Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas lähti mies tapaamaan uutta hoitoaan. :(

Vierailija
03.09.2018 |

Ollaan erottu mutta asutaan edelleen yhdessä. Ja yhtenä päivänä mies puhuu ettei tiedä onko ero oikea ratkaisu kuitenkaan. Seuraavana on taas täysin eron kannalla.

Nyt häippäsi treffeille. Eihän se sitä suoraan sano mutta näkeehän sen..

Harmittaa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää hankkia laastari. Mutta millä ajalla ja mistä? Miehellä niin paljon menoja ja minä kotona jumissa lasten kanssa.

Maanantait on varannut itselleen, on heidän säännöllinen treffi-ilta. Kerran kaks viikkoon on yön yli "työreissulla" viikonloput menee. Kun minulla olisi meno kieltäytyy hoitamasta lapsia eikä suostu siihen että tänne tulisi ulkopuolinen hoitaja...

Rahaa todellakin tarvitsen eron jälkeen. En ylimääräistä lainaa.

0/5

Sikamiesprovo. Nää on niin nähty.

Vierailija
22/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan erottu mutta asutaan edelleen yhdessä. Ja yhtenä päivänä mies puhuu ettei tiedä onko ero oikea ratkaisu kuitenkaan. Seuraavana on taas täysin eron kannalla.

Harmittaa.

Etkö arvosta itseäsi yhtään? Muuta hyvä ihminen yksin asumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää hankkia laastari. Mutta millä ajalla ja mistä? Miehellä niin paljon menoja ja minä kotona jumissa lasten kanssa.

Maanantait on varannut itselleen, on heidän säännöllinen treffi-ilta. Kerran kaks viikkoon on yön yli "työreissulla" viikonloput menee. Kun minulla olisi meno kieltäytyy hoitamasta lapsia eikä suostu siihen että tänne tulisi ulkopuolinen hoitaja...

0/5

Sikamiesprovo. Nää on niin nähty.

Olis edes provo. Ikävä kyllä tämä on täysin totta.

Vierailija
24/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö yksi ja sama miesvihaaja kaikki nämä provot vai onko täällä montakin fantasistia pyörimässä?

Vierailija
25/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vaikka vanhemmillesi? Tai ota yhteyttä sossuun, varmaan ne sulle jonkun asunnon järjestää, sanot, että on tosi hankala tilanne ja et jaksa elää saman katon alla miehen kanssa. Mutta kukaan ei sun puolesta sun elämää elä, eli jos sä haluat muutosta tilanteeseen, niin sinun pitää toimia. Muuten ootte tossa samassa asumistilanteessa vuoden päästäkin.

Vierailija
26/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sulle mitä tekee, olette eronneet.

Näin järki sanoo. Tunne huutaa toista.

Vierailija
27/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa.

Etkö arvosta itseäsi yhtään? Muuta hyvä ihminen yksin asumaan.

No enpä taida arvostaa.

Vierailija
28/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas uskoin ihan ekan viestin perusteella, ettei olisi provo, mutta tämä meni niin yli, että uskottavuus meni. Seuraavaa provoa suunnitellessa säilytä maltti ap.

Vierailija
29/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mikään uusi hoito, jollet sitten halus otseäsi kutsuttavan vanhaksi hoidoksi. Se on miehen uusi naisystävä ja eronneena miehenä hänellä on oikeus tapailla muita.

Vaikea on nyt kuule uskoa, että " mies ei anna minun käydä missään eikä tuoda ulkopuolista hoitajaa". Tuo kohta on takuulla keksitty. Lisäsit sen kun huomasit, ettäjoku kommentoi miehellä olevan oikeus tavata naista.

Vierailija
30/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas uskoin ihan ekan viestin perusteella, ettei olisi provo, mutta tämä meni niin yli, että uskottavuus meni. Seuraavaa provoa suunnitellessa säilytä maltti ap.

No ei ole provo.

Ei ole suoraan sanonut treffeistä. On vaan ilmoittanut että harrastaa maanantaisin. Tosin mikäänlaisia harrastusvälineitä ei ollut mukana ja aikaa kysyttäessä ei ollut vielä miettinyt. Eli sovitaan aina erikseen.

Näin kun nämä asiat kirjottaa näyttää kyllä tosi pahalle ja saa miettimään mitä ihmettä teen täällä vielä?!?

Silti tunne tappelee vastaan ja lapset pitää paikoillaan.

Vierailija
31/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette muuta erilleen? Onko teillä lapsia? Voisitte sopia yhteiset pelisäännöt sille ajalle kun asutte yhdessä esim. että uusia mies/nais ystäviä ei tuoda kotiin jne

On lapsia. On lainaa. Olis remontin tarvetta ennen talon myyntiä että siitä sais omansa pois.

Ei todellakaan uusia tuoda kotiin! Eikä esitellä lapsille. Se on sovittu.

Nyt pois sieltä. Vuokrakämppä. Sovitte milloin teette remppaa ja menet silloin sinne.

Vierailija
32/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

zzzzz

Vierailija
33/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikään uusi hoito, jollet sitten halus otseäsi kutsuttavan vanhaksi hoidoksi. Se on miehen uusi naisystävä ja eronneena miehenä hänellä on oikeus tapailla muita.

Vaikea on nyt kuule uskoa, että " mies ei anna minun käydä missään eikä tuoda ulkopuolista hoitajaa". Tuo kohta on takuulla keksitty. Lisäsit sen kun huomasit, ettäjoku kommentoi miehellä olevan oikeus tavata naista.

No näin se vaan on. En ole täällä hoitamassa lapsia. Hoida joku tänne. Ulkopuolinen ei saa olla, isovanhemmat kaikki satojen kilometrien päässä.

Vierailija
34/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ensimmäiseksi minä ottaisin harrastusillan itselleni, ensimmäisen yllättäen ja seuraavat väkisin. Isähän jää huolehtimaan lapsistaan, hän on yhtä lailla vanhempi tai sitten sinä olet idiootti.

Vierailija
35/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies kyykyttää sinua miten haluaa. Jos ette eroa, sama meininki jatkuu maailman tappiin asti. Erossa määritellään selkeästi se, kumman luona ja milloin lapset kulloinkin ovat. Eli isukin on myös osallistuttava lasten kasvatukseen ja hoitoon. Nyt hän ei selvästikään osallistu ollenkaan. Pistä prosessi vireille, jotta saat aikaa itsellesi ja voit elää myös elämää kodin ulkopuolella. Se kuuluu sinulle ja olet sen ansainnut.

Vierailija
36/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä hetki niin, että paras ystäväsi kertoisi sulle kaiken, minkä nyt kerroit tässä. Ja sitten huokaisisi kaihoisasti, kuinka "tunne tappelee vastaan enkä halua erota/lähteä".

Näetkö nyt, miksi sua pidetään provona? Mitä niin ihanaa tuossa tilanteessa on, että väkisin haluat jäädä?

Vierailija
37/37 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on pelkästään ryhtymisestä kiinni. Tai hommaa rakastaja. Potut pottuina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi