Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö itsepalvelukassoja?

Vierailija
03.09.2018 |

Minä käytän jos on vähän ostoksia ja jos itsepalveluun pääsee jonottamatta

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti käytän aina, kun mahdollista. Välillä valitsen myös kaupan sen perusteella, että siellä on itsepalvelukassa.

Vierailija
22/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jos jonot tavalliselle kassalle ovat ihan järjettömän pitkät. Muutoin tavallinen kassa kun tupakoin, ja niitä pakaaseja ei itsepalveluna saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Mulla on jo työpaikka.

Vierailija
24/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Olen asiakas ja maksan ostoksistani sekä palvelusta. Miksi minun pitäisi tehdä itse?

Vierailija
25/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli hyvä mieli viime viikolla s-marketissa kun kassalle muodostui pitkä jono ja toinen kassa avattiin sen takia. Itsepalvelukassat oli tyhjinä :) 

Ei tuulipukukansa vaan osaa.

Itse olisin tietenkin mennyt itsepalvelukassalla, jonotus ei ole minua varten.

Vierailija
26/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä en. Arvostan sitä, että minua joku tekee työtä ja palvelee, saattaa jopa toisinaan nähdä hieman vaivaakin. - No joo. Oikeasti jätän yleensä itsepalvelukassan valitsematta siksi, koska aatetelehdin että jos aina tai mahdolisimman usein valitsisin itsepalvelukassan, niin tulevaisuudessa ei enää juurikaan tarvitsisi valita, kun muuta  vaihtoehtoa ei enää olisi. - Suomi on muutenkin maa, jossa saa  usein palvella itse itseään, oli kyse sitten päivittäistavarakaupasta tai vaikka ruoka ja kahvittelupaikasta. En kaipaa tai toivo piika ja palvelijakulttuurin paluuta. Mutta olisin iloinen, että kakille olisi  tarjolla palkkatöitä joista maksettasiiin asianmukainen korvaus. Sen sijaan, että kaikkia tarvitsisi siirtäisiin itsepaalveluksi tai robottien ja koneiden hoidettavaksi.  

Mitä mahtaisi maksaa oikolukijan palkkaaminen. - Minä sitten rakastan tätä autocorrect toimintoa..

Vierailija
27/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun mahdollista

Vierailija
28/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa muissa paikoissa, paitsi Prismassa, heidän itsepalvelukassa on ihan hanurista.

Vierailija
29/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina.

Nyt on pari kertaa ollu cittarissa niin että itsepalvelun kassoista vain puolet käytössä ja sinne jonoa.

Vierailija
30/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa muissa paikoissa, paitsi Prismassa, heidän itsepalvelukassa on ihan hanurista.

Niin on! Ihan surkeita, kun ne on kuin tavallisia kassoja, joissa porukka tekee isojakin ostoksia, eli idea ei ihan toimi! Cittarissa on hyvät ja S-Marketissa kans.

Vierailija
31/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeilin kun satuin kauppaan, jossa sellainen on. Mun vakikaupassa ei oo.

Vierailija
32/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin, mutta Granin K-kaupassa ne ovat lähes aina kiinni, vaikka palvelukassalla olisi jonoa. Itsepalvelukassoja on 4 kpl, enkä ymmärrä miksi niitä ei saa käyttää. Turha investointi.

Ikeassa olen käyttänyt.

Vierailija
33/33 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina kun mahdollista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan