujasta ja ärisijästä.
Iiiidulii kirjoitti:
Apua! Olen ihan tajuttoman ihastunut yhteen suomalaiseen mieslaulajaan!!! Mieletön lavakarisma, tosi suosittu, komea, spontaani, rohkea, hauska ja hymyilevä! Tuollaisen kun saisi...taidan vaan itse olla niin mitätön, ettei hän minua huolisi. :( Menen usein keikoilla ihan eturivin tuntumaan heilumaan, mutta toistaiseksi en ole saanut mitään vastakaikua. Mitenköhän pääsisin juttusille? Auttakaa ihanat naista hädässä! Vai yritänkö vaan ihan turhaan. :(
Minä tiedän, mutta en voi neuvoa sitä, koska sitten muutkin alkavat käyttää samaa keinoa.
Ihan samalla tavalla kuin muutkin miehet, sillä erotuksella että julkkiksella on varaa mistä valkata.
Kysy siltä haluatko muru vähän pimssua.
Jos olet yli 15-vuotias, kyse on pakkomielteestä. Älä viitsi stalkata artistia, olet tylsä ja naurettava ja hänellä on jo paljon sinua parempi nainen.
Hei haloo, cheekki on jo lopettanut. Turhaa enää rimpuloit.