Sinkun päivän ruoat Lidlistä: 16 euroa!
Ei ole enää Lidlikään halpa. Tässä päivän ruokani:
pieni light gouda -pakkaus
kalkkunaleikepakkaus (tästä jää vähän seuraavalle päivälle)
Kit Kat -pussi
Puoli kiloa ranskalaisia luumuja
Rahkaa 500 g
Mustikkapakastepussi
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Syöt siis paketillisen juustoa ja kit katteja yhessä päivässä? :D Ja mä en nähnyt yhtäkään ruoka-ainetta tuolla listalla, noihan oli lähinnä välipaloja, leivänpäällisiä ja herkkuja?
Naisena sinun on varmaan mahdotonta ymmärtää sitä.
Mitä eroa on sillä, jos olisin ostanut 500 g kanaa ja paistanut sen, kun nyt ostin kalkkunaleikkelettä 400 g?
Kukaan teistä ei todellakaan syö päivässä 400 g mustikoita.
ap
Ostin just kilon hyvää (Putin-)juustoa Lidlistä, 2,99e sekä kennon munia. Aika moneen juustomunakkaaseen ainekset :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt siis paketillisen juustoa ja kit katteja yhessä päivässä? :D Ja mä en nähnyt yhtäkään ruoka-ainetta tuolla listalla, noihan oli lähinnä välipaloja, leivänpäällisiä ja herkkuja?
Naisena sinun on varmaan mahdotonta ymmärtää sitä.
Mitä eroa on sillä, jos olisin ostanut 500 g kanaa ja paistanut sen, kun nyt ostin kalkkunaleikkelettä 400 g?
Jaa :D No mä vetäisin sen kanan tai kalkkunan kaveriksi kyllä edes jotain kasviksia, enkä paketillista juustoa ja puolta kiloa rahkaa :D
Ostitko säästösäkin koiranruokaa?
Erikoista "ruokaa".
Mitä kokkasit?
Me yritetään sanoa sulle, että kun sä tekisit itsellesi oikeeta lämmintä ruokaa, niin pääsisit halvemmalla. Kalkkunaleikkeleen hinnalla saisit paketillisen kanasuikaleita, mistä voisit tehdä esim. kanasalasttia tai kanapastaa (urheileva tarvii hiilareita). Siitä kanapaketista saisit 2-3 ateriaa. Leipä ja leikkeleet on kalliita joo, se me tiedetään kyllä.
"Syön 400g mustikoita, syön siis tosi terveelliseti vaikka sen lisäksi meneekin pari sataa grammaa suklaata!!!"
🎼🎶 jos mä oisin sä🎵 kyl mä vaihtaisin mun ruokavalioo🎤
T. Keekki
Siis vedät oikeasti päivälliseksi paketillisen kanaleikkeitä ja puoli kiloa luumua? :D
Vierailija kirjoitti:
"Syön 400g mustikoita, syön siis tosi terveelliseti vaikka sen lisäksi meneekin pari sataa grammaa suklaata!!!"
Tää on näitä että voi yhen pizzan sijaan syödä kaks kuhan syö salaattia kyytipojaks.
Voi ap, sano suoraan miten sun vatsa voi:(Tuleeko💩?
No tottakai kilo mustikoita maksaa aivan älyttömästi! Eli tiivistetysti, ostat ehdointahdoin tallista ruokaa ja sitten valitat? Mitäpä jos vaikka ostelisit edullisempia tuotteita jatkossa. On sitä heviä edullisempaakin sorttia.
Vierailija kirjoitti:
ap
Etkä sinäkään joka päivä. Varmasti 1 päivän joskus olet ollut syömättä.
Saat tuosta määrästä mustikoita kohtalaisen määrän kumariinia. (Maksamyrkky)
Vierailija kirjoitti:
ap
Joo tuskin, se olisi niin kovin yksipuolista. Sen sijaan syön noin kilon päivässä erilaisia kasviksia, hedelmiä ja marjoja.
Sanokaa nyt, että tämä on provo, ennen kuin menetän lopullisesti uskoni ihmisiin.
Niin tai ostaisin super-mega hampurilaisaterian, isoilla ranskalaisilla. Juomaksi haluan light-colan koska laihdutan parhaillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on näitä että voi yhen pizzan sijaan syödä kaks kuhan syö salaattia kyytipojaks.
Voisitko perustella miksi minulla on tässä 40 v iässä huono itsetunto?