Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kun margariini loppuu kesken kuukauden?

Vierailija
03.09.2018 |

Ennen se yksi rasia riitti hyvin kuukaudeksi kun söi vain kaksi leipää päivässä ja levitti siihen leivälle ohuen nokareen. En ole miuttanut tätä tapaa ollenkaan, mutta nykyään tuntuu että se margariini loppuu yhä vain useammin ennen itse kuun loppua.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se toinen rasia maksaa niin  paljon, että sitä ei voi ostaa.

Vierailija
2/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan palkkapäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostan uuden, hyvänen aika sentään.

Vierailija
4/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi margariini.

Vierailija
5/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap miettinyt mahdollisuutta, että rasian kokoa on pienennetty? Osta se iso, riittää.

Vierailija
6/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastan leivät makaronin keitinveteen, ei kulu rahat margariiniin.

Vierailija
7/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämällä voita, jatkuvasti.

Vierailija
8/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ilman jos et osaa ostaa uutta.

Vierailija
9/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripäesti ne ´.... keitä vaikka.

Vierailija
10/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan voita. Tosin mulla ei margariini lopu, kun en sitä edes käytä.

Vierailija
11/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margariini kestää pitempään, jos antaa sen ensin härskiintyä, jolloin sitä ei käytä ylettömästi vieraatkaan.

Vierailija
12/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joissain maissa turauteta öljyä leivän päälle? Korvaa öljyllä, kunnes ehdit kauppaan.

Vierailija
13/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla kun ostat margariinia niin avaa ikkuna ja heitä se ikkunasta ulos niin se kestää pidempää kun et pääse käyttämään sitä.

Vierailija
14/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kauppaan. Menen rasva-ja levitehyllylle. Valitsen margariinipaketin. Menen sen kanssa kassalle. Sanon kassalle "hei". Kassa kertoo minulle, paljonko margariinipakettini maksaa. Annan kassalle sopivan määrän rahaa. Menen margariinipaketin kanssa kotiin. Pistän margariinipaketin jääkaappiin odottamaan seuraavaa voileipien tekemistä tai ruoanlaittoa.

Sen pituinen se.

Vierailija
15/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen kauppaan. Menen rasva-ja levitehyllylle. Valitsen margariinipaketin. Menen sen kanssa kassalle. Sanon kassalle "hei". Kassa kertoo minulle, paljonko margariinipakettini maksaa. Annan kassalle sopivan määrän rahaa. Menen margariinipaketin kanssa kotiin. Pistän margariinipaketin jääkaappiin odottamaan seuraavaa voileipien tekemistä tai ruoanlaittoa.

Sen pituinen se.

Voi miten tylsää...

Vierailija
16/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän luonnollisesti vaseliinia. Se voitelee ihan yhtä hyvin.

Vierailija
17/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse Yläsavolaisella suvun perinnereseptillä. Ei tarvitse muuta kuin 4 kg rypsin kukkaa ja muutama kuollut kissa, jotka sitten kirnutaan tasaiseksi massaksi, lisätään ripaus suolaa ja annetaan jähmettyä jiäkuapissa.

Vierailija
18/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme osta moisia kissarasvoja. Meillä on varaa ostaa voita just niin monta pakettia kuin tarvitsemme

Vierailija
19/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kerjäämään

Vierailija
20/27 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen pituinen se.

Voi miten tylsää...

Joo, kyllä mun margariininhakureissut on paljon mielenkiintoisempia ja täynnä jännittäviä yllätyksiä ja juonenkäänteitä. Aina kun haen margariinia kaupasta, tapahtuu. Onneksi ei tapahdu kuitenkaan kuin kerran kuussa. Pää menisi muuten niin pyörälle siitä äksönistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä